11. část - chlastačka

225 8 0
                                    

,,Jsi jenom moje!" řekl Tom a pak mě políbil, potom jsem usla.
_________________________________________
Pohled y/n

Je ráno, dneska je úterý. Liv nás vzbudila a já s Liv jsme se vydali společně do koupelny, kde jsme si udělaly hygienu a takové ty věci. Pak jsme se šly převléct a namířily jsme si to do kuchyně, kde jsme si udělaly snídani, byli tu i kluci, včetně Bena, kterému jsem měla chuť vrazit za to plácnutí po tom zadku včera.

,,Hele Bene, ještě jednou uděláš něco podobného tomu včerejšku, tak ti jedna přiletí" byla to první věc co jsem ze sebe vypustila když jsme si sedly ke stolu, Ben jenom sklopil pohled k jeho snídani. Když jsme měli dojedeno, odnesli jsme nádobí do myčky, vzali jsme si batohy a šli jsme do školy.

První hodina je čeština, super, máme literaturu ,,Mě to nebavííí!" naříkala vedle mě Liv ,,Mě taky ne, ale musíme to nějak vydržet" odpověděla jsem ji.
Další máme dvě hodiny výtvarky, ve kterých děláme úplný hovno, plus učitelka je strašná kráva. Pak jsme měli přestávku a já se rozhodla jít za ségrou, vešla jsem do třídy a uviděla jsem Avu, v zápětí za mnou přišel Ben ,,Ty jdeš určitě za mnou co?" začal na mě mluvit
,,Nech si zdát" řekla jsem a vydala jsem se za Avou ,,Čau" ,,Ahoj, potřebuješ něco?" ptala se Ava, vzala jsem si ji na chodbu ,,Ben je ten tvůj nejlepší kamarád, že?" ,,Jo, jak to víš?" ptala se
,,Nějak mi to došlo, spali jsme u Liv a její brácha se mi představil, já se pak zeptala jestli s tebou náhodou nechodí do třídy, a on řekl, že jo a že jste nejlepší kamarádi, pak mi to došlo" vysvětlila jsem jí a ona se podívala do země ,,To není ale to hlavní, jak jsme byli u Liv, tak měl furt nějaký narážky na to, že by mě chtěl a plácnul mě přes zadek, tak jsem ti to chtěla říct" dopověděla jsem a začlo zvonit ,,Hovado, no nic, tak čau" řekla ségra a zalezla do třídy a já do té své.

Po škole jsme šli opět na oběd ,,Hele
y/n, chtěla jsem se ti omluvit za toho bráchu, nechápu co to do něj vjelo" omlouvala se Liv ,,To je vpohodě, snad už se to nebude opakovat" řekla jsem a usmály jsme se na sebe.

Po obědě jsme se vydali domů.
Jakmile jsme dorazili domů, šlehla jsem batohem do kouta a lehla si na postel
,,Hele, hele, dneska máme ještě zkoušku, za půl hodiny tam máme být" řekl Tom, který právě vešel do mého pokoje ,,Bože, dnes se mi tam fakt nechce" odpověděla jsem a Tom jen pohodil rameny a zmizel, já ztěžka vstala z postele a šla se převléct do něčeho domácího.

,,Tak vyrážíme" zavelel Bill a už jsmd byli na cestě do zkušebny.
Jsme tu jako první, zanedlouho přijde Gustav a nakonec i Georg.
,,Tak, budeme hrát to, co minule" poručil nám Bill a my začali hrát, protože pořadí těch písniček si všichni pamatujeme moc dobře, když je takhle hrajeme na každé zkoušce.

,,Dneska jsme byli fakt dobří, přijde mi, že děláme velký pokrok" pochválil nás Bill a my s ním souhlasili. Dnes jsme byli úplný hvězdy, škoda, že to nikdo neslyšel. ,,Tak jo, zítra ruším zkoušení, pořád jsme nezapili to, že máme název kapely!" dodal Bill ,,Ajo" vzpomněla jsem si ,,Tak dneska v šest u nás!" pozval všechny Tom ,,Pozvu i Liv!" dodala jsem a všimla jsem si jak sd na mě Bill nenápadně usmál ,,Kdo je Liv?" ptal se Georg ,,Naše kamarádka, zveme ji všude, je fajn, bude se vám líbit" odpověděl mu Tom a Georg s Gustavem zakývali hlavou.

Pak jsme se zase vrátili domů a začali jsme chystat chlast, jelikož ze školy se vracíme o půl čtvrté, ve čtyři zkoušíme a o půl šesté zkouška končí. Takže nemáme moc času, ikdyž toho tolik na nachystání není.
_________________________________________
Pohled Toma

Měli jsme ještě chvíli čas a kluci a Liv většinou chodí pozdě, tak jsem se rozhodl, že by jsme se s y/n mohli užít, když máme čas, byla u sebe v pokoji, přišel jsem k ní a začal jsem jí líbat, ona spolupracovala, zajížděl jsem jí pod tričko, chtěl jsem jí ho sundat, jenomže ona se odemě najednou odlepila a řekla: ,,Počkej, za chvíli všichni přijdou a jestli nás tady uvidí tak n-" nestihla to dokončit a hned jsem se jí znovu vrhl na rty ,,Tak alespoň něco uvidí" odpověděl jsem jí po chvíli, sundal jsem jí to tričko a najednou někdo vešel do pokoje ,,Počkejte, vy spolu jste? Proč jste nám to neřekli, do prdele? Všichni to určitě už dávno ví a my nic" řekl Gustav zklamaně, Georg stál za ním a tvářil se zaraženě, poté se y/n oblékla a vyrazili jsme do obýváku.

,,Bille, ty víš, že spolu jsou?" ptal se Gustav Billa ,,Jo, vy ne?" odpověděl Bill
,,Ne, nikdo nám nikdy nic neříká" řekl Gustav uraženě ,,Tak sorry, nějak na to nebyl čas, brácho" řekl jsem a usmál se.
,,Tak na Tokio Hotel!" zařval jsem s Billem zároveň a všichni jsme si ťukli panákama vodky.
,,Někdo vape?" ptal se Bill
,,Já!" zařvali jsme všichni naráz a Bill po nás začal házet vapeky. Všichni už jsme byli celkem v náladě, nejvíc z nás pila
y/n s Georgem.

Najednou začali lidi mizet z místnosti, zústal jsem tu jen já, Gustav a Liv.
Potřebuji na WCko, tak jsem se tam vydal, když jsem otevřel dveře, viděl jsem něco, co jsem vidět nechtěl.
Y/n se líbá s Georgem?!
,,Y-y/n?" řekl jsem roztřeseným hlasem a utekl jsem do pokoje.

Vletěl jsem do pokoje, zamknul jsem, lehl si do postele a zabořil jsem si hlavu do svých dlaní, brečel jsem, strašně, z očí se mi staly přímo vodopády.
Snad nikdy jsem nebrečel, jen když rodiče umřeli, ale kvůli holce nikdy, jednou jsem miloval holku, myslel jsem si, že spolu jsme, ale ona mezitím byla s jiným, a já byl za blbečka.
To, co se právě stalo, mě zlomilo, myslel jsem, že s y/n to bude jiný.

~~~

,,Tome!" křičel nějaký dívčí hlas za dveřmi, když bouchal na dveře ,,Ať jsi, kdo jsi, jdi pryč!" odpověděl jsem a v mém hlase šlo poznat, že brečím ,,Tome... ty brečíš?" ptal se ten hlas ,,Proč tě to zajímá?" ptal jsem se a doufal jsem, že ten někdo brzy odejde a nechá mě být ,,Protože jsem tvoje holka!" teď už mi došlo, že je to y/n
,,Nech mě teď být, prosím tě, y/n" vypadlo ze mě, protože na nic víc jsem se nezmohl ,,Dobře, Tome, až budeš chtít, tak ke mně přijď" řekla y/n a cítil jsem, jak odešla ode dveří. Zabořil jsem hlavu do polštáře a začal brečet ještě víc, nejde to zastavit, prostě to ze mě lije. Z toho, jak jsem brečel jsem usnul, probudil jsem se až ráno.

(středa)
,,Dobré ráno" řekl Bill když jsem ráno vlezl do kuchyně a já mu na to nic neřek, y/n tu byla taky. ,,Tome, jseš vpohodě?" ptal se brácha a já na něj hned vystartoval: ,,Ne nejsem vpohodě, do prdele!" zařval jsem a znovu zalezl do pokoje a zamknul jsem, dnes nejdu do školy, dneska bych se nemohl na nic soustředit. Za chvíli jsem slyšel prásknutí dveří, to znamenalo, že Bill s y/n opustili byt. Hrozně bych potřebovat někdoho obejmout, jenže nemám koho. Jakoby to nebylo málo, mám ještě kocovinu, super, takže mě teď podvedl jeden z mých nejbližších, plus mám kocovinu, plus ten nejbližší podváděl s jedním z mých nejbližších kamarádů, joo, to je kombinace na zabití.
Nemám chuť teď s nikým mluvit, nemám chuť nic dělat, jíst, hrát, prostě nic. Bojím se co bude následovat, až se ti dva vrátí ze školy.










Tak jo, tohle by byla 11. část, trochu drama a taky trochu kratší, snad neva, ale snad to bude dobrý, zkusím další část vydat co nejdřív, budu moc ráda za hlasy, díky♡

CHAOS with Kaulitz twinsKde žijí příběhy. Začni objevovat