Bir De İkimiz Kalsak

164 41 18
                                    

Hastane koridorunda üstümde damatlık ile bekliyordum. Abiye ve takım elbise giyen diğer kişiler de olaya eklenince durum gelen gecenin bize garip gözlerle baktığı garip bir hal almıştı.

"Beom sizin zamanlamanızı sikeyim ben!"

Ameliyathaneye alınmadığı için gergin ve endişeli olan Beomgyu'nun kafasını az da olsa dağıtmak için ona bulaşmaya karar vermiştim. Ne hayırlı arkadaşım ama değil mi?

Anında bana döndü ve çemkirdi.

"Mal mısın kanka ne alaka?"

Ben de sinirliymis gibi yaparak ona bağırdım.

"İki gün geç sikisseydiniz çocuk daha geç doğacaktı"

Karşılık vermesini beklediğim Beomgyu ise duvara yaslandı yere çöktü ve ağlamaya başladı

"Benim hayatımın iki yarısı ameliyathanede ve beni içeriye almıyorlar. Zaten erkek olduğu için Yeonjun'un doğumu çok riskli. Burada ne haldeyim görmüyor musunuz?"

(Lan kıyamam ben Beom'uma. Aşkım yaa hüüüü🥺😭)

İlk defa Beomgyu'nun ağladığını gördüğümüz için ilk önce hepimiz şaşkınca ona baktık ardından birbirimize baktık.

Sözsüz bir anlaşma ile ben Hyunjin, Jennie, Jisoo, Kai, Soobin, Jeongin, Seungmin, Minho ve Jisung birleştik ve aramıza aldığımız Beomgyu'ya sarıldık.

İstemeden de olsa üzdüğüm için ilk konuşan olma gereği duydum.

"Özür dilerim Beom. Sadece konuşmak ve kafanı dağıtmak istemiştim. Hem Yeonjun göründüğünün aksine oldukça güçlü ve emin ol seni yarı yolda bırakmayacak kadar seviyor"

Beomgyu sözlerime karşılık sadece hıçkırdı. Bu sefer de sözü Hyunjin aldı.

"Hem bak Jennie de hamile belki çocuklarınızı evlendiririz"

İlk tepki veren Jennie olmuştu

"höst ulan. varlığından henüz bir gündür haberdar olduğum çocuğumu niye evlendireyim"

Onlar tartışmaya başlarken Beomgyu'nun hafifçe kikirdadigini duydum. Ve o an aklıma yaklaşık 9 aydır gelmeyen bir soru geldi.

"Lan Beom sizin çocuğun cinsiyeti ne?"

Sorum ile tüm ekibin dikkatini çekmiştim. Harbiden 9 ay boyunca 10 kişinin de aklına bunu sormak gelmemişti.

"Cinsiyetini öğrenmek istemedik. Sürpriz olur diye düşündük"

"İyi bok yediniz"

Hepimiz kahkahalar atıp birbirimizden ayrılırken doğumhanenin kapısı açıldı. Küvezde minicik bir bebek çıkarıldı ve kimseye bir şey söylenmeden götürüldü.

Beomgyu titreyen sesi ile konuştu.

"O b-bebek b-bizim bebeğimiz miydi?"

Hepimiz bunu düşünürken bu sefer de doğumhaneden maskeli bir doktor çıktı.

Hemen etrafını sararken Beomgyu yine titreyen sesi ile sordu.

"E-eşim nerede? O i-iyi mi?"

Doktor Beomgyu'yu sakinleştirmek için maskesini çıkardı ve kocaman gülümsedi. Ardından hepimizin içine su serpmesi gerekirken ona boka bakar gibi bakmamıza neden olan o cümleler döküldü ağzından.

"Tebrik ederim. 4 kilo tosun gibi bir oğlunuz oldu. Sesi öyle gür ki! Maşallah keratanın poposu öyle etliydi ki. Mangalda çok güz-"

Ardından ona olan bakışlarımızı farketti ve konuyu değiştirdi.

Yıldızların Altında, HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin