Yeni Bölüm!
Oylamayı ve Yorum yapmayı unutmayınız. 💐
Keyifli Okumalar!
★
Otobüsten, akşam saat sekize doğru inmiştik. Ben Barkın ile yaşadığım olaydan dolayı geri kalan yol boyunca uyumaya çalışmıştım, ama bu gürültüden pek mümkün olmamıştı. Başım fazlasıyla ağrıyordu ve uykum vardı. Yorgun argın otele girdiğimizde biran yolculuğun hiç bitmeyeceğini düşünmüştüm.
Şimdi ise resepsiyondan aldığımız anahtarlarla odalarımıza çıkıyorduk. Bizim odamız dört kişilikti. Ben, Hira, Ceren ve daha tanışmadığım bir kız aynı yerde kalacaktık. Bu duruma çok sevinmiştim çünkü bir ihtimal Rüya ile de kalma olasılığım vardı.
Bu düşüncelerle çoktan odamızın kapısına varınca, Hira elimde tuttuğu kartla kapıyı açtı. Beklemeden hepimiz içeri girdik. Ben yanda bulunan ışığı yakınca oda gözler önüne serildi. Geniş bir alana sahip olan oda rahat görünüyordu. Yan yana iki olmak üzere, karşılıklı dört yatağa sahipti. Beyaz nevresimler rahat görünüyordu. Bu durum uykumu getirmişti.
"Kızlar ben hemen bir duşa giriyorum, terden ölüyorum! " Ceren'in sitemine karşı hepimiz kafamızı sallayarak onu onayladık.
Ben de kendi alanıma geçmek için en uçta bulunan yatağa ilerledim. Elimdeki valizi yere koyarak kendimi sırt üstü yatağa bıraktım. Vücudum boşluğa düşmüş gibi rahatlamıştı.
"Aksa, kalk valizini çıkar! Sonra kesin yapmayacaksın." Dedi Hira bana doğru.
Onun dediklerinden bağımsız kollarımı kaldırıp indirmiştim ama aynı zamanda yatakta doğrularak oturur pozisyon aldım.
Gözlerim direk karşı tarafta masum masum kıyafetlerini valizden çıkaran kıza değindi. Sempatik birine benziyordu.
"Senin adın ne? " Dedim tüm merakımla, kıza dik dik bakarak.
Kız anında kafasını kaldırıp gözlerimin içine baktı.
"Arzu." Dedi sevecen bir şekilde.
Ben de onun bu tavrına karşı samimi bir şekilde ayağı kalkıp yanına ilerledim. Sağ elimi ona uzattım.
"Aksa ben de! Aynı okuldayız ama seni tanımıyordum." Dedim gülümseyerek.
O da elimi sıkınca, "Sözel sınıftayım ben o yüzden olabilir. " Dedi ve devam etti.
"Memnun oldum. ""Ben de. " Diyerek, ellerimizi ayırdım. Tam o sırada hepimizin de telefonlarına bildirim geldi.
Arka cebime attığım telefonumu çıkarıp ekrana baktım. Okul grubundandı. Yarım saat sonra lobiye çıkmamızı söylüyorlardı. Hem akşam yemeği yenilecek hem de takımlar oluşturulacaktı.
Telefonumu kapatarak komidinin üzerine koydum. Aşağı inmeden duş almam lazımdı. Valizimi açarak içinden giyecek birşeyler çıkarıp yatağa bıraktım. O sırada duştan Ceren çıkmıştı.
"Ben hemen duşa giriyorum. " Yanımdaki Hira'ya seslendim. O ise eşyalarını valizinden çıkarırken kafasını salladı. Kucağımdaki havlum ve kıyafetlerle banyoya girip kapıyı kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarının Dünü /texting/
ChickLityarının_dünüyüm:Tam iki yıl yarının_dünüyüm:Sana aşık olalı tam iki yıl olmuş... ☆kapak tasarım:sveshlina☆