0•5

461 39 10
                                    

Elif

Murat hoca ve Yüsra ile bizim Kafeye gelmiştik ve bana olanları anlatmışlardı, şimdi ise Yüsra yan Masada oturuyor ve bizim konuşmalarımızı dinlemeye çalışıyordu. Arda ise nedenini anlayamadığım bir şekilde Gözleri benim ve Murat hocanın oturduğu Masadaydı.

Kıskanıyor mu beni?

Şuan ondan daha önemli bir Konu var o da Murat hocanın benimle evlenmek istemesi.

"Murat hocam sizi böyle bir şeye dahil etmek istemem, benim yüzü-" sözümü bitirmeden Murat hoca konuştu "Lafınızı böldüğüm için özür dilerim ama ya size karşı Duygularım varsa?" dediğinde Gözlerim açıldı. O ise pürdikkat bana bakıyordu.

"Nasıl yani?" dediğimde hemen cevapladı "Doğru duydunuz size karşı duygularım var hem Siz kabul ederseniz sizinle evlenmek istiyorum", "Bu dedikleriniz gerçek mi?" diye sorduğumda güldü ve Kahvesinden bir yudum alarak konuştu "Bir İmamın yalan söyleyeceğini mi düşünüyorsunuz?"

"Hayır yani Özür dilerim o manada demek istemedim" dediğimde  "Merak etmeyin yanlış anlamadım" diye cevapladı, "Siz benimle zorla değil isteyerek evlenmek istiyorsunuz yani?" diye sorduğumda  gülümseyerek cevap verdi "Evet, peki siz bunu kabul ediyor musunuz?" diye sorduğunda düşündüm.

Gerçekten onu seviyormuyum, yani evet ona karşı bir ilgim var ama bunun sevgi olup olmadığını bilmiyorum.

"Kabul ediyorum" dediğimde gülümsemesi arttı "Pekala, o zaman ilk önce sizli bizli konuşmayı kaldıralım" dedi "Tabi uygunsa?"
"Uygun" dediğimde devam etti, "Emre seni ne zaman istemeye gelmek istiyor?" "Haftaya" dediğimde biraz düşündü ve konuştu.

"Yarın Baban müsait ise onunla konuşmak istiyorum, ayarlaya bilir misin?" dediğindi başımı olumlu anlamda salladım.

☕️
Elif

Eve geldiğimde hemen Odama çıktım Ardada peşimden geldi, birden bire Arda bana tuhaf bakmaya başladı"Ne oldu?" diye sorduğumda tekli Koltuğa oturdu "Benim niye tüm bu olaylardan heberim yok?" diye bir Soru yöneltti. "Emre Abi ne zaman Dedemle konuştu, siz ne ara Murat hocayla bu kadar yakın oldunuz yada Adam sana ne zaman aşık oldu?"

"Arda sessiz olur musun Babamlar bilmiyor, birazdan söyleyeceğim" "Abala bence şimdi söyle kurtul Emre abi bu aralar Babamın yakınlarında çok dolaşıyor ona göre" dediğinde bıkkınlık ile kendimi Yatağa attım. "Bıktım artık ben bu Adamdan ya, anlamıyor Babam tamam dese ve beni verse sanki Nikah masasında Evet diyeceğim"

"Abla bence şimdi hemen Aşağa in ve Babama söyle" diyip kollarımdan tutarak beni kaldırdı "Emin misin?" , "Eminin Abla hadi" dediğinde Odadan çıkıp Aşağa indim.

"Babacığım" diyerek Salona girdim Babamda okuduğu Kitabı Sehbaya koydu "Efendim güzel Kızım", "Seninle bir şey konuşmak istiyorum" "Tabi dinliyorum güzel Gözlüm" diğerek bana yanındaki tekli Koltuğa oturmamı işaret etti.

"Baba yarın Murat yani Murat hoca seninle konuşmak istiyor" dediğimde kaşlarını çattı "Ben daha bugün Cuma Namazından sonra onunla konuştum bana bir şey demedi?", "Biraz özel bir Konuda o yüzdendir" dediğimde oturduğu yerde düzleşti "Kızım sen bana bunu doğru dürüst anlatırmısın?".

"Yarın O sana anlatır Babacığım, ben yorgunumda biraz uyumaya ihtiyacım var hem geç oldu" dedim ayağa kalkarak "Peki iyi geceler" dedi Babam "İyi geceler" diyip yanından ayrıldım ve hemen Odama çıktığımda Arda Odamda yoktu.

Üstümü değiştirip Pijamalarımı giyindim ve Yatağan üstüne oturup Telefonumu aldım ardından Murata yazdım.

Murat

Yeni İmamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin