~𝑵𝒆𝒈𝒚~

258 9 0
                                    

Charles Leclerc

Tavalyi év a Ferrarinak egy csoda volt. Most meg ehhez képest, én egy motor hiba miatt fel kellet hogy adjam a futamot. Carlos, pedig negyedik tudot csak lenni.

Szerencsére ma tart egy bulit az FIA ott legalább ki tudom szelőztettni a fejemet. A szokásos futam utáni interjúk után vissza mentem a hotelbe és lefeküdtem az ágyba egy kicsit aludni, mert rendesen ki fárasztótt a mai futam. Hiába nem mentem végig, de akkor is ez a pálya nehéz és nem csak ez hanem az összes pálya.

Fél óra pihenés után kénytelen voltam felkelni, mivel már készülődnöm  kellene. A bőröndből kivettem egy fehér bő farmert és hozzá egy világos inget. Felvettem a szokásos kiegészítőket és készen is nyilvánítottam magamat.

Kimentem a hotel szobából és haladtam  a lift felé. Megnyomtam a hívó gombot és vártam ameddig meg nem érkezett. Beléptem a kétszárnyús ajtóba és nyomtam meg a nulladik gombot.

Pár perc múlva kint is voltam a hotelból. Az autóba beszálva be írtam az autóban lévő kis tablettbe a címet és indultam el a GPS segítségével. Nem volt sok idő ameddig oda értem, nem is értem hogy miért autóval mentem.

FIA azért kitett magáért. A hely kívülről fehér volt az ablakokknál nem lehetett be láttni. Az ajtón belépve a egyből lehetett hallani halk lassú zenét. Egy  hatalmas nagy tér fogadott minket ahogy beértünk a nagy épületbe.

Nem tudtam nagyon jól körbe nézni, mert hátulról szó szerint majdnem fel lökött valaki. Ahogy meg fordultam Landoval találtam magamat szembe.

-Most legszívesebben bevernék neked-mondtam kicsit idegesen.

-Meg jött a havi vagy ennyire durcisak vagyunk ma?-kérdezte nagy örömmel Lando.

-Nem vagyok durcis-egyből tagatam, de hiába én is tudtam hogy nem vagyok a legkipihenve.

-Charles, mindenki tudja hogy durcis vagy-szállt be a kis vitákban Max.

-Jo fárat vagyok ezért lehet hogy ideges is vagyok-mondtam és elindultam keresni egy vörös bort, mivel csak így fogom kibirni az estét. Az egyik pincértől kaptam is egyet, és borral együtt indultam el a helyemre. Szerencsére az asztalon ki voltak írva a kis név táblákra hogy ki hol foglaljon helyet. Az asztalomat megtalálva ültem le a helyemre, az asztalokhoz hatosával lehetett le ülni. Ahol én ültem oda Lando és a barátnője Madison. Pierre és Kika én és Carlos. Ezt igazából előre lehetett kérni hogy ki hová szeretne ülni.

-Lando nem úgy volt hogy Oscar is jön vagy csak késve jön?-kérdezte Carlos Landotól miután mindenki elfoglalta a helyét.

-De jönnek csak késve előbb írt egy üzit-mondta a csapattársamnak.

-Jönnek?-kérdezte Pierre

-Nem baszus ott maradnak a hotelben-mondta Lando

-Nem úgy értve, hanem hogy többen?

-Ja hogy úgy- világosodott fel Lando- Meg nem is mondtam hogy be csajozott  az újonc. Vagy is már aszem ha jól emlékszem hogy mit mondott 5 éve járnak.

-Keményen nyomja az újonc-nevetett Carlos- Lassan nekem is kéne szerezni egy csajt

-Carlos neked inkább már házasodni kellene már- szólt be Lando a spanyolnak.

-Inkább neked Madisonal lassan már egy éve hogy együtt vagytok- oltotta  vissza Carlos

-Én még erre nem vagyok felkészülve hogy vele éljem le az életemet-mutatott a barátnőjére

-Segg fej-üttött rá a fejére Madison

-Na igen, ezt mondom. Mindig terrorizál.- mondta Lando és mindenki egyszere felnevetett

-Szerencse hogy az én asszonyom normális-közölte Pierre

-Asszony? Te is kapsz mindjárt egyet-mondta Kika, Pierre barátnője. És erre még hangosabban nevetünk fel, mint az előzöbikre.

~~~

Ashley Black

Kicsit késve indultunk, de a köszöntöig ide értünk. Az asztalhoz le ülve Oscar és sikeresen bemutatót mindenkinek. Egy helyen ültünk Maxxal és a barátnőjével Kellyvel. Másik oldalon, pedig Alex Albon a Williams pilótája és barátnője Lily. Mind a négy ember szörnyen kedvesek voltak.

Nem tudom azért, mert alapból azok vagy csak jó benyomást akarnak mutatni, de remélem hogy az első az igaz. Ahogy végeztünk a ismerkedésel, el is kezték a köszöntött mondani. Itt igazából csak azt közölték hogy remélik minden rendben lesz az idei szezonban és hogy remélik hogy kiélezett futamok lesznek majd. Amikor végeztek elvonult ők is a saját kijelölt helyükre.

-Ti is jöttök ma a buliba?-kérdezte tőlem Lily

-Igazából nem is tudtam hogy lesz még ezen kívül valami buli még, de ha nem lesz fárat Oscar akkor szívesen mi is megyünk.- válaszoltam és utána egyáltalán nem feltűnően meg böktem a kezemmel Oscar kezét hogy mit gond róla

-Felőlem mehetünk.-mosolygott rám és utána folytatta tovább a beszélgetést Maxxal.

-Akkor mi is megyünk-mondtam Lilynek

Ez a FIA tervezett "buli" annyiból ált hogy az elején köszöntött mondott az egyik vezető és enyi. Szó szerint a végén se volt semmi. Nyugodtan elmehetél is bármikor. Igazából egész végig pezsgőt vagy bort ivott vagy valaki kért egy rövidet is. De csak ennyiből ált az egész.

Oscaral úgy döntötünk hogy vissza megyünk a hotelbe és átöltözünk valami lazább ruházatba, mert ügye megyünk a másik buliba. És az is kiderült hogy házi buli lesz. Ilyen még soha se voltam, mindig csak ilyen üzleti "buliban" ha lehet így mondani.

Hamar vissza tértünk a hotelben és felvettem a fekete spagettis pántos ruhámat. A sminkemet hagytam ahogy van a hajamal együtt.

Ahogy mindketten készen voltunk indultunk lefelé az Oscar autójához. Ahogy beültünk a szürke McLarenbe, egyből el is indultunk. Ahová érkeztünk az a város túl oldalán volt szóval jó hogy az autóval mentünk.

A hely ahová érkeztünk szerintem egy családi ház volt, vagy csak valaki meg nyerte a lottót. A többieket is meg vártuk kint és csak úgy mentünk be a szórakozó helyben.

A nappali, konyha alsó szinten volta a többi helyiség a második emeleten voltak. Mi hatan úgy döntötünk hogy be
foglaljuk a kanapét. Igazából elégé könnyen ment mivel csak előre kellet küldeni Maxot és ahogy meg látták úgy menekültek ell.

Bal oldalamon Oscar ült aki elégé gyorsan mondott valamit Maxnak. Jobb oldalamon, pedig Lily ült.

-Ashley, mindjárt jövök csak megyek Maxal és Alexel keresni valami rövid fröccsöt.-mondta Oscar és brobálta túl kiabálni a hangos zenét.

-Na erre vártam ezer éve hogy elmenjenek-mondta Lily és ahogy elmentek a fiúk Kelly a másik oldalamra ült

-Nem sok remény fűzök rá  hogy lassan vissza jönnek-mondta nevetve Kelly

-Most írta Mads hogy itt vannak csak Lando talált valami bogarat az autójában és hogy S.O.S. le kell neki fotoznia-mondta már szinte könyezve Lily. Na igen erre nem voltam még felkészülve


Sziasztok!

Nagyon szépen köszönöm hogy tiktokon meglett a 130 követő!❤😭
(Bocsánat hogy ilyen későn rakom ki, de csak most értem rá😕)

Tiktok: dodowriter

Szeretlek, de valakit jobbanWhere stories live. Discover now