22.Angela

30 5 5
                                    

Qellimi im u arrit, tashme jam me Lukasin, dhe cdo gje qe dua do ta marr. Arsyeja pse i permenda ndarjen dje eshte e thjesht, thjesht doja te mesoj se si ai reagon ne raste te ndryshme. Me pelqeu qe reagoi ashtu kur i permenda ndarjen, imagjino si do te ishte ne raste te tjera. Me ne fund ne shkolle jam ne qender te vemendjes, sepse asnje se priste qe une, nxenesja e re,  te lidhej me nje nga djemt me te bukur te shkolles, sigurisht qe asnje nuk e priste, ose nuk guxonin. Ja pra qe une guxova.

Kete te shtune e kishim lene te dilnim neper qendra tregtare, dhe sigurisht qe nuk do te dilja pa blere ndonje gje qe kushton.
-Mirmengjesi Lukas-thash duke e perqafuar
-Mirmengjesi zemer-tha ai dhe me puthi ne ball. I vinte nje arom e mrekullueshme, dhe e shtrenjte.
-Ku do dalim sot-tha duke me kapur doren
-Shkojm nga TEG-u, ka me shum dyqane qe me pelqejn-thash un
-Ne rregull-tha ai teksa i drejtoheshim makines se tij.

-Dhe ja ku arritem-tha Lukas duke parkuar. Nuk folem shume gjat gjithe rruges, vetem ndeza muzik, por me se shumti kishte Lana Del Rey dhe The Weeknd, kto jane per vajza
-Mezi po pres te blej sa me shume gjera-thash duke dale nga makina
-Dhe une mezi po pres t'i paguaj-tha ai duke qeshur dhe me kapi doren

Nuk e dija nga te nisja, Pull&Bear? Jo, kte po e le ne fund me mire. Polo? Jo, sben per mua. Zara dhe Stradivarius? Perfekte per mua.

-Eja shkojm tek Stradivarius-thash duke terhequr Lukasin nga krahu.
Kishte aq shume rroba te bukura sa nuk dija nga t'i nisja. Po me pelqenin shume palltit e gjata, keshtu qe mora nje te zeze.
-Kjo ketu me pelqen shume-thash duke i treguar pallton Lukasit
-Vetem do ta veshesh kete, shih dhe per ndonje gje tjeter-tha duke pare perreth-ja per shembull, keto pantallonat me kete golfin, do te shkonin shume, kurr nuk mund te gabosh me nje veshje te zeze-tha ai. A ishte ne terezi ky apo jo? Nje djale qe di te kombinoje rrobat, kete gje e bejen vec vajzat qe jan te fiksuara pas modes, qe une nuk jam aspak.
-A thua? Ja ti provoj te gjitha bashke-thash pasi i mora dhe shkova drejt dhomve te nderrimit. Pasi i vesha te gjitha bashke dukeshin shume bukur, dhe Lukasi kishte te drejte, kurre nuk mund te gabosh me nje veshje te zeze.
-Dhe si dukem?-thash duke ecur drejt Lukasit
-E bukur si gjithmone-tha dhe me puthi dhe une thjeshte buzeqesha
-Merita eshte e jotja, kurr nuk do ti kombinoja keshtu-thash une
-Eja ti paguajme pra, te pres tek kasa-tha duke me puthur ne faqe dhe shkoi drejt kases

Kisha blere aq shume rroba sot, saqe as nuk e mendova se cfare do t'i thoja mamase kur t'ii shihte. Keshtu po mendoja  qe ajo ta njihte Lukasin te pakten, qe te mos perfundoj duke e mesuar nga te tjeret.

-Lukas...dua te te pyes per dicka-thash teksa ecnm drejt makines
-Cfare shpirt?-pyeti ai duke me pare ne sy
-Po sikur ti tregojme mmait tim per lidhjen tone, e di ndoshta eshte shume heret, por nuk dua ta marre vesh nga te tjeret, dhe sdua te ket mendim te keq per mua kur te shoh gjithe gjerat qe kemi blere-thash une duke ulur koken
-Cfare te duash ti zemra ime, jam shume dakort, dua dhe une ta njoh vjehrren time-tha ai duke me kapur nga mjekra dhe me ngriti koken. Te takohej me vjehrren, pfff a thua do te shkojm deri ne ate pike ne fakt. Gjithsesi me mjafton fakti qe ai ben si te dua une.

Kur shkuam ne shtepi i thash Lukasit te me priste jasht qe te flisja me mamane.
-Mamushh, ku je?-thash duke hequr kepucet
-Ketu zemer-tha duke dale nga kuzhina
-Dua te te them dicka por te lutem mos u merzit-thash duke e kapur nga duart
-Mos me thuaj se ka ndodhur dicka e keqe-tha ajo duke mbuluar gojen me duar
-Jo ma, eshte dicka tjeter. Jam njohur me nje djal, ne shkolle, eshte nje djale shume i mire,dhe ishte shume dakort qe ta tregonim ty qe jemi te lidhur, dhe e dua shume ate-thashe duke i kapur duart. Mund t'i kisha thene 2 te verteta dhe nje genjeshter. Faktin qe eshte nje djale shume i mre dhe se ishte dakort te takonte mamane time.
-Ne fakt kam dashur te te pyes per kete gje me disa kohe me pare, sepse e kish kuptuar qe dicka po nodhte. Por po prisja te ma thoje ti vete-tha ajo dhe me perqafoi
-Shume faleminderit mam-thash dhe e putha ne faqe-mos ma lere te dashurin te pres ne maikn tani, sistemo vendin-thash duke kapur floket.
-Eshte ne jashte ne makin?-tha ajo e habitur
-Po pra, po lere tani sistemo ate vend-thash duke hapur deren
-O zot a sot e gjetet xhanem, dite e pastrimit-tha ajo duke vendosur duart ne koke

Shkova drejt makines ku Lukas po me priste jasht dhe e perqafova
-Cfare tha-pyeti i shqetesuar
-E kishte kuptuar se dicka po shkonte, por qe nuk ishte super e habitur, dhe tani po sistemon vendin se do t'i vij dhendri-thash duke e kapur per dore dhe ai me puthi doren

-Athere, ma ky eshte Lukas, i dashuri im-thash duke i prezantuar ata
-Kenaqesi qe te takoj zonje-tha ai duke i drejtuar doren
-Kenaqesia eshte e imja, eja brenda-tha mami duke na drejtuar drejt dhomes se pristjes
-Angela na sjell ndonje qerasje-tha mami duke ma bere me sy, kjo do te thoshte se do t'i bente nje pyetesor dhe se une duhet te vonohesha ca. Si mund ta harroja kete?

Ndenja nja 10 ose edhe 15 minuta duke u sorollatur kot ne kuzhine, por edhe pse afrohesha tek dera e kuzhines prap nuk mund te degjoja gje sepse dera ishte e mbyllur. Me shume mundesi po e pyeste ne donte dicka serioze, ai i shkreti e don. Ose mos po e kerceno se cfare mund t'i beje nese me lendon. Pas pak mami me thirri.
-Angela,eja moj se e le te dashurin pa qerasur-tha mami duke therritur. Do te thoshte se ata e kishim mbaruar muhabetin e tyre, Doja ta mesoja sezben se cfare i kishte thene, por pakashum ia kisha idene. Cova qerasjet dhe u ula me pas.

Gjate gjithe kohes diskutuam me se shumti se cfare universitetesh do te ndiqnim, dhe Lukas i la mjaft per shtypje te mira mamase sime. Por pasi te shoqeroj Lukasin deri tek makina do te pyes mamin se cfare i tha.

-Shihemi ne shkolle zemer-tha Lukas duke me puhthur
-Shuhemi-thash dhe ai u largua. Nuk e di por dicka ishte ndryshe tek ai pasi foli me mamne time, ishte pak me i ftohte se zakonisht. Por ndoshta po e bente te dukej me seioz, shpresoj shume qe mami mos te ma prish planin qe kam.   

-O mam te lutem cfare i the Lukasit kur nuk isha?-pyeta ne forme shakaje, por nga brenda po vdisja nga kureshtja.
-Le te themi qe e kerrcenova pakez fare, se nese do te merzitesh ndonjehere nga ai, do te kete pune me mua-tha ajo duke qeshur. Epo kisha te drejte.
-Ne rregull mam, po shkoj te lahem dhe te ha ndonje gje se po vdes per buke, ah se harrova, do ve nje lavatrice ca rroba te reja, te cilat i bleva me Lukasin sot, dhe me pas do te fle gjume-thash duke zhjidhur floket dhe me pas putha mamane.
-Ne rregull zemer-tha ajo ajo duke lidhur perparsen dhe shkova te lahesha

Helloooo my lovely patatoesss, i am alivee and hopefully not forgotten😉😉🫶🏽Si po ju shkon dhjetori i cili po na iken pa e ndjer fare. Dhe who hell put 2023 on 2x speed😀? Anywaysss shpresoj t'ju pelqej pjesa e re. Love yaaaa😘😍

Toxic LoveWhere stories live. Discover now