Všichni už jsou tu, nalili jsme si šampus a připili si, najednou Tom začal klepat na sklenku.
_________________________________________,,Takže, nevím moc, co mám dělat, ale..." začal větu Tom a klekl si na jednu nohu ,,...y/n, ty jsi prostě perfektní žena, perfektní matka, prostě jsi celá perfektní, miluju tě strašně moc, už dávno jsem věděl, že tohle někdy udělám..." pokračoval Tom a sáhl si do kapsy a dal před sebe krabičku, když ji otevřel, byl v ní prstýnek
,,Vezmeš si mě y/n?" zeptal se mě a mně vyhrky slzy do očí
,,Ano! Ano, vezmu!" prohlásila jsem a vrhla se Tomovi kolem krku a ostatní začali tleskat ,,Gratulujeme!" zařval Bill a tleskali dál, Tom mi dal zásnubní prsten na ruku a dal mi pusu.,,Já budu Kaulitzová!" vyjekla jsem a šla si pro panáka vodky, kterého jsem do sebe kopla.
~~~ skip
Dnes máme v plánu vydat anglickou verzi alba Schrei, která se bude nakonec jmenovat Scream, moc jsem se na něm nepodílela, ale přece jen, nějaký podíl tam mám.
,,Tome, kdy máme ten koncert?" ptala jsem se ,,Zítra" odpověděl ,,Dám kluky k mamě na hlídání" dodala jsem
~~~
Je den koncertu, po roce první koncert, jedu za mamkou a vezu jí kluky, vyzvednu si je zítra ráno.
~~~
Schyluje se k večeru, koncert začíná za půl hodiny a my stresujeme v backu a nejvíc asi já, protože přece jen jsem strašně dlouhou dobu nehrála před lidmi, asi ani nepočítají, že tu budu.
Je čas jít na stage, první jde Tom, po něm Gustav, pak Georg, potom Bill a nakonec já, když jsem vyšla na pódium lidi začali řvát moje jméno, strašně nahlas a řvali věci jako ,,Y/n se vrátila!" nebo ,,Jseš skvělá, že vystupuješ dál
y/n!", byla jsem strašně ráda, že mě lidi mají rádi. Bill pak uvedl show a začali jsme hrát.Po koncertě jsme si dali sprchu a pak jsme měli autogramiádu, cestou mě kluci chválili, jak mi to strašně šlo a takové ty věci, moc jsem toho tam nezvorala, za což jsem ráda a jsem ráda, že jsou se mnou kluci spokojení.
Sedli jsme si za stůl, dostali jsme fixy a podpisové kartičky a už to jelo, bylo u mě strašně moc lidí a všichni mi říkali, jak jsou rádi, že jsem zpátky a že gratulují k narození dvojčat. Byla jsem z toho strašně nadšená. Jedna holčina si všimla mého prstýnku na ruce ,,Vy se budete s Tomem brát?" ptala se a já chvíli váhala, jestli jí to mám říct, nebo ne ,,Možná" odpověděla jsem a usmála jsem se na ni a ona na mě.
Po autogramiádě jsme vyrazili domů.
,,Proč jsem tak strašně unavená?" ptala jsem se sama sebe ,,Protože nejsi v kondici" odpověděl Tom a já do něj šťouchla, šla jsem si udělat skincare a šla si lehnou do postele, po chvíli si za mnou přišel lehnou i Tom a chvíli jsme si povídali o koncertech a taky jsme plánovali, kdy by se mohla uskutečnit svatba, už se strašně těším.Naplánovali jsme na léto příštího roku, aby si Tom dodělal školu.
Pak jsme usli a probudili se až ráno, vstala jsem v osm.
~~~
Jdu zavolat mamce, aby mi řekla, kdy se mám pro kluky stavit, řekla mi, že můžu kdy chci, radši si pro ně zajedu za chvíli, nechci s tím hlídáním mámu otravovat.
Oblékla jsem se, rychle jsem se nasnídala a jela pro kluky.
Když jsem bylu u mámy, odemlka jsem, abych po případě nevzbudila ségru, dnes je neděle.
,,Ahoj mami" pozdravila jsem a objala ji.
