Ayyyyyyy yeni kurgu mu neeeeee..
Heyecanlandım bi bu arada Amour 10bin olmuş kız siz naptınızzzzzz 🥺🥺🥺🩷
Neyse hadi bakalım buyrun bol bol yorumlayın beni öptümmm.
Alta da Eliza'yı bırakıyorum mucuk...
•"Eliza hadi ama geç kalıyoruz havuza gireceğiz."
İçeriden bana seslenen kişi en yakın arkadaşım olan Kate'nin sesiydi. Üst kısmını giyerek arkadan iplerini bağladığım kırmızı bikinimin altına sadece şort giymiştim. Bileğindeki halhalı düzelterek hasır terliklerimi de giydiğimde artık hazırdım.
"Eh be kızım nerede kaldın?"
"Geldim işte ne sabırsızsın." Gülerek kolunu omzuma atarken birlikte asansöre doğru ilerliyorduk. Bu yıl mezun olduğum için sonunda birlikte tatile çıkıyorduk. Madrid'de bitirdiğim okul beni son yıl o kadar yormuştu ki bu tatile ihtiyacım vardı.
"Gizemler geçmiş çoktan bize de yer tutmuşlar istersen bir kahvaltı yapalım."
Acıkmıştım.
Kafamı sallayarak asansörün gelmesini beklerken açılan kapıyla gördüğümüz kişiler karşısında kaşlarım havaya kalkmıştı.
Onlarla aynı otelde kaldığımızı bilmiyordum.
Türkiye'nin son zamanlarda en ünlü kişilerini tanımamak ne mümkündü.
Gülerek kendi aralarında sohbet ederken Kate ile birlikte girerek arkamızı döndük. Pekala onları tebrik etmemiz gerekiyor muydu hiçbir fikrim yoktu fakat kolay kolay insanlarla konuşmayı sevmezdim.
"Akşam Denisa da gelecekmiş."
Gözlerimi devirerek sıcakladığım için saçımı toplarken söylenmiştim.
Onunla aramız pek iyi sayılmazdı.
Ve hala yüzsüz gibi benim olduğum ortama girmek istemesi ise komikti.
"Lütfen beni onunla aynı ortama sokacağını falan söyleme çünkü bunu asla yapmam." Hale öpücük atarak omzunu silktiğinde sıkıntıyla ofladım. Hayır yani istemiyordum arkadaş zor muydu bu kadar?
"Üzgünüm bebeğim ama bu dediğin imkansız sensiz hiçbir yere gitmeyeceğim."
"Siktir git." Gülerek ona orta parmağımı kaldırırken arkamdaki sessizlik onların da asansörde olduğunu yeniden hatırlamamı sağlamıştı.
Kapılar açıldığında hızlı adımlarla lobiye ilerlerken Kate'de arkamdan geliyordu. Bu yaz yirmi üçüme girecektim ve henüz kendime ait bir evim yoktu. Çünkü kendi evimi kendim baştan yaratacaktım.