32.Angela&Lukas

34 6 2
                                    

U ndava nga Lukasi, e kisha menduar edhe para se te takoja Silvian, thjeshte keto kisha kuptuar se lidhja me Lukasin nuk ishte per mua, dhe nuk doja ta lendoja. Me te vertete u tundova nga parate e tij, por kuptova se paraje nuk eshte gjithcka. Ai eshte nje djale shume i mire dhe meriton me shume se sa mua. Madje edhe vet ndihesha e lodhur nga kjo lidhje, gjithmone nxirrja justifikime te kota qe te kaloja sa me pak kohe. Dhe kjo ishte e padrejte per te. Nuk dua te pendohem me teper.

Telefoni po me plaste nga mesazhet e vajzave. me thonin se duhet te sqaroja gjithcka me Lukasin dhe te vazhdonim lidhjen tone. Nuk do te vazhdoja lidhjen perseri me te, ishte sikur te lexoje nje liber disa here dhe te prisje nje fund tjeter. Ajo qe do te beja eshte t'i kerkoja falje, dhe t'i thoja se te vazhdonte jeten e tij, pa u penguar nga kjo qe ndodhi. Keshtu qe i shkrova naten te cilen ne u ndame, nuk prisja qe ai te pranonte, dhe me shume te drejte. Por ai pranoi. E lame qe do te takoheshim ne parkun afer shkolles.

-Mam mua me duhet te dal te ble dicka ne marketin afer shkolles, se duhet te marre dicka per nje projekt-thash duke veshur atletet
-A do qe te vij me ty?-pyeti nga dhoma e ndenjes
-Jo jo se vij shpejt, se nje karton dhe nje vinovil dua
-Ne rregull, mos u vono-tha ajo dhe dola nga shtepia

Pas disa minutash...

Ai ndodhet ne makinen e tij, dhe qe nga larg nuk duket mire. Ndihem keq per te, dhe eshte faji ime qe eshte ne ate gjendje, por kjo eshte me e mira per ne. Iafrohem makines dhe ai del.

-Ckemi...Nuk dua te te mbaj shume gjat-them kete,sepse asnje nuk do te donte te bente kete bised disa ore pas ndarjes ne mes te nje vendi publik.-Dua te te them dicka.
-Cfare?-ai dukej i lodhur dhe me sy pak te skuqur. Mos me thuaj qe...ka qare? Ka qare si vajze e vogel ndoshta. Mezi po mbaja te qeshuren.
-Dua te te them, me fal...me fal qe menyra se si ne u ndam nuk ishte e duhura, duhet ta kishim bere ne nje menyre tjeter. Mos u merzite shume per kete qe ndodhi, ndoshta kjo ishte me e mira per ne. Nuk dua te ndalosh se beri gjerat qe te pelqejn, per shkak se ndihesh i merzitur. Faleminderit per gjithcka, dhe faleminderit qe erdhe sonte, ishte dicka per te cilen do te pendohesha nese nuk do ta beja.- qetesia po behej e zhurmshme, ai spo kthente asnje pergjigjie, dhe vetem po me shihte ne sy. Por e hiqja shikim nga ai disa here tek flisja.
-Ke te drejte, ndoshta ne nuk ishim bere per njeri-tjetrin, dhe lidhja jone ndodhi shume shpejt-ishte shume serioz dhe i ftohte ne pergjigjien e tij.-Por dua te di dicka, me ke po shkruaje sot, dua te dije cili ishte personi i cili na coi ketu ku jemi, nuk do te bej asgje pa merak-Me ke po shkruaja? Po shkruaja me Mrion, dhe nuk me intereson cfare mendon ai, madje do t'ia them qe mos ket me shpresa ne kete lidhje.
-Po...po shkruaja me Marion-nuk mund ta shihja dot ne sy kur e thashe kete
-Ne rregull, faleminderit, dhe dicka...nuk jam nga ata maniaket qe nuk e pranojne ndarjen...sic jane disa te tjere-tha duke u larguar. Ndoshta tani mund te jem pak me e qete.

                            Lukas

Vendosa te shkoja ta takoja Angelen, nuk doja te tregohesha gomar, dhe as nuk do te sillem si i till sepse po fliste me Marion. Ajo kishte te drejte per dicka...qe duhet te vazhdoj se beri gjerat qe me pelqejne. Gjithcka ndodhi shume shpejt, dhe ne nuk i dhame kohen e duhur njeri-tjetrit per tu njohur. Ne duheshim, por nuk ishim bere per njeri-tjetrin.

Hello peoplee
Kjo pjese eshte dicka e shkurter, sa per ta mbyllur lidhjen midis tyre
Shpresoj ta keni pelqyer🥹💗
Love you and you are the best for reading this part of my story🫶🏽🫶🏽
Thank youuu🥹❤️

Toxic LoveWhere stories live. Discover now