☕️
ElifMurat "Elif ne oldu, niye ağlıyorsun?" diye sorduğunda anca kendime gelmiştim "Murat Arda kaza geçirmiş Ameliyata almışlar, gitmemiz lazım" dediğimde Murat ayaklandı "Sen Arabaya geç ben hesabı ödeyip geleceğim" dediğinde Arabanın Anahtarını bana verdi ve akan Göz yaşlarımı sildi "Hadi güzelim".
Ben Çantamı alıp Ayaklandım ve Arabaya geçtim, Çantamdan Mendil çıkardım ve Göz yaşlarımı silmeye başladım ama nafile yenileri akıyordu. Murat Arabaya bindiğinde Kemerini takmadan önce bana döndü ve tekrar akan gözyaşlarımı Elli ile sildi.
"Güzelim biliyorum kardeşin için endişeleniyorsun ama bu kadar seni yıpratacak kadar ağlama, Arda seni böyle görmek istemezdi" dedi ve Anlımdan öpüp geri çekildi ardından Arabayı çalıştırdı.
☕️
ElifHastaneye geleli yarım saati aşmıştı ama Ardadan hala bir haber yoktu, kimse Ameliyattan çıkmamıştı. Annem dayanamayıp bayılmıştı Hemşireler Anne ile ilgilenip onu Odaya almışlardı. Annem uyandığında ise sakin kalması için iğne yaptılar, Annemin yanında da Babam vardı.
Abim, Zehra, Murat ve Ben ise Ameliyathanenin önünde bekliyorduk. Heran birinin gelip Ardanın iyi olduğunu söylemesini istiyorum ama olmuyor, kimse çıkıp bir Kelime bile etmiyor. Ağlamam şidderlendiğinde yanımda oturan Abim kollarını bana sardı ve Şalımdan doğru Saçlarımı öptü.
"Abi Arda iyileşecek değil mi?" diye sorduğunda Çenesini başımın üstüne yerleştirdi "Allahın izniyle iyileşecek güzelim".
☕️
Elifİki saatin ardından Arda ameliyattan çıkmıştı, şuan onu Odaya almışlardı Ben ve Murat Ardanın yanında Odadaydık onun uyanmasını bekliyorduk Abim ve Zehra ise Kantine gittiker, Annemleri ise Eve yolamıştık. Ardanın pek bir şeyi yoktu sadece Kolu kırık ve sargıda, Kaza anında Motordan sol Kolunun üstüne düşmüş.
"Abla" duyduğum ses ile Arda'ya döndüm "Ablacığım iyi misin" diye sorduğumda Arda başını olumlu anlamda salladı "İyiyim ama susadım Su verir misin" dediğinde ayağa kalkacakken Murat önce davrandı ve Bardağa Su doldurup Arda'ya uzattı "Sağol Enişte" diğerek içti Arda.
"İyisin dimi?" "İyiyim dedim ya Abla" dedi Arda bana dönerek "Dedin ama işte endişeleniyorum"
☕️
MuratSümeyye Anne "Çocuklar geç oldu, bu gece burada kalın" dediğinde Elif bana döndü başımı olumlu anlamda sallayınca Annesine döndü. Elif "Peki kalalım" dedi ve Gökalplerde kalıcaklarını söyleyince biz iyi geceler diyip Elif'in Odasına çıktık.
Kolarımı onun beline sardığımda Elif gülümsedi ve kollarını boynuma doladı "Güzelim" "Efendim sevgilim" dediğinde onu anlından öptüm "Seni seviyorum", "Bende seni seviyorum" dedi Elif.
Elif'e yaklaştım ve dudağından öptüğümde o da karşılık verdi.Odanın kapısının açılması ile hemen ayrıldık "Ne yapıyorsunuz lan siz" ses Gökalp'e ayiti, Elif Abisini görmesi ile Kolarını benden çekti "Daha resmi olarak evli değilsiniz ne bu samimiyet". "Resmi olarak evli değiliz ama Allah katında evliyiz, yetmiyormu Gökalp?", "Yetmiyor Murat, yani
başkaları için yeterli size yetersiz"."Şey biz artık bu konuyu kapatsak mı, hem Abi sen neden gelmiştin?" diğerek Elif araya girdi, "Murat'a giyicek bir şeyler getirdim" diğerek kiyafetleri bana uzattı "Hadi iyi geceler, pek yaklaşmayın birbirinize" diğerek çıktığında Elif arkasından kapıyı kilitledi.
"Biran hiç çıkmayacak sandım" dediğimde Elif güldü "Bende öyle, inat etseydi sabaha kadar burada dururdu" diyip Dolabına yöneldi "Sen burada giyin ben banyoda giyinirim makyajımı silmem lazım" dediğinde başımı olumlu anlamda salladım.
☕️
MuratElif uyumuştu bile ben ise bir yandan onu izliyordum diğer yandan ise Saçlarını okşuyordum.
Birden birinin kapıya tıklaması ile bakışlarım Kapıyı buldu "Biriniz açsın şu kapıyı" duyduğum Ses ile derin bir nefes aldım, Sesin sahibi Gökalp'di. Yavaşça ve dikkatlice Elif'in başını Göğsümden kaldırıp yastığa koydum ve Yataktan kalkıp Kapıyı açtım."Ne oldu Gökalp bu saatte?" "Elif nerde?" diye sordu "Uyuyor" dediğimde güldü "İyi" diğerek Odanın içine girip Elif'i kucağına almaya kalktı bende kolundan tutup uzaklaştırdım "Ne yapıyorsun Oğlum sen?" dediğimde bana döndü "İçim rahat etmedi Elif'i Zehra'nın yanına yatıracağım bende burada seninle kalacağım". "Saçmalama Gökalp karım o benim" "Benimde kardeşim" , Elif'in yavaştan Gözleri açıldı ve bize doğru döndü "Ne oldu neyi paylaşamıyorsunuz ya?"
"Abin seni götürmeye çalışıyor" dediğimde Elif hızlıca Gökalp'e döndü "Abi saçmalamayı bırak da şurada uyuyalım, hem gitsene sen Karının yanına", "Elif" Gökalp Cümlesini bitirmeden Elif onun Sözünü kesti "Hadi abi hadi" dediğinde Gökalp küçük bir Çocuk gibi dudağını büzüp Odadan çıktı.
Bende hemen arkasından Kapıyı kilitledim."Bi bizi rahat bırakmadı" dedi Elif ve Kolarını bana sardı "Aşkım bence biz hemen Yarın Nikah tarihi almaya gidelim yoksa ben Abimi daha fazla çekemem" dediğinde gülümsedim "Hemen Yarın?". Elif "Hmm Hmm" diğerek onaylayıca bir Ses çıkardı "Bana uyar yoksa Abin yakında elimde kalabilir".
"Uyuyalım mı artık?" diye sorduğumda "Uyuyalım" diye cevapladı, onu Kucağıma alıp Yatağa geçtim ve yanıma yatırıp onu Göğüsüme çektim. "Uyuyalım bakalım Lübbetülayn".
❥Oy verip Yorum yazarsanız sevinirim