3

712 55 16
                                    

“Ferit! Hoşgeldin.” dedi, İclal.
Ve Ferite sarılmak için kollarını açarak bir adım ileriye attı.
Fakat Ferit kendisini geriye çekerek sarılmasına engel olmuştu.

“Sarılacaktım,” dedi, İclal.
“Pardon, siz kimdiniz?” dedi, Ferit.

Seyran, zafer gülüşü ile beraber İclal'e bakış atmıştı.

“İclal ben, annen anlatmadı mı sana?”

“Annemin bana bir şey mi anlatması gerekiyordu?” dedi, Ferit.

“Müstakbel karın diyeyim o zaman.” diyerek 32 diş sırıttı İclal.

Ve Ferit duyduğu bu cümle karşısında kendisini tutamayarak kahkaha attı.

“Özür dilerim, iclaldi değil mi? Annemin işleri. Gerçekten eğer bir umut içine girdiysen kusura bakma. Benim evlenmek istediğim tek kişi belli." diyerek, Seyrana baktı.

“Anladım, Ferit. Hoşgeldin o hâlde.”

“Sağol.”
İclal, öldürücü ve delici bakışlarını Seyranın üzerine doğru atıyordu.

“Antep fıstığım kaç sene oldu ya?”

“Baya oldu kuzum, iyiki geldin seni çok özlemiştim. Bir an da korktum açıkçası,”

“Neden korktun?”

“Hiç gelmeyeceksin sandım,”

“Benim verdiğim sözü tutmadığımı ne zaman gördün?”

“Hiç, hiç görmedim.”

Ferit, kolunun birini Seyranın omzuna atmıştı.
Seyranda kolunu Feritin beline dolamış bir şekilde İclal ve diğerlerinin önünden gülerek yürümeye başlamışlardı.

“İlahi Seyran, kaç sene oldu seni nereden hatırlayacak! diyen sen değil miydin İclal?”

“Keser misin sesini! bana neler dedi duymadın mı? Evlenmek istediğim kadın belli derken Seyrana bakışlarını görmediniz mi?”

“Gördük, o yüzden Ferite karşı bir umudun varsa da olmasın bence artık.”

“Bende İclal' isem Feriti seyrandan almayı bilirim.”

“İclal, bana bak! Eğer öyle bir halt yemeye kalkarsan, karşında bizi bulursun.”

“Evet İclal! Seyranı rahat bırakacaksın. Yıllardır Feriti bekliyor o. Ondan başkasına gönlünü açmadı, Feritin de gönlü onda belli. Öyle bir şey yapmana izin vermeyiz.”

“Seyran da Seyran! Hepiniz başıma Seyrancı kesildiniz!”

“Öyle İclal! Seçimini yap.”

“Eyvallah, sizede eyvallah.”

🐌

“Antep fıstığı hep bu anı bekledim, seni görmeyi o kadar çok diledim ki.”

“Bende seni o kadar çok bekledim ki, her gün hemde.”

“13  yıl boyunca her gün mü?”

“ her gün.”

~
~
~
Biraz kısa oldu ama her gün bölüm atmaya çalışacağım.🤩

Son Nefesime Kadar+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin