Po tanci som sa hneď vrátila do šatne. Bola som rada že už to mám za sebou.
Bolo to také čudné, stále máme nových hostí a stále tancujem tak isto, no teraz to bolo také iné, čudné. Mala som z toho zvláštne pocity.
Bola som rada že už to skončilo, konečne som mohla vypadnúť domov.
,,Angel neponáhľaj sa tak veľmi. Vieš, jeden z tých nových... noo...on zaplatil na celú noc...,,
,, PROSÍM??!,,
,,No, zaplatil si jednu noc s tebou,,
Bolo mi hrozne. Nevedela som čo mám robiť, nechcela som tam ísť, no vedela som že keď tam pôjdem dostanem viac peňazí. A musela som sa upokojiť, bola som strašne nervózna, nemôže to byť až také hrozné však? Nič sa nestane, len mu trocha zatancujem a toľko.
,, Ktorá izba?,,
,, Červená,,
,,10 minút a som tam,,
Lucy sa len usmiala nepovedala nič a odišla.
No vyzerá to tak že dnes domov nepôjdem.
Išla som sa prezliecť, no stále som myslela na toho muža. Nevedela som na neho zabudnúť.
Obliekla som sa.A vybrala sa k červenej izbe.
Vošla som, zatvorila za sebou dvere a išla na pódium.
Svetlo v izbe bolo minimálne, takže som mu nevidela do tváre ako tam sedel na sedačke pred pódiom a na stole mal Whiskey fľašu.
Chcela som začať svoj tanec a vtedy sa ozval.
,,Nerob to,,
Nechápala som o čom rozpráva. Zaplatil a teraz chce aby som to nerobila??!
,,Prosím?,,
,,Nechcem aby si tancovala,,
,,Tak prečo ste zaplatili,,
Ostal ticho, nepovedal nič.
Nechápala som o čom rozpráva.
Nevidela som mu do tváre, ale bola som si istá že ma obzerá.
A vtedy som si to uvedomila.
Bol to ten muž ktorý sa na mňa pozeral počas vystúpenia.
Bol to on.
,,Ste nový však? Ak ste si mysleli že sa tu budem s vami hrať, tak sa mýlite,,
Pravda je že som sa chcela hrať, ale nie s ním. Z neho som mala zvláštny pocit.
,, Otoč sa,,
Chvíľu som na neho pozerala, no potom som sa mu otočila chrbtom.
Počula som jeho kroky ako sa približuje ku mne, zrazu som len pocítila jeho dych na mojom krku.
,,Pane, toto nemôžete robiť,,
Povedala som to, no nerobila som nič. Bol to celkom príjemný pocit.
,, Môžem, platil som za teba, takže sa mi pekne ukážeš a zahráme si, je ti to jasné?,,
Začal mi bozkávať krk a ja som mu nevedela odolať, chcela som ho vidieť, chcela som sa mu pozrieť do očí.
,,Nie, neotáčaj sa, ostaň takto,,
Dýchalo sa mi ťažšie, no robila som to čo mi povedal, neotočila som sa.
Začal mi hladkať stehná, a s druhou rukou prsia.
Bolo to príjemné.
Užívala som si to.
Chcela som ho už strašne vidieť, no zrazu nastala tma.
Všetky svetlá zhasli, bola úplná tma.
Nevidela som nič, a necítila som už ani jeho ruky na mojom tele.
,, Pane, kde ste?,,
,,Tu som,,
Stál predo mnou, no teraz som už nevidela vôbec nič, jediné čom som vnímala, bol jeho dych.
Bol blízko.
Chcela som sa ho dotknúť no bála som sa.
Zdvihol ma, a ja som okamžite omotala moje nohy okolo jeho pásu a ruky som mala okolo jeho krku.
Chytal ma za zadok. Nemala som to rada, no pri ňom mi to nevadilo.
Zrazu som si už len uvedomila že sedíme na sedačke a ja sedím na ňom.
Zrazu som len pocítila jeho pery ja tých mojich.
Bolo to neuveriteľné
Musím povedať že vie veľmi dobre ako zblázniť ženu.
Bozkáva úžasné.
Odtiahla som sa od neho aby som sa mohla nadýchnuť, no ako som uvidela jeho oči.
Začala som ešte rýchlejšie dýchať. No on nespravil nič, len sa usmieval.
,, Ešte sa stretneme, to ti sľubujem,,
S týmito slovami, jemným bozkom ma tam nechal samu.
Ostala som tam sedieť sama, ani neviem ako dlho.
,, Angel, hľadala som ťa v šatni no nebola si tam tak som si myslela že si ešte stále tu, no vieš ten pán s kým si bola, povedal že sa ponáhľal a že ti toto zabudol dať,,
Lucy mi podala obálku, v ktorej boli 2 stovky.
Nič som nerobila, ani som netancovala.
Len som sa s ním bozkávala a dostala som 200 eur, kiežby každý jeden bol takýto.
,, Ďakujem Lucy,,
Už som musela ísť domov, dnes to na mňa bolo príliš veľa. Doma som sa osprchovala a šla do postele, no nevedela som zaspať.
Stále som mala pred očami dnešnú noc.
Tie oči.
JE LEEST
"ANGEL"
RomantiekLáska a nenávisť. Radosť a smútok. Život cez týždeň a život cez víkendy. Nie som si istá, že to celé zvládnem, no chcem to. Chcem všetko. Chcem jeho. Ahojte, toto je môj prvý príbeh a ja fakt dúfam že sa vám to bude páčiť, samozrejme keď niekde náj...