"Sana çorba getirdim, annem yapmış."
"Teşekkür ederim, ama bu çorba neden soğuk?"
"Bu havada getirene kadar soğudu"
"Anladım,"
"Öpüşelim mi?"
"Önce hak etmen gerek," Diyerek elindeki çorba kasesini Feritin başından aşağıya dökmüştü.
"Oldu mu şimdi?"
"Hayır,"
"Daha ne yapmam gerek?"
"Bu oyunda beni yenmen gerek."
/13 Sene Sonra,/
"Günaydın annecim,"
"Günaydın kızım, sen sormadan söyleyeyim. Hayır, Ferit bugün de aramadı."
"Bir gün de günaydın kızım bugün Ferit seni aradı deyin ya!"
"E aramadı ne yapalım yalan mı söyleyelim?"
"Sizde haklısınız tamam bir şey demedim. Sadece Feritin bana verdiği sözleri unutması-"
"Kızım, 7 yaşındayken birbirinize verdiğiniz sözlerin elle tutulur bir yanı mı var? 13 sene geçti Feritin gidişinin üzerinden. O bir kere seni düşünseydi ne yapar ne eder ulaşırdı sana. Kocaman adam oldu sonuçta."
"Anne ne güzel moral veriyorsun ya! Hem, ben inanıyorum Ferite sözünü tutar o, gelecek biliyorum."
"İyi, o zaman ömrünün sonuna kadar yollarını gözle Feritciğinin. Bir daha asla gelmeyecek olan bir adam için önündeki diğer güzelliklere göz yumuyorsun farkında mısın?"
"Önümde ne güzellik varmış benim fark edemediğim?"
"Haticenin oğlu, Alp. Hemde öğretmen olmuş, sen bir evet desen çocuk dünden razı ama işteee sen hâlâ Feritin yollarını gözle!"
"Anne umarım o sümüklü Alp'e bakacağımı düşünmüyorsundur. Ayrıca 2 yaş büyük o benden."
"Olsun anneciğim bir şey olmaz 2 yaştan. Gel sen annene güven, evet de mis gibi hayatını yaşa."
"Kalsın, ayrıca ben mimarlık okuyorum. Mis gibi bir hayat yaşamak için, kimseye bir ihtiyacım yok hele ki sevmediğim bir adama hiç ihtiyacım yok."
"Gıcık! Anne sözü dinlesen olursun değil mi!? Ne yapıyorsan yap Seyran, Feriti mi beklersin yoksa sekseninde mi kocaya varırsın o da sana kalmış!"
"Belki hiç kocaya varmam olamaz mı? olamaz mı!?"
"La havle vela kuvvete kızım beni sinirlendirme bak, şöyle telli duvaklı gelin olduğunu görsek fena mı olur?"
"Ben okuyorum daha, önce okulum bitecek sonra iş hayatıma başlayacağım. "Evlilik" kavramı uzak bana daha, hem tel, duvak, düğün görmek istiyorsan ablam var onu evlendir."
"Ablan derslerden başını kaldırmıyor ki evlendirelim"
"Ne güzel işte herkes, çocukları okuma aşkı ile yanıp tutuşsun ister sende ki bu evlendirme merakı nereden geliyor anlamıyorum."
"Torun sevmek istiyorum belki"
"Afedersin ama çüş anne, gerçekten sende. Eğer çocuk sevmeyi bu kadar çok istiyorsan doğur bir tane hep beraber sevelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Nefesime Kadar+18
FanfictionO benim denizimin, en güzel kıyısı. Ferit ve Seyranın çocukluktan süren aşkı.