Ferit, hızla Seyranın dudaklarına yapıştı.
yıllardır bu anı bekliyordu.öpüşmenin sonunda seyran utanarak yüzünü çevirdi Ferite.
“utanacak bir şey yok Seyran”
“biliyorum” dedi seyran ama utanıyordu.“seyran ben çok seviyorum seni bunca yıldan beri sadece seni sevdim. Bana böyle davranma”
“Bende seni seviyorum ferit hemde bunca senedir ama annen seni iclal ile düşünüyor ben ne yapabilirim ki”
“Annemin değil benim düşüncelerim önemli ve ben seni seviyorum benim gönlümde senden başka kimse yok”
“Benim ailem ne olacak peki annenin beni istemediğini bile bile vermezler ki beni sana”
“Ben de seni kaçırırım sen bunları düşünme seyran sen bize odaklan”
Ferit Seyranın ellerini tuttu,
“biz varız sadece seyran sen ve ben biz birbirimizi sevdiğimiz sürece kim bizi ayırabilir ki”“haklısın Ferit kimse bizi ayıramaz”
ardından feriti öpen seyran olmuştu
ferit de bu anı tekrar yaşamanın mutluluğu seyranın derin öpüşlerine karşılık veriyordu~
~
~-+18-
Gittikçe derinleşen öpüşmeleri feritin yatak odasına kadar devam etmişti.
taa ki Seyranın sırtı yatak ile buluşana kadar.
Ardından Ferit hızlı hareketler ile önce seyranı sonra da kendini soydu.
ardından öpücükler kondurarak seyranı daha da hazır hale getirdi.
Seyran minik mırıltılar çıkartırken ferit işine devam ediyordu.
boynunda derin izler bırakıyordu, seyran tırnaklarını feritin sırtına geçirdikçe ufak iniltiler çıkarıyordu.
seyranın hazır olduğuna emin olduktan sonra ferit yavaş hareketler ile Seyranın içine girdi.
seyran büyük iniltiler çıkardıkça hızlandı,
bir yandan da öperek sakinleştiriyordu
ardından nefes nefese kalarak Seyranın yanına attı kendisini
Seyranı göğsüne çekerek sarıldı
yılların acısını bir günde çıkarmışlardı.
“seni seviyorum” diyerek gözlerini kapattılar.
~
~
~Ünlülerin wp konuşmasına destek olmayı unutmayın 😇
50 Oy gelince yeni bölümü atıcam
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Nefesime Kadar+18
FanfictionO benim denizimin, en güzel kıyısı. Ferit ve Seyranın çocukluktan süren aşkı.