Siz
HyunnnSugar Daddy
Efendim güzelim
🤍💚🤍💚🤍💚🤍
😚💗💗💗💗💗💗
💜💟💜💟💜💟💜
💙🖤💙🖤💙🖤💙
🤎💓🤎💓🤎💓🤎Siz
Caz yapma
Sana fotoğraf atacağımSugar Daddy
Bunu zaten sürekli yapıyorsun birtanem
Neden bu sefer söyleme gereği duydunSiz
Hazır mısın?Sugar Daddy
Ebet?Siz
Siz
Nasıl olmuşum?Sugar Daddy
¦ |Siz
¿Sugar Daddy
SiktirSiz
Bak bir de bu varSugar Daddy
Bebeğim kes şunuSiz
Beğenmedin mi?
Çok mu sevimli
Dur bak bunlar da var
Sugar Daddy
Fleic yaomaSiz
Ne?Sugar Daddy
HqssinriSiz
Çarpıldın mı amk?
Düzgün yazSugar Daddy
Tsnrim iyu dgeilimSiz
Alt tarafı güzel veya değil diyecektin
Kalleş şerroHyunjin'den beklediğim iltifatı alamayınca telefonu kapatıp yatağımın üstüne fırlattım.
Evet artık Hyunjin'in yatağına kendi yatağım muamelesi yapıyordum. Çünkü neden olmasın. Çoğu gece berber uyuyorduk ama hiç birlikte olmamıştık.
Aslında eğlenceli olabilirdi. Yani sonuçta yazarımız zengin bir fantezi dünyasına sahip.
Neyse bunu sonra düşünürüz.
Üstümde en son attığım fotoğraftaki etek vardi. Ve sıkılıyordum. Hafta sonuydu ve Hyun evde değildi.
Yapacak bir şey bulamayınca sürekli yaptığım gibi kitapların arasında kaybolmak için mekanıma geçtim.
Tekli koltuğa oturdum ve serinin en sevdiğim kitabı olan Melez Prens'i elime aldım.
(BEN DRACO'YA VE SIRIUS'A AŞIĞIM AŞIK ÖYLE BÖYLE DEĞİL ENAYİ OLMUŞUM DELIRMISIM)
Snape kral adamdı ya ölümüne en çok ağladığım karakterler arasındaydı.
(Sirius>Fred>Dobby>Dumbledore>Snape)
Sayfalar arasında kendimi kaybetmiş ve dış dünyadan soyutlanmış şekilde geziyordum. Sanki gerçekten de Hogwart dünyasında bombastik üçlü ile beraberdim. Sanki mahzende öğrenciler ile beraber iksir hazırlıyordum. Sanki Harry ile beraber Snape'in anılarına dalıyordum. Kitapların bu büyüsüne bayılıyorum. Kitaplığımdaki her kitapta bambaşka bir dünya...
Ama mutluluğum, kapı CIA baskını yapılıyor misali açılana dek sürdü.
"Ödüm patladı Hyun ne yapıyorsun?!"
Hyunjin ise koşarak yanıma gelip elini belime sardı.
"Korkuttugum için özür dilerim ama o fotoğraflardan sonra.."
Devam etmedi ve bunun yerine dudaklarıma kapandı.
Galiba yazar bizi seviştirmeye biraz fazla meraklı. Neyse ayak uyduralim.
Karşılık verip ben de kollarımı omzuna attım.
Beni kucağına alıp yatak odasına götürürken sahne sizin için yavaş yavaş karardı.
Çünkü yazar smut yazmaya tovbeli.. <3
Sövme Nova, oy ver
Öptüm kocuman 😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızların Altında, HyunLix
Fanfiction"BENIM GÖNLÜM SARHOŞTUR YILDIZLARIN ALTINDA!" Sokakta yankılanan şarkı sözü ile yatağımdan fırladım. Hangi oç telefonumu dinliyordu da dinlediğim şarkıları saatlerdir bağıra çağıra söylüyordu? Bu tam olarak 12.'ydi. Açtığım 12. şarkıyı da söyleme ba...