Pohled Toma
Dnes je den odjezdu, učitelka nás vzbudila o něco dříve, a šli jsme si zabalit, když jsme měli zabaleno, šli jsme se nasnídat a po snídani přijel autobus k naší chatě a my si naskládali věci do úložného prostoru autobusu a šli si najít místo v buse, seděl jsem s y/n a Bill s Liv, přijde mi, že ti dva se k sobě nějak maj. Ale slušelo by jim to spolu ne, že ne. ,,Těšíš se už domů?" zeptal jsem se y/n ,,Ani moc ne, bylo to tady fajn, až na pár nepříjemností teda..." řekla. Když jsme dojeli do našeho města, učitelka se s námi rozloučila a nechala si nás jít kam chceme, já, Bill a y/n jsme samozřejmě šli do našeho bytu.Když jsme byli u bytu, zjistili jsme, že nefunguje výtah, super, takže jdeme po schodech, bylo by to super, ale kdyby jsme každý s sebou neměli asi tunovou sportovní tašku s věcmi ,,Nechceš pomoct?" zeptal jsem se y/n a ona přikývla a poděkovala.
Když jsme došli do bytu tak jsme si vybalili a objednali si oběd.Po obědě jsme si všichni lehli do obýváku, po chvilce y/n vstala a řekla: ,,Asi tady trochu uklidím, je tady celkem bordel" a zasmála se ,,To by jsi byla hodná" řekl Bill a usmál se.
Po asi hodině si y/n šla sednout spátky za námi, zanedlouho se rozezněl domovní zvonek ,,Já tam jdu" řekl jsem a rozběhl jsem se ke dveřím ,,Em dobrý den" řekla nějaká žena, vypadala docela sympaticky ,,Dobrý, kdo jste? Potřebujete něco? " ptal jsem se té ženy
,,No já jsem mamka y/n" řekla ta žena ,,Ježiš, vy jste mamka y/n! Moc mě těší, já jsem Tom" řekl jsem a podal jsem ji ruku a ona mi ji potřásla ,,Můžeme si tykat Tome, já jsem Alice" řekla y/n mamka a já ji pustil dál ,,Tome kdo to b-" nestihla to
y/n doříct, otočila hlavu ke dveřím, hned se zvedla z gauče a běžela za Alicí ,,Mami! Ahoj!" vrhla se na ni
,,Ahoj beru" pozdravila ji ,,Co tady děláš?" ptala se y/n její mamky ,,Chtěla jsem tě jít konečně pozdravit, od té doby co jsi se sem nastěhovala jsme se neviděly" řekla Alice a usmála se na nás, pak jsme přešli z chodby do kuchyně kde seděl Bill, ten slyšel náš rozhovor a hned se zvedl ze židle a přišel za Alicí ,,Dobrý den, vy jste y/n maminka že? Já jsem Bill" řekl Bill nadšeně a podal si s Alicí ruku ,,Hádám y/n, že tohle jsou tvoji spolubydlící, že?"
ptala se Alice ,,Ano, a mami..." řekla y/n a podívala se na mě a já věděl co chce říct a naznačil jsem jí, ať to řekne ,,Tom je teď můj přítel" dořekla y/n ,,Ježíš, moje holčička už má kluka, to ani není možný, moc vám to přeju, jinak Tom je velmi sympatický kluk" řekla Alice y/n a hned co to dořekla se na mě usmála a já ji úsměv oplatil ,,Děkuju, vy jste taky moc sympatická, teda ty jsi moc sympatická" opravil jsem se ,,Y/n je moc krásná holka, to má určitě po vás" řekl jsem Alici a ona se pousmála ,,Někdy
y/n přijď na večeři, a vem s sebou i kluky" řekla Alice y/n a ona přikývla.
_________________________________________
Pohled y/n,,A jak se má Ava?" zeptala jsem se mamky
(Ava se jmenuje moje sestra)
,,Stýská se ji po tobě, chtěla by tě vidět" řekla lítostně máma ,,Tak víš co, přijďte zítra všichni na tu večeři, nebo ještě líp, na oběd, zítra je víkend, tak snad nemáte nic na práci" nabídla nám mamka a my souhlasili. Máma tu byla asi ještě půl hodiny a pak už šla.,,Tvoje máma je strašné fajn, už se těším, až poznám tvoji ségru, je stejná jako ty? Kolik jí je?" ptal se Tom ,,Díky, moje ségra není vůbec jako já, no však ji poznáš, bude mít furt blbé kecy a nějaké poznámky, je to pěkná držka, ale je hodná, je jí třináct" odpověděla jsem mu a on mi dal pusu ,,Už se těším, kdy tam máme být?" ptal se Tom ,,Máma psala o půl jedné" ,,Tak jo" řekl nakonec Tom a políbil mě, šli jsme ke mně do pokoje a začali jsme se líbat.
_________________________________________
Pohled BillaTi dva najednou zmizeli, nejspíš jsou u Toma nebo u y/n v pokoji, já nemám co dělat, takže jsme zavolal Liv na facetime, zvedla to ,,Ahooj" pozdravila mě Liv a já ji nazpět ,,Potřebuješ něco nebo chceš jenom pokecat?" ptala se mě Liv ,,Potřebuju pokecat" řekl jsem a začali jsme se smát, takhle jsme si povídali asi půl hodiny ,,No a co bud-" nestihl jsem doříct větu ,,Pšt pšt počkej, počkej, chvíli nemluv, něco tam od tebe slyším" začala na mě mluvit Liv, a já zmlkl, slyšeli jsme vzdychání ,,Ty vole" vyjekla Liv a zakryla si pusu ,,Ty si to asi hodně užívaj, že to slysíš i ty" dodal jsem a nestačil jsem se divit ,,Dám si tě do sluchátek" řekl jsem, a dal jsem si sluchátka, abych nic jiného než Liv neslyšel. ,,Myslím, že je to jejich poprvé, tak snad se jim to povede" řekl jsem Liv a ona souhlasila.
_________________________________________
Pohled y/n
~~~
Tom mě zatáhl ke mně do pokoje, líbal mě, zamknul. Najednou mě svalil do postele a pokračoval v líbání, najednou mi začal sundávat tričko, měla jsem pod ním podprsenku, kterou mi zanedlouho chtěl Tom sundat ,,Můžu?" zeptal se opatrně Tom a já přikývla, trochu jsem se styděla a bylo to na mě poznat ,,Nemusíš se stydět beru" řekl Tom a začal mě líbat na krku, pak pokračoval níž a začal mě líbat na prsa, abych nebyla pozadu sundala jsem mu tričko, pak přestal za začal mi stahovat kalhoty a já ty jeho. Začal mi dávat polibky na vnitřní strany stehen a pak mi sundal kalhotky, zanedlouho mi začal dělat dobře pusou a já potichu vzdychala ,,Dobrý?" ptal se mě Tom ,,Jo" pak si sundal boxerky a zeptal se mě : ,,Chceš to?"
,,Jo, jo chci" odpověděla jsem, on se ke mně naklonil začal mě líbat a pak jsem to ucítila, byl ve mně, ,,Vpohodě?" po chvilce se na chvíli zastavil ,,Jo, jo nepřestávej" řekla jsem a on pokračoval a pak začal přidávat na tempu, musela jsem vzdychat, jinak to nešlo.
_________________________________________
Pohled Billa
ČTEŠ
CHAOS with Kaulitz twins
FanfictionTakže, ten předešlý příběh jsem smazala, a teď je tu tenhle, zkuste si ho přečíst a uvidíte<3 🌶spicy scenes alert🌶 Můj druhý příběh🫶🏼😱