,,Tak co, nezlobili moc?" ptala jsem se
,,Jsou to andílci, nebrečeli ani jednou" odpověděla a usmála se ,,Tak to je dobře, tak mi je dej a já zas pojedu" řekla jsem a máma mykla rameny a kluky mi předala.~~~
_________________________________________
Pohled TomaJsem ve škole, psali jsme test z chemie a učitel testy rozdával ,,Kaulitzi, zase za čtyři, hele já rozumím, že se ještě musíš starat o dvě děti a jezdit po koncertech, ale to není má starost, musíš zvládat i školu" řekl učitel a položil mi test na stůl ,,Nechceš přece abys propadl? Nebo ano?" dodal učitel a vrátil se ke katedře.
Sakra, je to horší, než jsem myslel. Skoro propadám z češtiny a chemie.
_________________________________________
Pohled y/nJe pondělí, už jsou čtyři, hraju si s dvojčaty a u toho koukám na seriál, najedno uslyším klíče cinkat v zámku a vidím, jak se vchodové dveře otevřeli.
,,Ahoj myšánci moji" přišel Tom ke dvojčatům a dal jim pusu ,,Ahoj lásko" pozdravil mě Tom a já jeho ,,Hele, můžeme si promluvit?" začal Tom
,,Jo, jasně" odpověděla jsem a Tom začal mluvit ,,Víš, dost to teď ve škole nezvládám, potřeboval bych víc času na učení, ze zvou předmětů skoro propadám a tak jsem se tě chtěl zeptat, jestli by ti vadilo, že bych se teď tolik nevěnoval malým?" řekl a hodil pohled na dvojčata ,,Samozřejmě, že nevadilo, je hlavní, abys dokončil tu školu, nechci, abys kvůli nám propadl" odpověděla jsem ,,Ty jsi prostě skvělá, co skvělá, dokonalá" řekl Tom a políbil mě ,,Přesně proto si tě chci vzít, protože jsi chápavá" dodal a já ho znova políbila
,,Musím se jít učit, pak přijdu" řekl Tom a vydal se do "pracovny", kde se učil a dělal práci.Pak jsem udělala vše potřebné, uvařila jsem, umyla děti, dala je spát a Tom konečně vylezl z pokoje ,,Tak co?" ptala jsem se ,,Už si to všechno pamatuju, jde jim jenom o to, aby jsme si zapamatovali co nejvíce informací, zkouší naši paměť" odpověděl Tom
,,V kuchyni máš večeři" řekla jsem a pohladila ho po ruce.Šla jsem si lehnout, v tu chvíli, co jsem si sedla do postele přišel Tom, bez trička, jenom v kraťasích a já se na něj koukala ,,Nemůžeš se vynadívat?" řekl Tom a začal mě líbat ,,Tohle mě nikdy neomrzí" odpověděla jsem a pokračovala v líbání.
Tom se vyhoupl nade mě a sundal mi tričko na spaní ,,Nechystáš se mi udělat další děti, že ne?" ptala jsem a a usmála se, Tom sáhl do šuplíku v nočním stolku, odkud vytáhl kondom
,,S těmahle je zaručený, že se to nestane" řekl a položil ho na stolek a pokračoval v tom, co začal, jezdil po mém těle rukama, dával mi polibky na rty, na krk, prsa, břicho, prostě úplně všude, sundal mi kraťasy, pod kterými jsem neměla spodní prádlo a Tom do mě hned vrazil dva prsty, tohle mi chybělo, naposledy jsme měli sex asi před čtyřmi měsíci.Neskutečně jsem si to užívala a dala jsem to na sobě znát. Když jsme ukončili naši společnou činnost, usnula jsem Tomovi na hrudi.
Tak tohle by byla 25. kapitola, nejspíš to budu pomalu zakončovat, protože tento příběh bude za chvíli o ničem.
Takže počítejte, že vydám ještě maximálně dvě kapitoly♡
ČTEŠ
CHAOS with Kaulitz twins
FanfictionTakže, ten předešlý příběh jsem smazala, a teď je tu tenhle, zkuste si ho přečíst a uvidíte<3 🌶spicy scenes alert🌶 Můj druhý příběh🫶🏼😱