1. část -úvod

600 21 3
                                    

Ahoj, tohle jsem já, Y/n Müllerová, je mi 15 let a před měsícem jsem se s mojí mámou (33) a sestrou (13) přestěhovala do tohohle města (můžete si vymyslet jaké chcete, ale jsme v Česku), nastupujeme na gymnázium, které se zde nachází, já jdu do kvinty a sestra do tercie,a já jsem si našla bydlení blíž ke škole a k mojí nejlepší kamarádce Olivii, ale nesnáší když jí takhle někdo říká, takže jenom Liv. Taky se věnuji hře na kytaru a příčnou flétnu.
Je květen, a já už nechodím do školy, podle mámy by to bylo zbytečné, abych chodila poslední dva měsíce do školy.

S Liv jsme strávily super léto. A teď...teď zas jen přežít školu.
      
                               ~~~

,,Mami pomůžeš mi naházet ty věci do auta?" řvu na mamku z chodby, dnes se stěhuju do toho bytu, který jsem si pronajala...ale prý tam nebudu sama.
,,Jasný zlato" řekla mamka a už mi spěchala pomoct, pak mě mamka vysadila u bytového domu ,,Dobrý já už si to vezmu" řekla jsem a mamka odjela, nastoupila jsem s věcmi do výtahu, bydlím ve 3. patře.

*cink cink* ,,Kdo jste?" otevřel nějakej mladej kluk s hnědými dredy, hnědýma očima a měl na sobě baggy oblečení, všimla jsem si taky, že má piercing ve rtu ,,Já si začala pronajímat tenhle byt" řekla jsem ,,Jo to jseš ty, pojď, pomůžeme ti s tím" řekl
,,Pomůžeme?! Nás tady je víc?" řekla jsem si v duchu ,,Bille! Pojď sem, je tady ta nová spolubydla!" řval ten kluk, najednou přiběhl černovlasý kluk, v černém oblečení, taky měl piercing, ale v obočí ,,Jé ahoj! Ty musíš být y/n že? Já jsem Bill, jo a tohle je Tom" představil se a ukázal na kluka s dredy ,,Těší mě" řekla jsem a usmála se ,,Bille, notak, půjdeš mi pomoct?" řekl nervózně a zároveň naštvaně Tom ,,No jo už jdu!" řekl Bill a už spěchal k Tomovi. Když mi odnesli věci, ukázali mi můj pokoj, je moc hezký, a já si pak prošla zbytek bytu, byl obrovskej a krásnej.

Je večer a já jsem ve svém pokoji, najednou někdo klepe na dveře ,,Dále" řekla jsem a do pokoje vstoupil Bill ,,Nechceš za náma do obýváku? Si třeba pokecat?" navrhl Bill a já přikývla a pak jsme se přemístili do obýváku.
,,Tak, nechceš nám o sobě něco říct
y/n?"

Tak tohle je 1. část příběhu, doufám, že je to vpoho a hlasujte, jestli se vám to líbí, budu moc ráda<3

CHAOS with Kaulitz twinsKde žijí příběhy. Začni objevovat