Company

154 17 5
                                    

"Felix hadi. Şirkete gitmemiz lazım."

Diğer tarafa dönmüş istemediğini belirten mırıldanmalar çıkarmıştı.

"Bak uyanırsan söz veriyorum avm ye gideceğiz ve istediğin pahalı tişörtü alacağım."

"Ya sen kimi parayla kandırmaya çalışıyorsun. Hem istesem kendim alamaz mıyım sanıyorsun. Ben sadece boş şeylere para harcamayı sevmiyorum. Git şimdi. Uykuma devam etmeliyim."

Felix'in birden yataktan kalkarak söylediği seylere kahkaha atmıştı Hyunjin.

"Bebeğim hadi kalk. Çıkışta burger yemeye gideriz."

"Tamam kabul."

Küçüğünün hemen kalkmasına sırıtmış poposuna küçük bir tokat atmıştı.

"Hyunjin!"

"Nee?"

Felix hızlıca tuvalete girmiş kapıyı hızlıca kapatmıştı.

Felix'in Gözünden

Evet bir burgere uykumu sattım ama kim karşı koyabilir ki burgere.

Elime kapatıcımı aldım. Tam yüzüme sürüyordum ki kapı bir hay- pardon Hyunjin tarafından açıldı.

"Ya Hyunjin ayı mısın acaba? Ya tuvaletimi yapıyor olsaydım. "

"Ver şu elindekini."

"Ya hayır bıraksana. Şirkette görünmesini istemiyorum cillerimin."

Ya salak bırakmıyorda. Hayvan herif.

Yazardan

Hyunjin onun bırakmayacağını anlamış ve ani bir hareketle dudaklarına yapışmıştı. Felix'i etkilemek kolaydı.

Öpücükle gözleri kapanmış ve vücudun gevşemişti. Hyunjin bunu fırsat bilerek elini minik avucuna sakladığı kapatıcıya götürmüş ve hızlı bir şekilde çekmişti elinden.

Felix'in ayrılacağını anladığında biraz daha üstüne eğilmiş ellerinden birini beline yerleştirmişti. Diğer elindeki kapatıcıyı da çöpe atmıştı.

Felix üstüne daha cok eğilen koca adamı itirmeye çalışmıştı fakat işe yaramıyordu. Sadece dudaklarını ayırmış ve soluklanmaya başlamışlardı.

"Hyunjin..."

"Efendim?"

"YA SEN MANYAK MISIN YA O NE KADAR PARAYDI HABERİN VARMI?"

"Yoo bilmiyorum parasını."

"Hem sen beni kullandın.."

"Ne hayır kullanmadım!"

Felix'in yalancı göz yaşları gözünden akmaya başladı. Tabiki kimse anlayamazdı yalandan olduğunu çünkü içli içli ağlıyordu.

"Beni öperek kullandın! Gerçekten isteyerek öptüğünü düşünmüştüm ama elimden almak için öpmüşsün..."

Kollarının arasından çıkmış arkasını dönerek odalarına ilerlemişti. Hâlâ ağlamaya devam ediyordu.(yalandan)

"Güzelim özür dilerim... Sadece onu elinden almanın tek yolu buydu. Hem seni her zaman öpüyorum."

"Özrünü kabul etmiyorum. konuşma benimle."

Şirkette

Şirkete uzun zaman sonra ilk kez gelmenin heyecanı vardı üstünde. Çalışanlar Felix'i, Felix'de çalışanları özlemişti. Ne de olsa Felix neşesiydi şirketin.

"Hoşgeldiniz Bay Lee! Uzun zaman sonra sizi görmek çok güzel! arkadaşlarımla birlikte geri dönmeniz şerefine bir buket hazırladık. Umarım kabuk ederseniz."

Dahyun'un eline bıraktığı bukete bakmış ve Hyunjin'in eline tutusturmustu. Kollarını karşısındaki çalışana sarmıştı.

"Teşekkür ederim. Bende sizi cok özledim. Şimdi herkes eski tempoya geri dönsün yetiştirmemiz gereken bir proje var. Kolay gelsin millet."

Hyunjin'in eline verdiği çiçeği almış koklamıştı. Çalışanlar gerçekten seviyor olmalıydı Felix'i.

"Ben odamdayım Hyunjin. Sen toplantı odasına geç. Bir kaç belgeyi alıp Seungmin ile birlite geleceğim."

"Tamam güzelim. Sam ortalıkta olabilir Seungmin yanında olsun."

Onaylayan mırıltılar çıkarmış ve kendi odasına yönelmiştim.



ofofofofofofo uzun zaman sonra bölüm atıyorum

bu hikaye fazla okunmuyo ama little girldeki gibi sonradan patlama ihtimaline karşı bölüm atıyorum

amaan neyse okumak isteyen okur banane

neyse bb ok

Fake Eyes Open Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin