~𝑯𝒂𝒓𝒐𝒎~

279 16 0
                                    


Ashley Black

Hogy mennyire vagyok ideges hogy mit beszélgetett. És hogy kivel? Igazából nem nagyon érdekel, ha nem akarja el mondani nem fogja ha akarja elfogja. Remélem hogy valami szerződésével volt kapcsolatos, vagy is ezt hiszem.

A futam lassan elkezdődik. Az autók már felvannak sorakoztatva a rajtráncson. Oscar csak tizennyolcadik lett a tegnapi időmérőn, emiatt a végén tud elrajtoni.

Ebben a négy órában leginkább csak a neveket meg a pilotáknak számukat próbáltam megjegyezni. Alapból kettő név jutott eszembe Oscaron kívül Hamilton és Vertsappen. És még ma megismertem Mclaren másik pilotájával Lando Norrist. Akkor húszból kilőve négy. Neten után kerestem egy pár híresebb csapatnak a pilótájára mint a Ferrarinak akkinak a pilótái Carlos Sainz és Charles Leclerc. A Redbullnak Max Verstappen mellet volt Sergio Perez, (Checo). A Mercédesz pedig Lewis Hamilton mellet volt még George Russel.

Most vissza térve a jelenben, már az első sorban lévő autók vissza tértek a félvezető körből és helyezkednek el újra a helyükre. Majd amikor az utolsó autó is a felált a rajtrácsra, a piros lámpa vissza számolva kiéget. Mind a 20 autó egyszere lépet gázra és indult ell. Itt a Mclaren boxba is lehetett hallani hogyan az autók elindultak.

A csapattól kaptam egy fejhallgatót hogy halljam a csapat rádiozásait ahogyan beszélgetnek a pilótával. A futam jól kezdődött a Mclarenek, de sajna Oscarnak vezethetőségi problémái volt az autóval, ezért úgy döntött a csapat hogy álljon ki nehogy történjen nagyon baj. 81 számú forma egy autó kiszált a mezőnyből és tovább 19 pilóta maradt a Bahreini versenyben.

Oscar miután kiszállt az autóból gyorsan intett a mérnőkének meg a szerelőknek és bement a szobájába. Utána mentem, de az ajtó előtt meg álltam. Egyáltalán jó ötlet be menni most? De ez a gondolat hamar elszállt a fejemből és az ajtó kopogásom után meg se várva hogy mit mond bementem.

A fotelben ült és nézzet kifelé az ablakból. Rosszabbra számítottam ennél. Azt hittem hogy minden össze-vissza lesz dobva a tárgyak vagy bele ütött a falba vagy valami ilyesmire. Amikor bementem az ajtón rám se hederített, nézet tovább kifelé az ablakból.

-Miért vagy itt?-kérdezte egy idő után

-Hogy miért vagyok itt?- ennek valaminek az agyára ment?- Aszem a barátomnak ma volt élete első forma 1 versenye. Rohadtul nem érdekelt hogy hányadik lettél és idő előtt kiestél. Rohadtul nem. Most is büszke vagyok rád hogy idáig eljutottál.- idegesen turtam  bele a gesztenye barna hajamba

-Miért jöttél utánam? Ashley?- kérdezett egy idő után.

-Mert a barátom vagy...-kellemetlenül éreztem magamat. Szagatatotan fújtam ki a bent tartott levegőt és éreztem hogy egy pár könny csepp el indul az arcomon. 

-Ashley szerintem egy kis szünetett kellene tartani a kapcsolatunkban- mondta és továbbra is az ablakot figyelte.

-Miért? Talán megcsaltál?-kérdeztem most én tőle

-Nem, nem csaltalak meg-mondta más halkan hogy senki ne hallja meg, de szerintem késő már.

-Akkor miért akkarsz szünetett?-kérdeztem a szemébe nézve, de ő még mindig nem rám figyelt.

