0•1

1.1K 50 8
                                    

Elif

Sabah Namazından sonra uyuduğum için biraz geç kalkmıştım. Üstümü değiştirip rutin işlerimi hallettim ve hafif bir Makyaj yapıp Şalımı yaptım, ardından Çantamı alıp aşağa indim.
Annem ve Babam Kahvaltı ediyorlardı "Günaydın" diğerek yanlarına gittim "Günaydın güzel Kızım" dedi Babam.

Ben Kahvemi hazırlarken Babam konuştu "Kızım Camiye yeni İmam geliyordu ya varmı bir haberin, ne zaman geliyor?" "Sadece Bugün geleceğini biliyorum Baba" dedim ve Kahvemi alıp Masaya geçtim. Beraber Kahvaltı yaptıktan sonra Camiye gitmek için ayaklandım "Kızım yarın Gün bizde biliyorsun ben kızların Annelerini çağırdım sen kızlarıda çağır" dedi Annem.

"Tamam Annecim de kimler gelicekki yarin?" "Her zamanki Kişiler birde yeni İmamın Annesi ile dün tanıştım onu ve İmamın kız kardeşini de çağırdım". Annemi başım ile onayladıktan sonra onlara veda ettim ve Ayakkabılarımı giyinip Evden ayrıldım. Arabaya binip Cami için yolla çıktım.

☕️

Elif

Çocukları bugün Caminin avlusuna oynamaları için çıkartmıştım, hepsi bugün derslerini çok iyi bir şekilde vermişlerdi. Ben Çağırdakta otururken Çocuklardan birinin olmadığını gördüm, bu kişi İnci di hemen ayağa kalkıp etrafa bakınmaya başladım.

İnci'yi gördüğümde Caddeye doğru Topun peşinden koşarak gidiyordu. Ben peşinden koşarken tam Arabanın çarpıcağı vakit biri İnci'yi geri çekti. Derin bir Nefes alarak oraya gittim, İncinin gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı "İncicim" diyerek eğildim ve Göz yaşlarını sildim. O bana sarılınca bende sarılmasına karşılık verdim "Hocam ben çok korktum" kekeleyerek konuşmasından belliydi korktuğu.

"Korkma birtanem bak bir şey olmadı" dedi ve tekrar akan Gözyaşları sildim, başımı kaldırıp İmci'yi kurtaran kişiye baktım "Size çok teşekkür ederim beyefendi".
Adam "Önemli değil küçük hanım iyi ya" dediğinde başımı onaylar bir biçimde salladım ve İnci'yi kucağıma alıp doğruldum. "Tekrar dan teşekkürler" Adam "Rica ederim" dediğinde oradan uzaklaştım. Çağırdağa geri döndüğümüzde bardağa Su doldurup İnci'ye içirdim.

☕️

Elif

İkindi Namazını kıldıktan sonra Caminin Avlusunda Göz gezdirerek Babamı aradım. Babamı gördüğümde Bugün İnci'yi kurtaran Adam ile konuştuğunu gördüm. Adamın Üstündekileri yani Cübbeyi görünce yeni İmamın onun olduğunu anladım. Babam Adam ile konuşmasını bitirince yanına ilerledim.

Babam "Güzel Kızım" diğerek Kolunu Omzuma attı ve beraber Caminin dışına park ettiğim Arabaya ilerledik. Anahtarı Babama verdim o da Sürücü Koltuğuna geçti bende yanına.

Eve vardığımızda Annem önüme tüm temiz eşyalarını dizmişti. Odama geçtim ve ince yazlık eşofman takımımı giyindim ve Şalımı çıkarıp başıma tülbent bağladım. Aşağa indip temizliğe başladım, Annem salonu temizliyordu bende Aşağa katdaki
Banyo'yu ve Annemlerin Odasını temizledim. Oralar bitince Annem Mutfağı yapmaya başladı bende Üst katta çıkıp oradaki Odaları temizlemeye başladım.

Anneme göre Misafirler evin her bir köşesine bakıp neresi kirli diye bakmaya geliyorlar.

☕️

Elif

Misafirler ve Annem Salondayken bende Tabakları hazırlıyordum Kızlarda bana yardım ediyordu. Yeni İmamın kız kardeşi Yüsra ile tanışmıştık Kızlar ile çok iyi ve güler Yüzlüydü, birde itiraf etmem lazım çok güzeldi. Kısa zamanda iyi yanlaşmıştık.

Mutfağa apar topar Yağmurun girmesi ile hepimizin bakışları onu buldu "Elif bu Selma teyze seni yine Oğluna ayarlamayı çalışıyor Annene  ondan bahsediyor" dedi elindeki Tepsiyi tezgaha bırakarak. "Ben istemiyorumki onun o Oğlunu" "Kadın sana takmış kafayı ne yapalım" dedi Zehra gülerek.

Yeni İmamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin