Elif
"Abla ne olur benide al yanına" diye karşımda ağlayan Arda'ya bakıyordum "Ablacım ben seni çağırdığımda gelmiyordun, ne oldu da birden gelmek istiyorsun?" diye sorduğumda Kitaplığımın yanında duran tekli Koltuğa oturdu. "Abla Yaz tatilindeyiz ve benim tüm Arkadaşlarım tatilde, biraz Senin yanında vakit geçirmek istiyorum"
"Hem Kafede tek başına zor olmuyor mu?" diye sorduğunda hak vermiştim.Bazen tek başına olmak zor oluyordu heleki Cuma ve Cumartesi günleri "Pekala kabul ediyorum" Arda'nın Yüzünde gülümseme oluştu ve yanıma gelip bana sarıldı ardından Yanaklarımdan öptü "Ablaların Sultanı" dediğinde Kahkaha attım.
"Hadi otur bakalım yanıma Maaş işini konuşalım"."Ne kadar istiyorsunuz bakalım Arda bey?" hiç düşünmeden hemen cevapladı "Günlük 200tl alırım Ablacığım", "Arda hesapla bakalım 6 Günde ne kadar yapar?" dediğimde ilk Soru gibi hemen cevaplayamadı tabi "1200 tl yapar kardeşim" dedim "Bende tam onu diyecektim" dediğinde ona sorgulayıcı bakışlarımı yönelttim.
"Neyse Arda şöyleki madem sen artık Kafede çalışıcaksın ben Cuma Günleri geç gelirim ve Cumartesileri yokum Camide ders vereceğim" "Anlaşıldı Elif hanım" diğerek Yatağımdan kalktı Odamdan çıktı.
Tam Yatağıma uzanacakken Arda birden içeriye girdi "Ee Abla yarın Cuma sen Cuma günler geç gelirim dedin hem ben Cumaya nasıl gidicem?" "Cuma'ya giderken kapatırsın, bu kadar kolay" dediğimde, o da "Doğru haklısın, hadi iyi Geceler" diğerek Odamdan çıktı.
☕️
ElifSabah Namazından sonra tekrar uyumuştum, uyandıktan sonra rutin işlerimi hallettim, Abdest aldım ve çiçekli krem rengi bir Elbise seçtim ve pudra pembesi şal taktım. Ardından Makyaj Masama geçip hafif bir Makyaj yapmaya başladım.
{Kombin Temsili}
İşim bitince Çantamı hazırladım ve Aşağa Salona indim, Annem Kahvaltı hazırlamış Babam ile Yemek Masasında kahvaltı yapıyorlardı. "Günaydın" diğerek Masada Yerimi aldım, İkisi aynı anda "Günaydın Kızım" dediler, bende gülümseyip Kahvaltımı yapmaya başladım.
Arda'da gelmişti ve Kahvaltısını yapmaya başladı, kardeşim diye demiyorum Maşallahı var Tarzı bana göre çok iyi polo yaka Gömlek ve bol Pantolonlar. Yani genelikle Yazın böyle giyiniyor, Alışverişe her zaman beni yanına alır.
☕️
ElifArda'ya Kafenin Anahtarını vermiştim ve Camiye gittim, Arda'yı Kafeye bırakmayı teklif etsemde o Motoru ile gitmeyi tercih etti. O her Motora bindiğinde içimde korku oluyordu, Motor bana göre pekte güvenli bir Araç değil.