-Mert kell nekem szünet és kész- ált fel a fotelból és közeledett felém és én pont az ellenkezőjét csináltam, hátráltam  ameddig tudtam tovább, sajna nem sokáig, mivel a falba ütköztem.

-Akkor most újra megkérdezem- mondtam neki a szemébe-Megcsaltál?

-Nem-mondta, de akkor nem nézzet rám hanem már a fejem mellet nézte a fehér falat

-Mi lesz a mai bulival?-mondtam, közben már egy két csepp köny is ki gördült a szememből

-Bemutatlak, mint barátnőm ként azután azt csinálsz amit akarsz. -mondta és ki ment a szobából és vele együtt nagy erővel be csapta az ajtót.

Most legszívesebben vennék egy jegyet és haza mennék. De sajna egy lakásban lakunk. Szerencsére amikor nincsenek nagyobb kihagyások a futamok közt Monacóban van a saját lakásában. De most sajna van két hét a következő futamig.

A futam végén vissza mentünk a hotelbe. A hotel szobában külön szobába vonultunk én a hálóba ő pedig nappaliban. Elővettem a laptopomat és kerestem Monacóban kiadó lakásokat. Hogy miért pont Monacóban?

Kiskoromban mindig oda mentünk nyaralni a családdal. A parton volt még egy nyaralonk is. Szinte majdnem egész nyáron ott voltunk. Valamelyik hónapban oda jöttek April családja is. Akkor még a szüleim nem vonzatatta be üzlet szó, de szép idők voltak.

-Másfél óra muova  indulunk.-mondta be a szobába Oscar, de egy kedves tünemény nem de?

Másfél óra, ügye csak viccel? Hoztam három ruhadarabot amelyiket felvehetném volt egy fekete spagetti pántos fekete szoknya és ebben ugyanez fehérben is. A harmadik vörös volt, ugyan az a fazon volt de jobb lábamon kivolt vágva és a háta is kivolt vágva. Egyszerűen imádom ezt a ruhát. Szóval akkor ez lesz.

A hajam hagytam hogy egyenes legyen. A sminknek pedig korrektor, egyszerű szájfényt és szempilla siprált vittem fel az arcomra. Egyszerű, de én így szeretem.

Még volt egy tíz percem gondoltam fellmegyek az instára és dobok egy posztot, mert már rég tettem fel magamról. Egy tükrös szelfi volt a választásom. Szerencsére a tíz perc le ís telt és mentem ki a lakásból. Oscar kint várt és ahogy ki értem egyből zárta az ajtót.

Tovább haladva lifthez értünk és ameddig vártunk hogy kinyitodjon, hozzám szólt Oscar, azt hittem kibírja hogy nem szól hozzám de csalódtam.

-Nem jösz közelebb?-kérdezte

-Minek?

-Mert a barátnőm vagy azért-mondta teljesen nyugodtan

-Nem ugy volt hogy szünetett tartunk kapcsolatunkat?

-Nem kellet volna azt mondanom akkor hogy hagyjuk ezt ami köztünk van. Már a futam előtt is tiszta ideg voltam bizonyítani akartam mindenkinek, hogy nem egy újonc vagyok akki nem ért ehhez. Hanem hogy igen is meg állom itt a helyemet. De kár volt 18. körben kiálltam egy kibaszot hiba miatt.- mondta nyugodtan és közben hosszú ölelésben vont szóval akkor most jo vagy mi?

-Szoval akkor minden oké?-kérdeztem közben és a vállára hajtottam a fejemet.

-Igen, minden oké-elhuzzodott és megcsokolt- és szeretlek.

-Én is szeretlek-mondtam és megcsokoltam.

---------

Sziasztok!!!! Annyira ürülök hogy ennyien olvassátok és csilagozátok hogy  el sem hiszem.😭❤ Úgy tűnik hogy szombatonként fogom kirakni a részeketet.

Tiktok:dodowriter

Szeretlek, de valakit jobbanWhere stories live. Discover now