,,Víš Tome..." řekla jsem ,,Budu o tom přemýšlet, pak ti řeknu, jak jsem se rozhodla" dořekla jsem to a Tom jen přikývl, usmál se a dal mi pusu na čelo.
Do pokoje vešel Bill s Liv ,,Učitelka říkala, že máme jít zhruba za patnáct minut někam nahoru, že prý se budeme dívat na film nebo co" řekl Bill a posadil se na postel ,,Tak snad to nebude nějaká kravina" řekl Tom a posadil se vedle Billa. Pak jsme vyšli nahoru do té místnosti, kde se máme dívat na film, sedla jsem si vedle Toma ,,Tak děcka máte na výběr, buď se budeme dívat na nějakou komedii nebo na horor, bude se hlasovat" řekla Krtka a my hlasovali, vyhlasoval se horor, jak jinak.
Film začal a vypadal jako fakt levnej horor. Najednou mi Tom dal ruku kolem ramen, a já se usmála, on si toho zjevně všiml a usmál se. Za námi seděla parta holek a očividně to všechno viděly ,,Hej holky, Kaulitz dal y/n ruku na ramena" řekla jedna z holek ,,Chtěla bych být v tuhle chvíli ona" řekla druhá a já se nad tím musela pousmát.
Když film skončil, byl nástup na večeři.
Po večeři jsem se umyla a šli jsme si lehnout, ještě jsme si chvíli povídali. Pak jsem chvíli přemýšlela o tom, co mi Tom řekl, asi se mi líbí...no ne asi, ale určitě.Druhý den
,,Vstávejte! Dělejte" řvala na nás Krtka a hned odešla, udělali jsme to, co každé ráno a šli jsme na snídani.
Po snídani jsme měli chvilku klidu, a pak jsme šli celá třída na hřiště.
,,Tak, zahrajeme si hru Raz, dva, tři, buldok!" Řekla učitelka a my se zděsili.
,,Bude jeden chytač a ten bude na druhé straně, než ostatní, chytač musí někoho chytit a zvednout ho a říct ,,Raz, dva, tři, buldok!" mezitím co je chycený ve vzduchu, jestli se mu to povede, chytá s ním" vysvětlila učitelka ,,Kaulitz starší chytá" vykřikla Krtka a Tom protočil očima ,,Hra!" zařvalo se, Tom se rozběhl přímo ke mně ,,Raz, dva tři, buldok!" řekl Tom a stále mě držel a nepustil na zem ,,Kaulitzi, pusť ji už" vynadala mu učitelka a my se zasmáli.
Když jsme hru dohráli, hráli jsme mrazíka a pak nás učitelka vzala na zmrzlinu ,,Tak co? Už jsi si to promyslela?" zeptal se mě Tom a sedl si zamnou na lavičku ,,Asi jo" ,,A jak jsi se rozhodla?" ptal se mě opatrně ,,Asi bychom to mohli zkusit" řekla jsem a on mě silně objal a pak mě políbil, bylo nám úplně jedno, že nás všichni viděli
,,Já to věděla! Já věděla, že spolu něco maj!" vyjekla Laura, a najednou všichni začali tleskat, cítila jsem se trochu trapně a pak mě Tom znovu políbil ,,Tyjo děcka, vy se rozjíždíte teda, to vám řeknu" řekla Krtka a my se všichni rozesmáli.
Pak jsme se vydali do chaty na pokoje,,Týjo, tak to bylo hustý, přeju vám to!"
řekl Bill a obejmul nás ,,Já taky" řekla Liv a usmála se. Pak jsme si nějakou chvíli povídali. ,,Děcka, nástup na oběd!" slyšeli jsme utlumeně a šli jsme na nástup.,,Čau děcka, můžu si sednout za váma?" řekla Krtka a ještě než dostala odpověď, sedla si. ,,Tak co, jak se dneska máte? Jo dneska to na té zmrzce, to bylo fakt dojemný Kaulitzi, to bych do tebe neřekla" začla Krtková a Bill a Liv v sobě drželi smích ,,Emm díky" řekl Tom nejistě, zabodnul vidličku do jídla a dal si sousto do pusy ,,Máš fakt štěstí y/n, já kdybych byla ve tvém věku, tak bych ho brala hned" řekla mi Krtková a Bill už to nevydržel a začal se smát ,,Čemu se směješ mladej Kaulitzi?" zeptala se Billa
,,Pardon, to nešlo vydržet" řekl Bill a neustále se smál, a pak jsme se přidali.,,Co to bylo s tou Krtkovou?" řekl Bill, když jsme šli do chaty ,,Nevím, ale jestli je takhle fetlá i normálně, tak to nevím, protože nás do teď neučila, takže tenhle rok bude ještě zajímavej" řekl Tom a vypadal, že se rozkrájí.
Když jsme byli na pokoji tak jsem si lehla do postele ,,Asi půjdu spát jsem unavená" řekla jsem a zalehla jsem ,,Můžu za tebou?" zeptal se Tom a já jsem se usmála a přikývla. Spali jsme do té doby, než nás vzbudil Bill ,,Pojďte! Učitelka nás volá" řekl Bill když nás budil, a my jsme sešli dolů.
