Ležala tam v posteli, úplne nahá. Ráno bola zima takže som ju ešte zakril. Mám taký pocit že z tej postele sa dnes ona nepostaví.
Keďže som sa zobudil skôr, odišiel som ráno kúpiť nám raňajky, bol som preč asi hodinu, no ona stále spala, myslel som si že už bude hore ako minule ale ona spala.
Tak som sa rozhodol že sa idem osprchovať, ako som vyšiel zo sprchy už bola hore a bolo na nej vidno že je únavena.
,,Kto že sa nám tu zobudil, ale aleee,,
,,Basta, John. Déjame dormir un poco más,mi cuerpo entero duele,,
(Dosť, John. Nechaj ma ešte spať, bolí ma celé telo)
,,Ahaa, takže niekto mal dlhý večer, chápem,,
Áno, trochu som ju provokoval, ale to len preto lebo bola taká zlatá.
,, Môžeš mi prosím ťa podať vodu?,,
,, Jasné. Páči sa,,
Chcela sa posadiť, no bolelo jej to. Celé jej telo bolo ešte červené. Na niektorých miestach ešte stále mala moje odtlačky rúk. Bol som na ňu príliš tvrdý.
Ako sa posadila, začala ma vraždiť pohľadom. Som si istý že keď jej bude lepšie, tak mi to vráti.
Prečo je taká sexy keď je nervózna. Musel som sa na nej zasmiať.
Sadol som si vedľa nej.,,Asi sme to večer prehnali,,
,,ASI??!,,
,, Dobre dobre, tak určite,,
Musel som sa zasmiať. Som si istý že ma teraz nenávidí.
Ako tam sedela predo mnou, všimol som si jej krk. Pomaly som sa jej dotkol, no hneď sa odtiahla, bolelo jej to, a veľmi.
A to všetko kvôli mne.
,, Prepáč mi to,,
Hanbil som sa pred ňou. Ublížil som jej.
,,Je mi to fakt ľúto. Ja som to nechcel, fakt prepáč. Hneď to napravím.
Chcel som ísť do kúpeľne pre nejaký krém. Chcela som jej to natrieť no nenechala má odísť. S veľkými bolesťami sa postavila z postele a teraz už stála pred mnou.
,,Nič zle si nespravil. Neni to tvoja chýba. Chcela som to aj ja. Nie len ty. Neobviňuj sa. Užívala som si to. Každú jednu časť z toho.
A viem že aj ty. Bolí, to áno. Ale neskryjem niečo, čo ma robí šťastnou. To, čo mám po tele, je od teba, a som veľmi šťastná že to môžem mať. A chcem aby to vedeli aj ostatný.
Že som tvoja,a ty si môj,,
Zasmiala sa a pobozkala ma potom ma objala. Jej to nevadí. Nevadí jej že som bol ako netvor a ublížil som jej, nevadí jej to.
Ja ju tak milujem.
Je moja.
A ja som jej.Zdvihol som ju, a odniesol do sprchy.
Sama by sa nevedela okúpať, a pomôcť jej je jediné čo môžem spraviť, keďže tú bolesť má kvôli mne. Ako som ju umýval, pobozkal som jej každé jedno miesto, kde ju to bolelo. Takže, vlastne som jej bozkával celé telo.
Vrátili sme sa so sprchy. Samozrejme, chcela moju košeľu tak som jej musel dať. Stál som tam bez trička, a ona sa len usmievala. Odbehla pre svoj mobil a odfotila mi chrbát.
,, Čo to robíš Angel?,,
,, Počkaaj,,
Podala mi svoj mobil, kde bolo vidno že na chrbte mám vyškrabané jedno obrovské srdiečko.
Kedy mi to stihla vlastne spraviť?!
A ako??!
Čudné je, že ja som si to vôbec nevšimol, a ani som to necítil.
Pozrel som sa na ňu, a ona sa iba usmievala. Bola hrdá na to čo mi spravila.
,,Espèce de vilaine petit chat,,
(ty malá nezbedná mačička)Pritiahol som si ju bližšie za pás.
