Ishte ora 5 e mengjesit kur me doli gjumi, ndoshta kisha emocionin e dites se pare te shkolles,sepse gjithemon ngrihesha ne 5 e gjysme ose edhe ne 6, por pavarsisht kesaj fillova te beja rutinen time te mengjesit, hengra mengjesin, oatmeal me fara chia dhe fara lini, e preferuara ime, qe e pergatis cdo nate para se te fle. Bera ushtrimet e mengjesit, kur jetoja ne Itali vrapoja cdo mengjes, ma kishin rekomadnuar shume psikolog qe te merresha me ushtrime fizike, gje qe beri me te vertete pune, ne vetem 2 vite kisha shume permiresime.
Epo pse beja une terapi? Sepse kisha trauma, kisha nje baba dhunues dhe bixhozxhi, i cili harxhonte cdo para qe mamaje ime fitonte, pervec kesaj ishte dhe nje xheloz i semur, kishte raste kur rrihte mamane vetem sepse ajo dilte te hidhte mbeturinat tek vendi perballe pallatit ne te cilin ne jetonim. Isha vetem nje femije, dhe ndoshta si kuproja te gjitha cfare ndodhte ose pse ndodhinin, por gjithmon kisha nje ndjesi te keqe kur isha ne shtepi, por me vone, kur isha pak me e madhe fillova te kuptoja pse. Kur isha 10 vjece mamaja ime merr nje nder hapat me te rendesishem ne jeten e saj, ajo vendos te divorcohet, pas 13 vitesh martes, ose me sakt pas 13 vitesh vuajtje. Keshtu qe pas divorcit une dhe mamaja ime morem nje apartament nje nje qytet shume larg nga babai yne, fatemiresisht mamaja beri nje denoncim mbi dhunen qe kishte kaluar, dhe ai hyri ne burg per te pakten nje vit. Pas divorcit te mamase fillova te shkoja ne terapi, shkoja shume rralle sepse nuk mund ta perballonim dot, shkoja 1 ose 2 here ne muaj. Por kjo nuk solli ndryshime tek problemet, shihja makthe cdo nate, sikur ai do te vinte kur isha ne gjume dhe do te me rrihte mua ose mamane, ndonjehere me luheshin kujtimet ne mendje aq shpesh sa shperqendrohesha dhe me mbytnin kujtimet. E gjithe kjo eksperienc ose traum me ka bere qe t'i urrej meshkujt, dhe mos t'u besoj asnjehere atyre. Por pasi denimi i tij mbaroi ai filloj te perdorte substanca dhe vdiq nga mbidoza, nuk u trishtova kur kjo ndodhi.
Le te kalojme tek dita e pare e shkolles, si gjithmon isha e perpikt ne orar, kurre nuk behesha vone, mezi po prisja te binte zilja sa me shpejt sepse isha vetem ne ate oborr me tulla te verdha. Te gjithe stolat ishin te zene nga grupe nxenesish, sigurisht, kishin 3 muaj pa e pare njeri-tjetrin. Nuk prisja qe dikush te me fliste, sepse asnje nuk me njihte, por kisha deshiren qe edhe une t'i perjetoja keto caste. Por shume shpejt zilja ra dhe te gjithe u rreshtuan. Ne rresht isha e para, sepse nuk doja te flisja me ndonje. Po ashtu edhe ne klase bera nje prezantim te shkurter te vetes time dhe u ula afer dritareve. Oren e pare kishim gjuhe shqipe, nuk me besohej se mesuesi yne ishte nje plak gindavec dhe inatci, ai donte te fliste per mesimin qe ne diten e pare te shkolles, ky eshte idiotllek. Por pas gjysme ore dikush trokiti deren, ishte nje nxenes qe ishte bere vone, thjesht e pashe nje here dhe ktheva koken te shihja jashte.
Me vone nje vajze me emrin Klea me ftoi te rrija me ta ne pushim, ishte shume e dashur dhe energjike, dhe sidomos kishte vetbesim. Sigurisht qe pranova sepse nuk njihja asnje.
Gjate gjithe pushimit u njoha me grupin e Kleas, qe perbehej nga Andi, i cili ishte shume i afert me Klean dhe ishte nje Gen-Z i vertet. Emi ishte ajo qe kujdesej per te gjithe, mom of the group . Marsila qe ishte nje bookworm dhe me pelqeu shume qe sisha e vetmja qe me pelqenin librat.
Dhe i fundit Lukas, djali i cili u vonua, nuk e di cfare ndjeva pasi fola me te, si nje shkendij, por i urrej shkendit. Dhe ata me konsideruan dhe mua pjese te grupit, dhe me pyeten pas pushimit ne doja te dilja me ta ne qendren tregtare pas shkolle, pranova, doja te njihja zonen me mire, po ashtu edhe te ashtu quajturin "grup"Pas shkolle shkuam tek qendra tregtare qe ishte afer shkolles, nuk ishte shume e madhe, kishte 4 dyqane rrobash, 1 dyqan per gjera shtepiake, 1 dyqan i vogel kozmetike, 1 supermarket, dhe ishte dhe kendi i lojerave elektronike, i shkuam rreth e rrotull te gjithe nderteses, dhe hyme ne te gjithe dyqanet. Me te vertet u kenaqem shume kur po luanim, sidomos me ato shakat e Andit qe mezi i mbaj mend sepse aq shume flet ai djale. Luajtem per 3 ore me duket, nuk e pashe oren deri kur dolem jasht. Po ecnim ne rruge, vetem kur Klea bertet, me te vertet u tremba, nuk po e kuptoja pse. Arsyeja ishte mjaft idiote per emndimin time, por nuk mund te ndaloja se qeshuri prej reagimit te Andit. Ajo bertiti sepse nuk me kishte marre numrin dhe adresat e mia ne rrjetet sociale. Kur e tha kete po qeshja me lot, por qesha dhe me shume kur Andi filloi ta qortonte.
Ajo situate kaloi me shume te qeshura nga te gjithe, dhe me vone te gjithe ishim ne shtepi. Sapo mbarova rutinen time te mbremjes u shtriva ne krevat dhe vendosa t'i shkruaj te gjitheve sepse tashme isha ne grupin e cdo rrjeti social, ne WhatsApp, ne Instagram, ne Snapchat, madje u beme friends edhe ne Ludo King, ishte nje nder gjerat me pa kuptim, por e bere gjithesesi.
I shkruajta Lukasit thjesht sa te rregjistronte numrin tim, por sa here pergjigjej doja te flisja me shume me te, por ai e mbylli biseden shpejt sepse donte te flinte, sigurisht sepse sot u be vone, por edhe une doja te flija gjithesesi, sepse ishte shume vone, plus isha e lodhur duke u marre me punet e shtepis, duhet t'i bej te gjitha vete sepse mamaja ime shkon ne pune nga ora 6 e mengjesit dhe kthehet ne 7 te darkes, keshtu eshte kur punon ne kafenen me te njohur te zones.
E di qe nuk eshte se kam shkruar shume, por shpresoj t'ju ket pelqyer kendveshtrimi i Angels, ose ndryshe POV. Love yaaaa❤️❤️
YOU ARE READING
Toxic Love
RomanceThjesht sepse dy persona duhen nuk do te thote se ata jane bere per njeri-tjetrin