~𝑶𝒕𝒕~

260 14 3
                                    

Ashley Black

Miután a lányokal rendesen ki nevettünk Lando gondolat menetétt meg is érkeztek a három fiú Kelly vissza ment Max mellé és mellém vissza ült Oscar. Ameddig vártuk a többiek érkezését jobban megismertük egymást a lányokal. A fiúk pedig folytaták a beszélgetést.

-Mads kérdezi hogy nem találnak minket-olvasta fel hangosan Lily az üzenetett-Ki jösz velem Ashley?

-Vegülis mehetek-mondtam és feláltam a kanapéról és indultam el Lily után.

-Vissza mentek a bejárathoz-olvasta fel az új érkező üzenetett. Vissza mentünk a főbejárathoz és az ajtó mellet ott állt hat vagy is csak ött ismeretlen ember számomra. Lando mutatott valami képet és hozzá mondott valamit, és ezen a többiek egyszere felnevetek. Lehetett látni hogy nem mostanában lettek ilyen jó barátok hatan.

-Sziasztok!-köszönt először Lily-Ő itt Ashley, Oscar barátnője.

-Sziasztok!

Majd amikor mindenkit egyesével meg ismertem elindultunk befelé a kanapéhoz. Amikor vissza értünk elment Oscar, Max mondta hogy valaki  fontos ügyben hívta.

-Ki kér egy felest?-kérdezte Carlos a ferrari pilótája. Egy pohárral bele fér nem? Én és még pár ember kértünk feleseket. Ahogy vissza jött Carlos az apró kicsi poharakkal egyből elkértem és lehuztam egyszere. A nyelv csövemet végig marta a folyadék, de legalább nem leszek annyira feszült állapotban.

-Szóval az újoncnak a barátnője vagy-mondta túl kiabálva a zenét Charles Leclerc és közben oda ült mellém

-Igen

-Hány éve vagytok együtt Ash?-kérdezte, és csak most fordultam oda hozzá hogy láthassam őt. Ő is engemet nézzet és én is őt nézztem. Sötét barna haj, kékes-zöldes szem, ott helyben össze tudtam volna roppani a kombináció miatt. Hosszú másodpercig csak néztünk hosszasan egymás szemébe. Furcsa érzés volt, mintha tudna az összes titkaimat.

-Ashles kérsz még egy kört?-szakította meg a hosszas szemezésünket Carlos.

-Jöhet-válaszoltam és újra oda fordultam Charleshoz és úgy válaszoltam a kérdésére

-Kereken 5 éve

-Én nem bírnám ki, ha csak nem tényleg szeretem.-mondta és utána oda nyúlt a fekete dohányzó asztalhoz és megfogta a üveg poharat és meg itta a tartalmát.

-Mire célozól?-kérdeztem most én tőle

-Semmire

-Komolyan semmire?- kérdeztem tőle. Biztos hogy céloz  valamire.

-Szerinted valaki kibírna első párkapcsolatában 5 éven át nem fére lépni?-kérdezte

-Ez most rám mondod vagy Oscara?

-Gondolkoz Ash.- felált és elment a konyha írányába. Elővettem a telefonomat és a hívásokra nyomva megkerestem Oscart és egyből tárcsáztam. Egyből az írta ki hogy foglalt a vonal.

-Már egy ideje elment Ash.-súgta a fülembe hátulról Charles. A hideg kirázott, ahogy súgta a fülembe. Miért vált ki belőlem ilyen érzést? Lehet csak a felestől vált ki ilyen érzést.

-És mivan ha igaz amit mondasz?- kérdeztem meg fordulva hogy látt hasam

-Akkor gondolom szakítasz vele-mondta és megvonta a vállát- És vissza mész a hotelbe hogy rendesen ki sirjad magad.

-Én inkább haza mennék- mondtam az ötletemet

-Ez is lehet

-Ennyire biztos vagy benne hogy megcsal?-kérdeztem kicsit furán.

Szeretlek, de valakit jobbanWhere stories live. Discover now