31.Lukas

18 6 0
                                    

Vera kishte filluar te afronte shume shpejt, dhe me kete do te thoshte se do te kishim eskursione se shpejti. Kishim menduar per disa vende, por akoma nuk kishim vendosur. Por na mjafton fakti qe te gjithe do te jene, edhe pse eshte me fjetje.
Normalisht une dhe Angela do te merrnim nje dhome me vete, ashtu sic do te bente edhe Emi me Andin, pavarsisht se nuk deshiroja te beja ndonje gje.

-Ca keni menduar te vishni?-pyeti Klea duke hapur deren e kafenes ne te cilen kishim vendosur te kalonim nje pjese te shkurter te pasdites.
-Ne akoma nuk kemi vendosur ku do te shkojme, lere me te vendosim cdo te veshim-tha Marsila duke qeshur
-Po mire, te pakten dicka ta vendosim-tha duke terhequr karrigen qe te ulej-Si mendon ti Angela? 
-Marsila ka nje fare te drejte, por me te vertete qe duhet ta kemi dicka te organizurar-tha Angela duke shkruar ne telefon. Kishte gjithe diten qe shkruante ne telefon, por nuk e kisha pyetur fare, ndoshta dikush i aferm kishte nevoj te fliste me te per dicka, ose ndonje gje tjeter. Nuk do te humbisja gje nese do e pyesja.
-Hej Angela, a eshte gjithcka ne rregull, ngaqe ke gjithe diten qe po shkruan ne telefon prandaj?-iu afrova dhe i fola me ze te ulet aq sa te me degjonte ajo, sepse edhe te tjeret ishin te zene duke porositur.
-Mos me thuaj qe je xheloz dhe mendon se po shkruaj me dike?- Cfare dreqin?...
-Cfare?...Angela seriozisht mendon se prandaj po te pyes?-U largova pak nga ajo dhe tashme po flisja normalisht
-Epo perderisa me afrohesh dhe me pershperit?-tha duke larguar telefonin nga vetja dhe po me shihte ne sy - Cfare mendon se po bej Lukas?-E gjithe tavolina ra ne qetesi uke na pare ne.
-Nuk thashe asgje, thjesht pyeta pse po rrije ne telefon gjat gjithe kohes sepse isha i shqetesuar per ty, kaq-thash serios, por ajo vetem rrotulloi syte.
-Aman ne rregull, gjithmone shqetesohesh ti-tha dhe mori perseri telefonin ne dore.
Pashe Andin, i cili hodhi syte diku tjeter sapo drejtova shikimin nga ai, syte e tij nenkuptonin fjalet "Te thashe" ose "E dija qe do te ndodhte". Do te mi thoshte keto fjale haptazi nese do te kishim te njejten marrdhenie si me pare. Sa i  perket marredhenies apo shoqeris sone, kishim filluar ti flisnim njeri-tjetrit, per shkak se ishim bashke gjat gjithe kohes, dhe per hatrin e Emit me shume. 
-Angela mund te mos ta teprosh te lutem, thjesht nje pyetje bera-ajo seriozisht e kishte tepruar. Kush ishte ai person qe e bente dicka aq dramatike sa te conte ne nje debat te atille.
-Une po e teproj? Sigurisht gjitmon une e teproj, po sepse quhet e tepert te kerkosh privatesin tende ne nje lidhje-tha duke plasur telefonin ne tavoline
-Angela mjaft- i tha Emi me nje shikim serioz. Nje kamarier erdhi drejt nesh.
-Ju lutem mund te jeni me te qete, ose do te detyrohemi t'ju nxjerrim, sepse po prishni qetesine e te tjereve- ai kishte te drejte, vetem ne degjoheshim ne ate kafene, bashke me makinerit e bluarjes se kafes.
-Na falni, do te ngrihemi tani-tha Andi duke u ngritur dhe preku lehte Emin ne sup. Gjithashtu me beri me shenje edhe mua qe te ngrihesha. As vete nuk kisha ndermend ta vazhdoja kete bised duke shqetesuar te tjeret me kot.

-Cfare xhelozie thua Angela?-xheloz une? I shte hera e pare qe e kam pyetur pse po rrinte ne telefon aq shume sepse me te vertete u bera merak per te. Sepse ndonjehere ajo me tregon pse po rrin aq shume ne telefon, duke me thene qe "Jam e zene dhe nuk pergjigjem" ose ndonjehere pergjigjej shume shkurt me nje "ok" dhe "po"/"jo", ne varesi te asaj qe thoja une.
-Po meqe rrin e pyet gjat gjithe kohes se cfare po bej, do te thote se je xheloz-tha duke bertitur
-Angela mos bertit-thash i qete
-Ooo tani me jep urdhera, te mos bertas-tha duke qeshur- E di cafre? Lere fare, u lodha duke u marre me ty-Ne c'kuptim sdo te merrej me me mua? Pra po thoshte te ndaheshim, spo sdonte te diskutonte me kete teme?
-Angela eja ikim me mire, sqarojeni neser kur te jeni me te qete-nderhyu Klea duke e prekur ne sup
-Nuk kemi cfare sqarojme me teper, u lodha nga kjo shtirje e kote-shtirje?  Per cfare shtirje e kishte fjalen tani. Cfare po ndodh?
-Cfare shtirje?- e pash drejte e ne sy dhe as qe iu dridh qerpiku kur e tha ate fjali
-Lidhja jone,eshte e kote, duhet t'i japim fund akoma sa jemi ne kohe-sa jemi ne kohe thote. Pse kjo gje sme beri pershtypje?Fakti qe ajo po me thote te ndahemi nga hici. Pse e imagjinoja veten se do te merzitesha me shume. Mora fryme thelle.
-Epo meqe kjo eshte ajo qe ti do, atehere le te jete keshtu, ti japim fund lidhjes sone-u largova, nuk doja te duroja me shume fjale. Sdua tia dija me. Syte po me djegin, shikimi me turbullohet dhe i hipi makines. Doja te largohesha nga aty sa me shpejt, te mos shihja asnje, doja qetesi. Ndoshta kjo eshte me e mira per ne te dy.

Hello peopleeeeee 
Si gjithmon une po postoj super rralle🥹💔
Frymezimit tim ka filluar t'i dale pak gjumi dhe shpresoj se do te shkruaj. 
New update on books: Mbarova se lexuari '"Twisted urrejtje(hate)" edhe "Punk 57". Seria Twisted eshte nje perllll e verteteee, nese pelqeni enemies to lovers, ugghh duhet ti lexoni ato libra. Uuuu gjithashtu, kam nisur te lexoj "Nje dite dhjetori". besoj se update per kete liber do e keni ne pjesen tjeter😂(pas nje muaji💀✨)
Movies update: Me before You , idk ca te them, thjesht qava😭🫶🏽💔
See you next time...or not...HehEheHehEh

Toxic LoveWhere stories live. Discover now