Po rozhovore s Johnom, som bola celý deň nesvoja. Nevedela som čo mám robiť. Ako som odišla z jeho kancelárie dala som sa do práce. John ani len nevyšiel z kancelárie takže deň bol celkom kľudný.
Keď som dokončila čo som mala, zbalila som sa a išla domov.
Doma som si dala sprchu, prezliekla do voľného a začala si robiť večeru.
Zazvonil mi mobil. Volala mi Lucy z klubu. Lucy je taká naša "mamička" v klube. Stará sa o nás, a už nás dosť pozná takže vie že čo chceme a čo nie, čo prijmeme a čo nie. Väčšinou ona rozhoduje program, takže som si bola istá že volá kvôli tomu. Keďže je piatok, klub bude plný a niekto musí mať dneska hlavnú rolu. Stále sa to mení. Ja len dúfam že dneska nie som na rade ja.
,, Ahoj Lucy, ako sa máš? Stalo sa niečo?,,
,,Ahoj Angel, mám sa dobre všetko je pohode, nič sa nestalo. Ja len že, vieš, dneska je piatok.
,,Som na rade, však?,,
,,Nooo hej. Takže by si mala prísť skôr.
Nevadí ti to však? Raz to aj tak muselo prísť, však vieš.
,,Viem, viem. Nevadí, nič sa nestalo. Tak kedy mám prísť?,,
,, Nooo tak o hodinku by si mohla,,
,,Budem tam,,
Zložila som mobil, a išla ďalej variť. Navarila som, najedla som sa, a išla sa pripraviť.
Obliekla som sa dala som si len rifle a tričko. Prezlečiem sa potom v klube.
Zabalila som si potrebné veci do tašky a už aj vyrazila. Chytila som si taxík. Autom to bolo tak približne 10-15 minút.
Ako som tam dorazila, ostatné dievčatá tam už boli. Išla som do šatne a začala sa pripravovať.
,,Angel, tak tu si,,
,,Ahol Lucyyy, áno tu som.
Ako som sa maľovala, Lucy mi objala ramená. Lucy bola fakt ako mamička.
Lucy mal rád každý v klube.
Kebyže tu není Lucy, tak by to tu bola katastrofa.
,, Počuj Angel, je piatok a vieš že dneska bude určite plno. Ja len že, na zozname sú aj nové mená vieš. Samozrejme prídu aj naši stály návštevníci, ale je aj pár nových. Takže daj toho všetko dobré?
Ešte ti prídem dať vedieť.
Príprav sa, a ak budeš taká ako vždy, a ja viem že budeš, dneska toho môžeš získať aj oveľa viac 😉,,
Ako Lucy odišla, a ja som už bola ako tak hotová, išla som si ešte k baru si vypýtať niečo.
,,Ooo, ahoj Max, ty si tu? Som si myslela že dneska má službu Olivia,,
,,Ahoj Angel, no vieš Lucy mi volala že mám prísť pomôcť Olivií, tak som tu,,,,To som rada. No ja už musím ísť takže jednu margaritu poprosím,,
,, Hneď to bude, Angel,,,, Ďakujem Max, tak zatiaaaľ,,
A vrátila som sa späť do šatne, ešte som počula ako mi Max prial veľa šťastia, ale ja som sa už len usmievala. V šatne som sa obliekla, a už len čakala na Lucy.Ako som sa obliekal, už aj prišla Lucy, povedala mi že sa mám pripraviť lebo o 5 minút idem na javisko.
Bola som už pri javisku a čakala som kým ma Lucy privolá na javisko.
,, A teraz čo ste už všetci čakali. Privítajte našu Angel!,,
Lucy zišla, a ja som na potlesk išla na pódium. Svetlá zhasli, pesnička pomaly začala hrať, a ja som začala svoj tanec.
Bola som už zvyknutá na to že na mňa vyvalujú oči všelijakí muži, uchýli a perverzný ľudia.
No Lucy mala pravdu, bolo tu plno nových hostí.
Ako som tancovala, kútikom oka som pozerala na obecenstvo.
Jeden muž, pri bare sa na mňa strašne pozeral, som si istá že ma už vyzliekal očami.
Keď si všimol že ho pozerám, oblízal si pery, a žmurkol na mňa.
V tej chvíli som sa prestala na neho pozerať, sústredila som sa len a len na tanec.
Bola som si istá že je to
jeden z nových.
YOU ARE READING
"ANGEL"
RomanceLáska a nenávisť. Radosť a smútok. Život cez týždeň a život cez víkendy. Nie som si istá, že to celé zvládnem, no chcem to. Chcem všetko. Chcem jeho. Ahojte, toto je môj prvý príbeh a ja fakt dúfam že sa vám to bude páčiť, samozrejme keď niekde náj...