~𝑲𝒆𝒕𝒕𝒐~

276 16 1
                                    

Ashley Black

-"A repülő hamarosan le száll"-mondta a pilóta. Körülbelül a repülő út az 3 óra volt. A kis táskámat elővéve vártam hogy szálljunk le. Melletem igazából senki se ült. Nagyon kevesen voltunk a gépen, aligha voltunk huszan.

A gép leszállt, és az egyik légiutas kísérő kinyitotta a repülő ajtaját. Hamar lementünk a gépről és ez után oda irányítottak hogy melyik épület részben találjuk meg a bőröndünket. Oda is egyszerűen és könnyedén értünk és csak várni kellet hogy sorra kerüljön a bőrönd.

Egy pár perc múlva meg is jött a csomagom és indultam kifelé hogy minél hamarabb találjak egy taxit. Ameddig vártam hogy érkezzen a taxi, üzenetem Oscarnak és Aprilnak hogy megérkeztem, és hamarosan ott leszek a hotelnél. A taxi pár perc alatt ide is ért és lediktáltam a hotel címét és elindultunk.

10 perc utazás után megérkeztem a hotel elé és indultam befelé. A recepciónál megálltam hogy megkapjam a szobakulcsot és aláirtam egy papírt hogy elfoglaltam szobát és meg kaptam szoba második ajtó kulcsát is. Lift felé haladtam és közben magam után húztam a szürke nagy bőrödömet.

Hogy miért hozztam 3 napra a legnagyobb bőröndömet? Azért mert nő vagyok. És így szerintem mindent el árultam.

Liftben megnyomtam négyeses gombot mert negyedik szinten van a közös szobánk Oscarral. A kétszárnyú ajtó kinyitodott előttem és mentem tovább a szoba irányába. Az ajtó előtt megkerestem a szoba kulcsot és kinyitottam a zárt és bementem a szobába. A szoba teljesen üres volt max a hálóban volt egy bőrönd ledobva a földre, és körülötte szerte szét dobva ruhák.

A szoba egyszerű letisztult volt. Leginkább fehér és szürke szín dominált. A kis méretű nappaliban volt egy üveg ajtó ami az erkélyre vezetett. A bőröndömet a francia ágy másik oldalára dobtam le. Megkeresstem a cipzártt és nyitottam ki. Kivettem belőle egy lenge fehér egybe szoknyát. Fürdőbe be lépve fel vettem a ruha darabot.

Oscarnak üzentem hogy lassan elindulok a Paddock felé. Szerencsére most időben tudtam elindulni nem úgy, mint ma hajnalban. Hotelból kiérve beírtam a GPSbe hogy merre van a Bahrein pálya. A telefon 15 perc sétát írt ki. Ezért úgy döntöttem sétával fogom ezt megtenni.

~~~

A fő út mellet sétálva nem volt a legjobb döntés hogy gyalogva indultam el a pályara, de legalább egy pár kilométert mentem ma. Az autók folyamatos motor bőgése és néha-néha egy duda is fehangzott a fővárosban. Hamar oda értem és Paddock kapu előtt leolvastattam a kártyámat és egy kicsi csipogó hang jelezte hogy kinyitodott kapu és mentem tovább. A papaja színű boxba befordulva fordultam és kerestem tovább a kettes pihenő szobát.

Bekopogtam és egy "igen" szó után benyitottam. A kis szobában volt egy pihenő ágy, fotel és azzal szemben volt egy tv. A másik oldalon meg szekrények helyezkedtek el és azokon a kis polcokon vannak az overálok, kulacsok, sisakok, és tűzálló ruhák. És előtte ott állt a barátom , Oscar Piasti.

-Szia Ashley- köszönt oda mentem hozzá és apró gyors puszit nyomot az ajkamra és utána magához húzott és hosszasan megölelt fél perc után körülberül elhúzódott tőlem és sietősen elkezdett össze szedni a dolgait- Most nekem ell kell mennem lassan kezdődik a átmozgató edzésem a futam előtt.

-De a fumatig van még 4 óra-mondtam Oscarnak, de meg se várva hogy mit mondok tovább. Kinyitotta az ajtót és sietve kiment. Miután észbe kaptam én is kimentem az ajtón és körbe nézzek hogy merre ment, de hiába sehol se láttam. Így úgy döntöttem hogy körbe nézzek a box utcában.

Teljesen egyedül voltam, itt nem ismertem senkit. Ja, de valakit ismerek és úgy nevezzem hogy a barátom, de lekoptatott. Kétségbeesve indultam el körbe nézni hogy Paddockban milyen épületek vannak még a boxokon kivűl. Volt egy pár étterem, kávézó is. Az egyik kávézoba beültem és megkerestem a legeldugotabb helyet hogy nyugodtan felhívhasam Aprilt. A mini táskámból elővettem a mobilomat és egyből tárcsásztam a legjobb barátnőmet.

-Szia Ashley, baj van?- aggódóan szólt bele a készülékbe

-Hát ha bajnak lehet hívni hogy 3 órát utaztam amiatt hogy eljöjek ide és meg nézzem hogy barátom versenyez, de ő lekoptatott- mondtam sírás szélén állva a barátnőmnek.

-Lehet hogy ideges

-Lehet, de akkor miért nem akarja elmondani? Vagy talán tőlem ideges hogy eljöttem?

-Szerintem túl sok tressz érte

-Akkor is miért nem mondja el nekem?- kérdeztem a barátnőmtől

-Nem tudom, de nekem most mennem kell épp jött egy vendég. -mondta és kilépet a hivásból. Akkor most ő is lekoptatott vagy az igazat mondja?. Feláltam az asztaltól és úgy döntöttem hogy most vissza megyek a McLaren boxba hát ha vissza ment a pihenő szobába.

A McLaren boxba befordulva megkerestem a pihenő szobát és ajtó előtt megálltam. Valaki beszélt bent valakivel. És az a valaki Oscar volt. Egyedül van bent és valakivel a telefonon keresztül beszél. Egy lány volt az. Éppen veszekednek vagy is hevesen beszélnek egymáshoz. Olyan ismerős a hangja, mintha hallottam már valamikor.

"-Nem tudom hogy meddig tudom magamat tartani"-mondta a lány

-Még pár alkalom és végeztünk rendben?-mondta a barátom

-----------

Sziasztok! Remélem tetszik ez a kis rövid rész. És ha találtok benne valami hibát azt jelezhetitek felém!❤

Tiktok: dodowriter

Szeretlek, de valakit jobbanWhere stories live. Discover now