,,Takže děcka, jelikož jsem zjistila, že jsou tady mezi vámi nějaké bližší vztahy, rozhodla jsem se nařídit nějaká optření, abych se nedostala do problémů a vy ostatně taky, takže za prvé, žádný pohlavní styk, za druhé, žádné otěhotnění, za třetí, tohle není o vztazích, ale žádné chlastání, hulení a drogy" řekla nám učitelka a my se málem pochcali smíchy ,,A co by se stalo kdychom to porušili?" zeptal se Tom ,,Pro tebe to platí obzvlášť, Kaulitzi, každopádně, k tvému dotazu, měla bych s tím problém, nebo spíš s tím, kdyby si tady někdo udělal dítě, nebo by tady chlastal a takovy ty věci, o tom pohlavním styku se nikdo nemusí dozvědět, každopádně to nedělejte" odpověděla Krtka a my si následně sedli do kroužku ,,Tak teď máte celé odpoledne volné a večerka se posouvá o hodinu, takže večerka je v jedenáct" řekla Krtková ,,Paní profesorko, vy jste si něco šlehla?" zeptal se Adam a všichni se začali smát ,,Ale ne Adámku, já jsem zcela čistá, jenom vám chci dopřát pohodu, ostatně se můžete poznávat sami podle sebe" odpověděla Krtková a všichni jsme se udiveně na sebe podívali ,,No dobře, tak to jste moc hodná" řekla Laura a zatlemila se.Jsme na pokoji a všem nám cinkl mobil, někdo vytvořil třídní skupinu, psala Laura, jestli nechceme k nim na pokoj, že by jsme si mohli něco zahrát a pokecat, a my jsme ji hned napsali, že určitě přijdeme.
Jsme u Laury na pokoji a hrajeme flašku,LÍBACÍ flašku, je tady celá třída, první točil takový celkem hezký kluk s brýlemi, myslím, že se ro je ten Seb, flaška dopadla na mě, nechtěla jsem mu dát pusu, protože mi je líto Toma, ale tak co jsem měla dělat, Seb ke mě přišel a políbil mě, byl to dlouhý polibek, ale já se odtrhla a šla jsem si sednout, ten Seb se na mě celou hru culil ,,Jdu na záchod" řekla jsem a zvedla jsem se z kroužku, Seb se zvedl taky a šel za mnou, když jsme zmizeli z dohledu, začal na mě sahat, já se mu snažila dát jeho ruce že mě pryč, ale on se nedal a vždy pokračoval, táhl z něho chlast ,,Nech mě být!" začla jsem ho okřikovat ,,Ale, ale, však si spolu jenom užijeme a pak se můžeš zase vrátit k tomu tvýmu Tomovi kotě" řekl a začal mi šahat na prsa, a začal mě líbat
,,Ty zmrde! Co si myslíš, že děláš?!" zařval někdo na Seba, ten se otočil a dostal pěstí, pak se sezbíral a řekl: ,,To si ještě vyřídíme ty ichtyle" ,,Tome" vyjekla jsem a objala jsem ho ,,Co se stalo, beru?" zeptal se Tom ,,No já jsem chtěla jít na záchod, a on mě najednou začal ošahávat a pak se na mě vrhnul, táhl z něho chlast, ale nevšimla jsem si, že by chlastal" řekla jsem se slzami v očích ,,Panebože, ten hajzl by si zasloužil větší ránu" řekl Tom a pak jsme se vrátili za ostatními, oznámili jsme jim, že jdeme k nám na pokoj.,,Děkuju ti moc Tome" řekla jsem a objala jsem ho ,,Ani bych si nechtěl představit co by následovalo, kdybych tam nebyl" řekl Tom a políbil mě ,,Říkal, že si se mnou chce užít a že pak se k tobě zas můžu klidně vrátit, v tu chvíli jsem se začala bát" řekla jsem a Tom mě objal, po chvíli přišel Bill s Liv ,,Čau, stalo se něco, že jste tak zmizeli?" zeptala se Liv, řekla jsem jim co se stalo, a co mi říkal ,,Ty vole, až ho uvidím tak mu dám přes držku!" řekla naštvaně Liv ,,To už dostal" řekl Tom ,,Ty jsi ho zbil?" ptal se Bill ,,Ne, jenom jsem mu dal pěstí, příště mu dám větší... jestli nějaký příště teda bude" odpověděl Tom. Pak jsme ještě asi dvě hodiny kecali, pak jsme se šli osprchovat, a šli jsme si lehnout, Tom spal semnou.
Tak jo tohle je 5. část příběhu, v téhle kapitole se toho hodně odehrálo, budu moc ráda za hlasy a komentáře,
Budu se nsažit vydat další díl ve čtvrtek<3
ČTEŠ
CHAOS with Kaulitz twins
FanfictionTakže, ten předešlý příběh jsem smazala, a teď je tu tenhle, zkuste si ho přečíst a uvidíte<3 🌶spicy scenes alert🌶 Můj druhý příběh🫶🏼😱