Sokaklar arasında salına salına Hyunjin'in evine gidiyordum.Hava kararmıştı ve sokaklar serindi.
Neyle karşılaşacağımı bilmiyordum.
Tanrı korusun belki de kendine zarar vermişti ki böyle bir şey olursa kendimi asla affetmezdim.
Belki de bir aydır nerede olduğumu soracaktı bağıra çağıra
Belki beni suçlayacaktı. Ve evinden kovacaktı.
Kapıyı açarken bu seçenekler olasılıklarım arasındaydı ve kendimi hepsine hazırlamıştım. Ama içeri girip de son ses açılmış Azer Bülbül şarkısının kulak zarlarımı zorlamasını beklemiyordum.
"HYUNJIN?"
Seslenmem yanıtsız kalınca sesin geldiği yöne doğru gidip onu bulmayı umdum.
Umarım evdedir.
"Hyunjin!"
Halen ses yoktu- ah dur bir ses geliyor.
"Hyunjin sen misin?"
Ardından olabildiğince cırtlak bir ses
"Deliler gibi vurgunum sana, ille de sen ille de sen"
Ardından şarkı değişti.
"YARALIYAM ANEY YARALIYAM! BEN BİR BAHTI KARALIYAM! GEÇ GÖZÜM GÖRMESİN SENİİİİ, BEN DELIYEM EY BELALIYAM!"
Bu vizyon nereden geliyor aney?
Sesin geldiği odanın kızının odası olduğunu fark ettiğimde oraya yürüdüm.
Kapı aralığından görünen Hyunjin etrafında tonlarca şişe ile beraber şarkı söylüyordu.
"Lan ne yapıyorsun burda!"
Hyunjin sesimi duyunca müziği kapattı ve kafasını yavaşça bana çevirdi.
"Geldin"
Yanına oturdum ve yüzüne bakmaya çalıştım.
"Sarhoş musun sen! İnanmıyorum sana"
Hyunjin kafasını bile sabit tutamıyordu.
"Hadi kalk elini yüzünü yıkayalım"
Hyunjin ise battaniyeye daha çok sarıldı.
"Hiçbir yere gitmiyorum. Hem bu battaniye de senin gibi kokuyor"
Aga...
"Ama kızının odası içki kokuyor Hyunjin. Bu iyi bir şey mi sence?"
Hyunjin anında kafasını salladı ve battaniyeyi bir kenara bırakarak ayaklandı.
Dengesini sağlayamadığı için tokezlediginde kolunun altına girdim ve ona destek oldum.
"Hadi gel seni yatağına götürelim"
Hyunjin kendini bana yaslayıp konuştu.
"Felix o odayı temizlemelerini söyle. Orası temiz kalmalı"
Bu durumda bile kızının odasını düşünmesine daha sorna düşecektim. Şimdi onu uyutmalıydım.
"Merak etme. Ben orayı temizleyeceğim. Sen şimdi uyumalısın"
Hyunjin itiraz etmeden yanımda yürüdü ve onu yatağına uzandırıp üstünü örtmeme hiç ses çıkarmadı.
"Haftalardır neredesin sen? Neden gelmiyorsun okula?"
Hyunjin gözlerini kapattı ve baygın bir sesle konuştu.
"Sence?"
"Benim yüzümden mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların Altında, HyunLix
Fanfiction"BENIM GÖNLÜM SARHOŞTUR YILDIZLARIN ALTINDA!" Sokakta yankılanan şarkı sözü ile yatağımdan fırladım. Hangi oç telefonumu dinliyordu da dinlediğim şarkıları saatlerdir bağıra çağıra söylüyordu? Bu tam olarak 12.'ydi. Açtığım 12. şarkıyı da söyleme ba...