"Geç kalacağız Brandon çoktan gelmiş bile."Kate'in aşağıdan seslenişiyle boynuma taktığım kolyeden sonra spor ayakkabılarımı giyindim. Yarın gece döneceğim için son kez sahile gidip bir şeyler yapmaya karar vermiştik. Bu yüzden rahat bir şeyler giyinerek çok hafif makyaj yapmıştım. Zaten suya girmeyi düşünmüyorduk.
Evden çıktığımızda Brandon kapımızı açmış bizi bekliyordu.
Kate döneceğim için iki gündür benimle annemlerin evinde kalırken bu gece döneceğim için biraz durgundu. Büyük ihtimalle dayanamaz yanıma gelirdi bir hafta sonra falan.
"Hanımlar bu ne güzellik böyle."
Arabaya binerek gözlüğümü taktığımda Kate öne oturmuştu. "Eliza veda partin mükemmel olacak hayatım." Gözlerimi devirerek telefonumla ilgilenmeye devam ederken Pelin Abla'nın yolladığı bir kaç belgeye bakıyordum. Döndüğüm zaman İlkin'in parmağıyla ilgilenmem gerekiyordu.
Listede onun adını da gördüğümde hızla mesaj kısmından çıkarak telefonumu kapattım.
Aklıma getirmemek için kendimi şartlandırmıştım.
Sahile geldiğimizde çoktan bizim için ayrılan bölüme doğru yürüyorduk. Brandon her şeyle ilgilenerek burayı organize etmiş bir yandan da diğerleriyle konuşarak sevmediğim kişileri de çağırmıştı.
Denisa da buna dahildi.
İlk biz geldiğimiz için kendimi beyaz koltuğa atarak oturdum. Brandon'da yanıma yerleşerek oturduğunda Kate bize seslendi. Bir anda fotoğraflarımızı çekmesiyle Brandon yanağımdan makas alarak kalktı. "Hadi yine iyisin benimle fotoğraf da çekildin tatlı kız." Omzuna vurarak fotoğrafa baktığımda sahiden de güzel çıkmıştık.
Fotoğrafı paylaşarak instagramdan hızla çıktığımda önüme düşen hikayelere bakmak istemiyordum.
ElizaNorana: Madrid diaries 🤍
KateGattle ve 66.273 kişi beğendi.
"Selamlar."
Buradaki diğer arkadaşlarım ve arkasından gelen Denisa yanımıza geldiğinde kalkarak selamlaştım. Sıra Denisa'ya gelirken sadece el sıkışmakla yetindim. Onunla hala aynı ortama girdiğime dua etmeliydi bence.
İçecek bir şeyler alarak kızlarla sohbet ederken konular bir bir açılıyordu. "Ee Eliza İstanbul nasıl yeni işe girdiğini duyduk Brandon'dan." Elimdeki alkollü kokteylden yudum alarak kafamı salladım. "İyi gidiyor biraz yorucu ama değer."
"Mütevazilik etme canım Türkiye milli takımının fizyoterapisti oldun sonuçta." Kate üstten Denisa'ya bakarak konuştuğunda kızlar şaşkınlıkla beni tebrik ettiler.