,,Jsou to..."
_________________________________________,,...oba chlapci!" oznámila nám gynekoložka a Tom se málem rozplakal a já taky ,,Takže to bude Tom a Bill!" vyjeknul Tom a měl chuť skákat radostí po celé ordinaci, chytl mě za ruku a políbil ji a pořád jsme se smáli.
,,Za dva týdny přijďte zas!" nařídila mi gynekoložka a já přikývla a rozloučili jsme se.
,,Řekneme to klukům a ostatním už dneska?" ptal se mě Tom
,,Můžeme, mám takovou radost!" prohlásila jsem a Tom mě políbil
Napsali jsme klukům a Liv a svolali jsme je na šest hodin večer, že bude takzvaný "gender reveal", všichni by měli přijet, mamce a ségře to řeknu zítra.
~~~
Je půl osmé, nachystali jsme nějaký chlast a pro mě dětské šampaňské a minerálky, aby jsme to mohli zapít.
~~~
Už jsou tu všichni, nalili jsme si do sklenek šampus a Tom bude ohlašovat pohlaví ,,Takže vážení, svolali jsme vás s y/n, aby jsme vám oznámili pohlaví našich dvou dětí..." začal Tom
,,jsou to...oba kluci!" vykřikl Tom a začali jsme "ječet" a ťukli jsme si a napili se, Tom a Bill se mají v plánu určitě dost ochlastat, protože Tom chtěl kluky moc.~~~
Já s Liv jsme se neopíjely, chtěla se mnou držet basu, strašně bych si něco dala, ale nemůžu.
,,Tak na Billa a Toma! Na budoucí rockery Kaulitze!" zařval Tom a byl už pěkně opilej a kopli spolu s Billem do sebe dalšího panáka, byli už úplně na mol a s Georgem a Gustavem to taky nevypadalo nejlíp.
Nakonec to dopadlo tak, že jsme šli spát asi v jednu hodinu ráno, Tom s Billem usli na zemi a Georg s Gustavem usli na gauči a křesle, já s Liv jsme si šly lehnout ke mně do postele, jelikož ji mám dost velkou.
~~~
,,Y/n vstávej!" budila mě ráno Liv
,,Proč?" ptala jsem se ospale ,,Je půl dvanácté" odpověděla a já se zděsila, takhle dlouho nikdy nespím, vešly jsme do obýváku, aby jsme se dostaly do kuchyně, kluci už byli vzhůru, protože v obýváku nebyli.,,Dobré ráno šípková růženko" pozdravil mě Tom a dal mi pusu, taky jsem zapomněla říct, že je sobota, takže jsou kluci doma ,,Lidi, dneska máme ten rozhovor do televize, začíná to ve tři" připomněl nám Bill ,,Jakej rozhovor?" ptala jsem se nechápavě ,,Počkej, my ti to neřekli?" ptal se teď Bill mě ,,Emm, ne" odpověděla jsem ,,Aha, tak to se omlouvám za všechny" omluvil se Bill a já nad tím jen mávla rukou.
~~~
Jsou dvě hodiny, vyrážíme na ten rozhovor, nastoupili jsme do černé limuzíny a jeli pro Georga, Gustava a Liv, která jede s námi, ale bude sedět v hledišti.
Studio, kde se bude rozhovor natáčet je v jiném městě, proto jsme vyrazili dřív, koneckonců nás ještě budou pudrovat a já nevím, co všechno, lepší tam být dřív, než pozděj.
~~~
Vylezli jsme z limuzíny šli jsme uličkou udělanoi z mantinelů, za mantinely stály fanynky a málem ty mantinely zbořily. Jedna fanynka se natáhla k Tomovi a zatáhla ho za tričko tak silně, že mu ho roztrhla, mezi fanoušky stáli i paparazzi a fotili nás, jak vcházíme do studia, do hlediště si mohli sednout jenom ti, co si to zaplatili, s výjimkou Liv. V hledišti seděli klidní lidé, ne ty potrhlé fanynky Toma. Žárlím? Trochu. Ale Tom je jenom můj, je skvělej, všechny ho chtějí, ale mám ho já.
Když byly tři, televize začla vysílat a moderátor začal uvádět ,,Milí diváci, do dnešního vysílání jsme si pozvali velmi známou pop-rockovou kapelu Tokio Hotel" uvedl nás mlderátor a my postupně přišli na pódium a potřásli si s moderátorem rukou a posadili se na křesla, která jsme tu měli nachystané, lidi v hledišti nám tleskali
,,Takže dobrý večer přeji všem ještě jednou" popřál nám
,,Tady mám napsáno, že tady y/n s Tomem čekají dvojčata. Mohli by jste nám zdělit pohlaví dvojčat?" zeptal se jako první moderátor
,,Dobře, čekali jsme, že se na to zeptáte..." řekla jsem a uchechtla se
,,Jsou to oba kluci" dodala jsem a všichni začali tleskat ,,No tak to vám opravdu gratuluji, budou určitě krásní a chytří po vás" řekl moderátor a já se na něj usmála
,,A jména už máte vymyšlená?" ptal se dál
,,Ano máme, Bill a Tom" odpověděl Tom
,,Vskutku originální, opravdu, co je to za náhodu, že se člověku co má dvojče, narodí dvojčata?" dodal ten moderátor a všichni se začali smát.,,A dál tady mám v poznámkách, že dokončujete vaše první album, prozradíte nám jeho název?" ptal se moderátor Billa ,,Zatím máme v záloze název Schrei, ve kterém se budou nacházet skladby v němčině a pracuje se na její anglické verzi Scream, ten název je též v záloze" odpověděl Bill ,,Za pár týdnů budeme vyhlašovat oficiální datum vydání alba, tak buďte na pozoru" dodal Bill a všichni mu tleskali.
,,Jak to máte se slávou ve škole?" ptal se moderátor
,,Jsou tam jenom dvě skupiny lidí, co nás milují a co nás nenávidí" odpověděl Bill
,,Ta skupina co nás nenávidí jsou lidi, kteří buď žárlí, protože chtějí chodit s Tomem, kterej už má y/n, nebo je štve, že jsme slavní, nebo lidi, kterým vadí náš styl oblékání" dodal ještě Bill,,Týjo, divím se, že to v té škole přežíváte, buď vás chtějí ukamenovat fanoušci, nebo nepřátelé" řekl zas nějakou poznámku moderátor a lidi v hledišti se smáli
~~~
,,Tome, tak už tady tvůj bratr zmiňoval, lepí se na tebe dost holek, co?" ptal se moderátor Toma
,,Ano, to je pravda, ale mám tady svoji
y/n, kterou miluji nadevše, takže bych ji nenechal, kvůli nějakým holkám ze školy, to je jasný, já vím, že jsem dokonalej a že se do mě zamilujete, jen co se na mě podíváte, ale musíte si pomoct" odpověděl a lidi v hledišti se začali smát.~~~
Po asi třičtvrtě hodině rozhovor skončil a jeli jsme domů.
,,Dneska ten rozhovor byl celkem normální" řekl Bill, hned co jsme vyšli ze studia ,,Jo, celkem jo" souhlasili jsme~~~
,,Jsem celkem unavená, nedáme nějaký film?" navrhla jsem, když jsme přišli domů ,,Jsem pro!" odpověděl Bill
,,Ale nejdřív se musíme najít" řekl Bill a já protočila očima a udělala znechucený výraz ,,Nedělej ty ksichty! Musíš jíst" napomenul mě Tom a šla si udělat tousty.Potom jsme zapli ten film, u kterého jsme všichni asi po hodině usli, ten film má dvě hodiny. Zbudil nás zvonek, šla jsem otevřít, byl tam kurýr ,,Mám tady balíček pro Toma Kaulitze" oznámil mi kurýr ,,Ja jsem jeho přítelkyně, já mu to předám" odpověděla jsem ,,Je to do vlastních rukou" dodal ,,Tome! Něco ti přišlo" obeznámila jsem Toma a hned přiběhl ke kurýrovi, podepsal tam nějakej papír a zalezl s tou věcí do pokoje.
Tak jo, máme tady 23. část příběhu! Snad vás to nenudí. Chcete vědět, co Tomovi přišlo? Jinak budu moc ráda, když budete hlasovat!♡
ČTEŠ
CHAOS with Kaulitz twins
FanfictionTakže, ten předešlý příběh jsem smazala, a teď je tu tenhle, zkuste si ho přečíst a uvidíte<3 🌶spicy scenes alert🌶 Můj druhý příběh🫶🏼😱