❥Medyadaki fotoğraf Elifin Kafesi/Pastanesi
İki gün sonra
Elif
Kafe'ye gelir gelmez Telefonumu hoparlöre bağladım ve Mavii Boncuk şarkısını açıp temizliğe başladım. Bir yandan Camları temizliyordum bir yandan ise Şarkıya eşlik ediyordum.
Camler bitince Paspası alıp yerleri sildim ve Masanın üstünde olan Sandalyeleri indirdim. Ardından Temizlik bezi ile Masaları sildim, hafiften dans etmeyede başlamıştım. Bugün hava Güneşli, Çiçekler açmış tam anlamıyla bir Yaz günü. Kafedeki Çiçekleride suladıktan Mutfağa ilerledim ve iki Kaba Su doldurdum, başka bir Kaba Kedi Maması diğer bir Kaba ise dolapta duran Köpek Mamasını doldurdum.
Kabları alıp Kafenin kapısına yerleştirdim ve dışardaki Sandalyeleri dizip Masaları sildim.
Temizlik işini bitirdiğimde Şarkıyı kapattım. Dolaptan dışardaki Masaların dekor Çiçeklerini alıp Masalara yerleştirdim.Mutfağa geçip dün Akşam çıkmadan önce yaptığım Kurabiyeleri Cam Kurabiye tabağına dizdim, ardından da Pastalarıda aynı şekilde yerleştirdim.
Bugün modum her zamanki gibi yüksekti, İnşallah hiç kimse bu modumu düşüremez. Şuan mutluluktan etrafa saçma saçma gülücükler saçıyordum.
Kafe'nin kapısı açılmasıyla bakışlarım orayı buldu gelen Yağmurdu, "Günaydın Elifim" diğerek yanıma gelip sarıldı "Günaydın" dedim ve sarılmasına karşılık verdim. "Bakıyorum bugün baya bir mutlusun, hem çok tatlı olmuşsun sen bugün" dedi burnuma dokunarak "teşekkür ederim canikom, ama yani burnuma dokunma kendimi küçük Kız çocuğu gibi hissediyorum"
Yağmur "Zaten sen Ruh olarak küçük tatlı bir Kız çocuğusun Elifim" dedi ve damla Çikolatalı Kurabiyeden aldı "Neyse sen bana bir Latte yapar mısın ve Senin o güzel mi güzel Çikolatalı Croissantlarından hazır varsa verir misin, işe gitmeden kahvaltı yapayım"
"Hazırlarım tabiki ama Croissantları fırına atmam lazım bir 15-20 dakika sürer, zamanın var mı?" dediğimde Yağmur bir Masaya geçip Sandalyesini çekti ve "Var benim zamanım" dedi. "Pekala ben Mutfağa geçiyorum" dediğimde olumlu anlamda başını salladı.
Mutfağa geçip Coissantları fırına verdim ve Kahve fincanlarını alıp içeriye geçtim Kahve Makinesini ayarlayıp düğmesine bastım.
"Mert Abi dönüyormuş Görevden" dediğimde Yağmurun Gözleri büydü. Yağmur"Ne zaman?" diye sordu "Bugün veya Yarın Annem Semiha teyze ile konuşmuş".Latte olduğunda onu Yağmura götürdüm ve kendime de hazırlamaya başladım "Bakıyorumda dahala duyguların var" dediğimde Yağmurun bakışları üstümdeydi "Bilmiyorum var gibide yok gibide, hem Kadir ne olucak".
"Kadir ve Mert git gide birbirlerine daha çok nefret besliyorlar" dedi Yağmur iç çekerek. Olmuş olan Kahvemi alıp Yağmurun karşısındaki Sandalyeye oturdum "Sen bir karar vermezsen bu böyle devam edicek". Yağmur "Haklısın ama Kadiri kırmak istemiyorum o ve Mert benim çoçukluk Arkadaşım, ikiside benim için değerli" diyerek Kahvesinden bir yudum aldı.
"Bu konuşmandan anladığıma göre Mert Abiyi seçiyorsun?" diye bir Soru yönelttim, o da olumlu anlamda başını salladı ve "Ama Kadir üzülücek" diğerek iki Eli ile Yüzünü kapattı. "Senin biraz daha düşünmeye ihtiyacın var ama hızlı ol karar verdiğinde çok geç olabilir" dedim ve ayağa kalkıp Mutfağa gittim.