,,Dneska mám jedno stretnutie, a chcel by som aby si prišla somnou. Potom sa pôjdeme najesť, a pôjdeme ku mne, domov. Dobre?,,
Vyzerala ako keby sa jej ani žiť nechcelo.
Pozrela sa na mňa so psími očami.
Nechcela ísť.
Začala mi tam spievať.
,,Today i don't feel like doing anything,,
Takže pracovať sa jej nechce, ale spievať to hej.
,,Ale no taaak, bude to len hodinka. A potom doma môžeš ležať celý deň, dobre?,,
,,aaah, tak fajn,,
,,Ale najprv, raňajkyy,,Po raňajkách som odišiel oznámiť že dneska odchádzame, a Angel som nechal v izbe aby sa pripravila.
Vlastne, Angel bude prvá žena, ktorú som zobral do môjho domu. No, vlastne druhá. Kiežby ona bola prvá, všetko by bolo iné. Nič z toho sa nemuselo stať keby som ju spoznal skôr.Ako som sa vrátil, už bola oblečená.
Bola krásna, ako stále, no musím uznať, že kusance a cucfleky na krku, je robili ešte viac sexy.
,,Ty mi robíš naschvál však?,,
,, Možno?,,
Dal som jej pusu, a následne sme odišli ruka v ruka na stretnutie.
Včera ako zaspala mi volal jeden starý známy že má pre mňa prácu, no vlastne, potrebuje pomoc. Vraj sa do niečoho s niekým zaplietol, a teraz sa potrebuje z toho sa dostať von.
Som mu dlžní, a stále aj budem, takže mu pomôžem.
Povedal síce že sa "asi" nebudem tešiť z toho, no som zvedavý čo sa stalo.
A keď viem, tak pomôžem.Dorazili sme na miesto stretnutia.
Samozrejme, keďže ma tu väčšina ľudí pozná, a mám tu dosť veľa známych, a nechodím sem často, tak som sa s každým zastavil na pár minút sa rozprávať.Na recepcii som povedal že mám dohodnuté stretnutie, a hneď nás aj odviezli do miestnosti. Pred dverami ma už čakal starý dobrý priateľ, Nils.
S Nilsom sa už poznám od detstva. Vyrastali sme na jednej ulici.
A on bol ten ktorý zachránil môjho otca, preto som jeho dlžník.
,,Nils, tak dávno som sa už videl. Ako sa máš? Do čoho si sa už zase zaplietol?,,
,,Ah John, tak rád ťa vidím. Ale tak, žijem, mohlo by byť aj lepšie, ale som tu. Noo, a že do čoho som sa zaplietol? To ti vysvetlím vo vnútri. Ale ako vidím neprišiel si sám.
Som Nils Wallin, teší ma,,
,,Mia Owens, sekretárka pána Daviesa,,
Podali si ruky. Čudné je že teraz som tým nemal problém. Možno je to z toho že Nilsa poznám, a viem že by nič také nespravil.
,,No tak ale neťahajme čas. Určite máte aj vy niečo iné na práci, a ja už to chcem mať čím skôr za sebou. John, nech sa tam vnútri, stane čokoľvek, prosím, ale naozaj ťa prosím, skús sa ovládať. Poznám ťa, viem aký si. Ale prosím ťa, nerob viac problémov,,,,Neboj sa Nils, ak sa to aj stane, veľmi rýchlo sa viem upokojiť, však, Mia?,,
,, Áno, pán Davies,,
Usmiala sa na mňa, a ja na ňu. Myslela na to čo ja. Ona ma upokojí.
,,No tak teraz už poďme,,
Vstúpili sme do miestnosti, kde som uvidel jeho. Bojím sa, že už ani Angel ma nebude vedieť upokojiť.,,Ty tu čo chceš?!,,
YOU ARE READING
"ANGEL"
RomanceLáska a nenávisť. Radosť a smútok. Život cez týždeň a život cez víkendy. Nie som si istá, že to celé zvládnem, no chcem to. Chcem všetko. Chcem jeho. Ahojte, toto je môj prvý príbeh a ja fakt dúfam že sa vám to bude páčiť, samozrejme keď niekde náj...