Gölgede Bir Salıncak

222 46 97
                                    

7 yıl sonra
Felix'ten

"Düğünüm var benim anlamiyon mu?"

Ağzımda sakız ile ortada terör estiriyordum. Bugün Hyunjin ile evleniyorduk. Hayır en sona biz kalmıştık. Herkes çatır çutur evlenmişti bu süre içinde.

İlk önce Seungmin ve Jeongin evlenmişlerdi. Yaklaşık 3 yıldır evliler. Geçen yıl da Jeongin çocuk sahibi olmak icin ameliyat oldu. Ama henüz "New baby" haberi almadık hadi hayırlısı.

Onlardan sonra Yeonjun hoca ve Beomgyu evlenmişlerdi. Yeonjun hoca da aynı şekilde ameliyat olmuştu. Ve Yeonjun hoca hamileydi. Yaklaşık 9 ay olmuştu ve bu günlerde doğum yapacaktı. Umarım bugün olmaz çünkü benim bugün düğünüm var.

Ardından Kai kardeşini kıskanıp Soobin ile evlenmişti apar topar. İkisinden herhangi biri operasyon geçirmedi. Çocuk sahibi olmayı henüz düşünmüyorlarmış çünkü.

Sonra da Jennie Jisoo'ya evlenme teklifi etti. Onlar bizden daha kolay şekilde çocuk sahibi olabiliyorlar bunu denediler bile ama henüz onlardan da tık yok.

Sonra Jisung ile Minho evlendiler. Onlar da çocuğu kim doğuracak tartışmasina girdiler. İkisi de sekeymis. Minho ben doğuracağım dedi Jisung hayır ben dedi. Sonuç olarak Bi sik olmadı.

Her neyse bugün evleniyorum ben şimdi diğer şıllıkları düşünmenin zamanı değil.

Üstümdeki damatlığı düzeltip yeni boyattigim mavi saçlarım ile aynadan kendime söyle bir baktım. Afet olmuştum yeminle. Aslında gelinlik giymek istiyordum. Ama son bir kararla damatlık giymiştim. Feminen halim Hyunjine özeldi. Ve diğer davetliler avcumu yalardı.

Kol saatimi de taktım ve saatlerdir beni hazırlamaya çalışan ve bu uğurda tüm yaşam enerjilerini kaybeden Jisoo ve Yeonjun'a döndüm. Artık hoca demiyorduk. Neden diyelim ki amk!? Neyse.

"Çok yakışıklı oldun Felix!"

Yeonjun hoca karnı burnunda haline karşılık tüm neşesi ile zıpladı.

"Lan çocuğu düşüreceksin"

(Minik bir yazar notu. Olm şu ameliyatın nasıl olduğu konusunda en ufak bir fikrim yok. Mesela adamın cinsiyeti mi değiştirdiler, ki öylesi çok saçma olur, yoksa sadece bebeğin gelişimi için ek bir şey mi eklediler bilmiyorum. Cümle de garip oldu amk. Neyse. Mesela burada çocuk nasıl düşecek. İkinci seçeneği düşünürsek adamın siki halen duruyor. O zaman çocuk nereden düşecek. Afedersiniz çocuğu mu sıçacak?! Aklımda deli sorular. O yüzden sorgulamayın. Adam hamile ve doğuracak. İnmeyin fazla detaya. Çıkamazsiniz)

Yeonjun hoca elini karnına koydu ve sakinleşti. Bu sefer de Jennie'nin öğürme sesi ulaştı kulaklarımıza.

Anında bakışlarımı ona çevirdim.

"Kız, yedi kere öğürünce kusup kusmayacagini mi öğrenmeye çalışıyorsun yoksa hamile misin. Lan çocuğu sen mi doğuracaksın yoksa?"

Jennie mide bulantısı geçmiş olacak ki derin bir nefes aldı ve beni cevapladı.

"Evet ben doğuracağım. Jisoo'ya kıyamam o zorlu süreçte. Ama Doktor operasyonun başarısız sonuçlandığını söyledi. Yani hamile değilim. Muhtemelen iğrenç saç rengin yüzünden midem bulanmıştır"

Son cümlesi ile Hyunjin'den kaptığım birkaç numarayı sergiledim ve bombastik side eyes ile Jennie'nin kendini kötü hissetmesini sağladım.

"Saka yapıyorum Felix tam bir taş olmuşsun. Takım da tam oturdu üstüne. Götün falan da ortaya çıktı. Of gote bak o göte bülbül öte be. Ne sikilir çatır çatır-"

Yıldızların Altında, HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin