13.Lukas

30 7 12
                                    

Sot eshte dita e fundit e shkolles sepse do te marrim pushimet e Vitit te Ri, keshtu qe do te kemi me pak ore dhe do te bejme nje feste te vogel ne klase. Por si fillim vendosem te ndanim letrat e emrave qe te luanim Secret Santa, por vetem ne te gjashte, dhe do t'ia jepnim keto dhurata njeri-tjetrit per krishtlindje, pavarsisht se asnjeri nga nuk eshte i krishter ne e bejme kete loje cdo vit, por kete vit ishte me ndryshe, sepse do te ishte edhe Angela, dhe po shpresoja me gjith shpirt te ishte ajo personi i cili do te merrte dhuraten nga une kete vit.

-He more a mundet-tha Andi duke marre nje karrige dhe duke u ulur afer nesh ne banke
-Sapo erdhe dhe ankohesh-tha Klea duke i gjuajtur ne koke
-Po mir moj se nuk thash gje-tha ai duke ferkuar koken-dhe sa gjuan moj, e ke ate dore hekur
-Mos me bej ta zbus hekurin pra-tha duke i ngritur doren
-Jo moj jo mos u lodh se te duhet-tha Andi duke iu larguar pak
-A t'i ndajme letrat tani se na shkoi dita-tha Angela, qe mesa dukej, dukej paksa e bezdisur, ne fakt ishte ora e fundit dhe keshtu dukeshin te gjithe.
-Po pra me te vertet  a do i ndani tani apo jo?-pyeti Marsila pas saj
-Po tani do t'i ndajme mos u bezdisni ju-tha Emi duke i perzier letrar ne dore-ja ku i keni-tha duke i hedhur mbi banke-zgjidhni tani
-Mos e tregoni se kush ju bie more, se na e prishet lojen fare-tha klea duke marre copen e letres
-E dim o Klea se cdo vit na e thua kete gje-thash un duke hapur letren
-Epo edhe pse e kam thene cdo vit, vjet Andi na e prishi lojen se tha emrin duke bertitur-tha ajo duke pare Andin i cili po bente nje fytyre te pafajshmi
-Ehaa dhe ju si beni, a thua ca prisha, sikur u lodhet ju se i hodhet letrat per se dyti-tha ai duke lexur emrin ne leter, dhe sic u duk syt i ndricuan, dhe me shume siguri ishte emri i Emit, epo kete vit ndoshta do te kishte mundesi t.ia jepte dhuraten, sepse vitin tjeter Emi nuk mund te vinte sepse nje i afermi i saj kishte pesuar aksident . Dhe cdo vit i binte emri im ose i Kleas, dhe nje i her i ra emri i Marsiles, dhe ate dite nuk erdhi ne ndarjen e dhuratave me pretendimin se ishte aq semur sa mezi hapte syte. Tipike e Andit kjo.

Pashe letren time, ti besoja apo mos ti besoja syve? Ishte emri qe kurre se prisja te me binte, ishte emri i...Marsiles. Pse emri i asaj? Pse jo emri i Angeles?

-Hej duhet t'i hedhim perseri se mua me ka rene emri im- tha Klea. Kjo ishte mundesia ime e dyte dhe po shpresoja me gjith shpirt te ishte emri i saj ne kete mundesi shume te deshiruar
-Ne rregull, palosini dhe mi jepni mua-tha Emi
-Por psee-tha Andi me nje fytyre te merzitur, keshtu i cova nje mesazh

Lukas:"Po ti beja dhuraten prap se prap, cfare te duhet kjo loje kur ti je i lidhur me te😂😂"
Andi:"Ore po qe ke te drejte ti🤣"
Lukas:"Po kur kam gabuar une more💀"

-Epo sepse kshu jane rregullat e lojes, se kur te bien emri yt do te hidhen perseri letrat-tha Emi duke perzier letrat dhe i hodhi ato
-A i keni ne rregull tani?-pyeti Angela
-Po-tha Klea me te tjeret

Kete here po e hapja letren me ankth, edhe pse ndoshta ishte dicka shume e parendesishme. Dhe ishte ajo qe mezi po e prisja, ishte emri i Angeles. Ndihesha i cliruar ne ato momente, i lumtur, por edhe po mendoja se cfare ti beja, sepse nuk e njihja dhe aq mire, por pak rendesi kishte kjo.

Po shihja mimikat  e te tjereve pasi lexuan emrat ne letra, letra qe kishte ne dore do te ishte djegur deri me tani nese temperatura e trupit do te ndikohej nga ndjenjat tona. Pra me pak fjale ajo dukej e inatosur, e neveritur, sado qe mundohej te mos ta shfaqte. Dhe ekziston vetem nje emer i cili mund ta beje ate te dukej ashtu, dhe ai emer ishte Marsila.
Andi dukej i cliruar dhe me shume mundesi ishte emri i Kleas, dhe ishte nje opsion i sigurt per te
Angela po buzeqeshte, dhe me shume mundesi ishte emri i Emit.
Kleas me siguri i kishte rene emri im, se me shihte mua e fillonte te qeshte
Ndersa Marsila, po te kishim krahe ajo do te fluturonte nga gezimi tashme, ishte e sigurt se kishte emrin e Andit, por prap se prap se kuptoj, ajo e eshte e vetdijshme se Andi me Emin jane te lidhur, dhe prap tenton ose shpreson se do te ket dicka me Andin, por qe duket e pamundur. Por ky ishte problemi i saj tashme sepse Emi dhe Andi duan dicka serioze, dhe me shume mundesi do te fejohen veren qe vjen, do te jen te paret qe do te martohen nga klasa jone.

Por pavarsisht gjithe ketyre gjerave qe po ndodhnin rreth e rrotull, po mendoja me vete se cfare ti beja per dhurate Angeles

-Keni 5 dite kohe qe te bleni dhuraten per personin qe ju ka rene ne leter, por s'duhet t'i tregoni njeri-tjetrit se kush ju ka rene-tha Emi e cila po e mbante veten aq shume nga nervat, dhe me sa dukej ishte gati te merrte karrigen ku ishte ulur dhe te godiste c'te gjente para. 

Prit pak... 5 dite? KAM KOHE VETEM 5 DITE TE BLEJ NJE DHURAT PER ANGELEN. Por kjo eshte shume pak, ja nje dite iku tani, si do t'ia bej une tani, cfare duhet te zgjedh?, ku duhet te shkoj? 
Uff o zot, duhet te kerkoj ndihmen e Emit me patjeter ose sdo te mundem kurr t'i blej nje dhurat.

-Zysha ka thene te rregulloni vendin se do te mbajme festen tani-tha nje djale duke hyre ne klase
-Ne rregull, ju cuna largoni bankat kurse ne gocat do te rregullojme muziken dhe dekoret se do te bejme foto krejt klasa bashke-tha Emi duke u ngritur. Ajo gjithmon merrej me organizimin e cdo gjeje ne klase.
Kjo eshte motra ime.

Helloooo my sweet patatoess, shpresoj t'ju pelqej kjo pjese, edhe pse nuk eshte e gjat edhe nuk eshte se ka ndonje gje UAU, por gjithsesi, cdo pjese eshte nje cop puzzle😂😂dhe deri kur te formohet kemi kohe🤣🤣Ju dua shume dhe jeni me te miret❤️❤️(sepse lexoni dhe votoni historin time😂😂) Sinqerisht do te mundohem te bej update, te pakten nje here ne jave gjate fundjaves me shume.

A song that i love❤️: One of Your Girls by Troye Sivan😍

Toxic LoveWhere stories live. Discover now