Selammmm
Naberrr
texting olmayan bir bölümle geldim.
BOOOL BOOL YORUM YAPIN AŞKLARIM MOTİVASYONUM ARTSIN.
Break My Heart, Dua Lipa
🌟
Komidinin üzerinde çalan alarmla yatakda sıçramam bir olmuştu.Dağılan saçlarım gözümün önüne doğru gelirken sol elimle telefonu kavrayıp alarmı kapattım.İçimden okula binbir türlü bela okurken yatakdan kalktım.Saçlarımı kulağımın arkasına atarken ayağıma yerde duran sarı terliklerimi geçirdim.
Gözlerim kendiliğinden kapanıyordu ve buna engel olamıyordum.Uykulu tavırlarla odamın kapısını açıp banyoya doğru ilerliyordum ki abim de kendi odasından çıktı.Bilincim onu görmemle anında açılırken bir ona bir de banyo kapısına bakıp koşarak banyoya doğru ilerledim.Abim ne yapacağımı anlamış olacak ki o da benim gibi banyoya doğru koştu.
"Sen bu kadar hızlı koşmayı nereden öğrendin lan soslu fıstık." Abim arkamdan seslenirken ben gülerek banyoya doğru girdim ve kapıyı kapatmadan koridorda bana doğru yürüyen abime baktım.
"Ee boynuz kulağı böyle geçer işt-" Ben daha cümlemi bile bitiremeden yürüyen abim aniden üzerime doğru koşmuştu ve ben daha kapıyı kapatamadan havalanmam bir olmuştu.Abim banyonun kapısında duran beni sırtına almıştı.Ben kısık bir çığlık atarken abim gülüyordu. Kollarım aşağı doğru sarkarken ayaklarımla abimden kurtulmaya çalışıyordum.
"Ne diyordun sen?" Baya eğlendiği belli olan bir tını ile konuştu abim. Ben ayaklarımı aşağı yukarı hareket ettirirken abim milim kıpırdamadan kendi odasına doğru gidiyordu.Ellerimi yumruk yapıp sırtına vururken beni anında yatağa fırlatması bir oldu.Vücudum yorganın içinde kaybolurken sinirli bir şekilde abime baktım.
"Oha davar yavaş atsana." Abim beni umursamadan odadan çıkıp banyoya girdi.Yine alt kattaki banyoya mahkum olan ben abimin odasından çıkarken kafamda intikam planları kuruyordum.Ellerimle dağılan saçlarımı düzelterek yavaş yavaş yürüdüm.
Merdivenlere yaklaşmamla mutfakdan gelen tost kokuları burnuma çarptı.Yüzümde küçük bir tebessüm olurken zıplaya zıplaya merdivenlerden indim.Koridorun sonundaki banyoya doğru ilerleyip içeri girdim.Saçlarımı tarayıp işlerimi hallettikden sonra kapıyı açıp banyodan çıktım.Tekrar merdivenlere doğru ilerlerken daha enerjik bir şekilde hareket edip odama girdim.
Dün koltuğa fırlattığım okul eteğimi ve giymedigim bol okul sweatshirtünü giyindim.Saçlarımı gelişigüzel tararken, komidinin üzerine bıraktığım şeffaf kemik yuvarlak gözlüklerimi taktım.Dolabımın çekmecesinden beyaz çoraplarımıda ayağıma geçirirken gözlüğüm burnumun üzerinden kayıyordu. Çoğu zaman şeffaf lens kullanırdım ama bugün üşenmiştim.Aynada kendime bakıp 'adam olana çok bile' bakışlarıyla kendimi onaylayıp odadan çıktım.
Abimde benimle aynı zamanda odasından çıkarken saçlarını elindeki gri havluyla kuruluyordu.Ona gözlerimi devirip merdivenlerden indim.Mutfak hemen merdivenlerin karşısı olduğu için direk içeri girdim.Babam elindeki gazeteye bakarken yanından geçip masaya oturdum.
"Günaydın yok mu Aksa Hanım?" Babam gözlerini gazeteden ayırmazken konuştu.O sırada annem önüme tostumu koyup bana sıcak bir gülümseme göndermişti.Oturduğum sandalyeden kalkıp babamın yanağına doğru yaklaşıp küçük bir öpücük bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarının Dünü /texting/
ChickLityarının_dünüyüm:Tam iki yıl yarının_dünüyüm:Sana aşık olalı tam iki yıl olmuş... ☆kapak tasarım:sveshlina☆