8. část - mami?

235 8 0
                                    

Fakt vám Ava ukazovala její obrázky, nebo něco chtěla?" vyptávala se y/n. Mám jí to říct nebo ne?
_________________________________________
Pohled Toma

,,Emm, no vlastně ne" odpověděl jsem a šli jsme ke mně do pokoje, kde jsme se posadili na postel ,,Co vám ségra chtěla?" ptala se ,,No varovala mě, že jestli tě ojedu, tak že se naštve a pak jsem se nějak prořek, že už jsem to stihnul a ještě předtím řikala Billovi aby na to dohlížel, no a tak" odpověděl jsem y/n a ona si dala obličej do dlaní ,,Ta moje sesra je fakt dementní, to není ani možný" řekla a zasmála se ,,A pak řekla něco ve smyslu, že jestli budeš mít dítě v tvém věku, tak že to nepřežije za tebe. Chtěla by jsi děti?" ptal jsem se zcela vážně ,,Časem možná jo" řekla a já ji políbil ,,Budou krásný po tobě" řekl jsem když jsme se odtrhli ,,A budou talentovaný po tobě" dodala a líbali jsme se dál.

,,Nechceš k nám někoho pozvat? Třeba Liv?" zeptala se mě najednou y/n
,,Jo jasný, proč ne." odpověděl jsem jí, ona vytáhla mobil a napsala Liv.
,,Bude tady za půl hoďky" řekla a odhodila mobil, a lehla si na mě a pokračovala v líbání, já si ji přetočil pod sebe, ale zanedlouho jsem se odtrhl a řekl jsem: ,,Teď jsem si uvědomil, že je tady celkem bordel, a že by jsme to měli jít ukidit, aby to tady vypadalo alespoň trochu normálně" řekl jsem a ona se jen zatvářila otráveně, ale ona věděla, že mám pravdu, tak jsme se zvedli z postele, upravili se trochu a šli jsme byt poklidit, za půl hodiny toho moc nestihneme, ale nevadí.

Slyším zvonek, zrovna umývám stůl takže zařvu na Billa, aby šel otevřít.
_________________________________________
Pohled Billa

Jdu ke dveřím a když je otevřu, stojí v nich Liv ,,Jé ahoj, co ty tady?" ptal jsem se Liv a pustil jí dál ,,Y/n mě pozvala" odpověděla a vydali jsme se do obýváku
,,Budeme dneska chlastat?" ptala se Liv
,,Jak se nám bude chtít, ale nejspíš jo" odpověděl Tom ,,Tak to je dobře" řekla Liv a vytáhla z tašky dvě flašky vodky, které položila na stůl ,,Jo ještě jsem vzala tohle, jak jsme se bavili, že to chceme zkusit"řekla Liv a mrskla na stůl asi deset vapek (idk jak se to zkloňuje, prostě vape) ,,Ty vole hustě, kolik za to chceš?" ptal se Tom ,,Stací stovka, mám to od známýho" řekla a Tom kroutil hlavou, každej si vzal jednu a každej jsme si navzájem potáhli a vydechli jsme kouř ,,Ty vole, mňam" řekla y/n ,,Tahle byla hnusná" řekl Tom a navrhl, že si je vyměníme, a znovu jsme si potáhli z jiné ,,Tak tahle je peckózní" řekl Tom, když si potáhl z druhé ,,Měl si pravdu Tome, tohle je hnus, tuhle už nikdy nekoupím" řekla Liv když vydechla kouř z vapeky, kterou dostala po Tomovi, takhle jsme zkusili všechny příchutě co tam byly a přešli jsme na alkohol, povídali jsme si a u toho jsme pili vodku. Nebyli jsme ani moc opilí a najednou si mě Liv vzala stranou.
_________________________________________
Pohled Liv

Vzala jsem Billa stranou, nemohla jsem na něj přestat myslet a tak jsem s tím potřebovala ven ,,Víš Bille..." řekla jsem a najednou jsem ztuhla, a uvědomila jsem si, že mu to ještě říct nechci ,,Nechtěl by jsi zítra někam zajít?" snažila jsem se to zakecat ,,Jo tak jo" odpověděl mi a usmál se, pak jsme se vrátili za těma dvěma.
_________________________________________
Pohled Billa

Když řekla to Víš Bille? myslel jsem si, že se mi chce vyznat, nebo něco, trochu mě to zklamalo, ale časem jí to asi stejně řeknu sám a uvidím, co na to ona.
_________________________________________
Pohled y/n

Je půl jedenácté a Liv se rozhodla jít domů, Bill šel k sobě do pokoje a dal si špunty do uší, takže Toma nenapadlo nic jiného, než že by jsme si mohli užít, šli jsme ke mně do pokoje a on mě svalil na postel

,,Tak teď můžeš vzdychat, jak se ti zachce" řekl Tom u zašklebil se, začal mě líbat a pak mi sundávat triko, já mu sundala jeho, pak mi sundal podprsenku a líbal mě od krku až k břichu, zanedlouho mi sundal kalhoty a kalhotky, on si sundal jeho oblečení a pak už to jelo. Vzdychala jsem na celé kolo, a Tomovi někdy nějaký ten vzdych taky utek, najednou jsme slyšeli dupání mysleli jsme si, že je to jenom Bill, najednou někdo začal klepat na dveře a my se rychle oblékali ,,Ne" řekla jsem na náznak aby ten někdo nevstupoval, za chvíli se dveře stejně otevřeli, stála v nich máma ,,Hele mládeži já se omlouvám, ale já jsem si zašla do baru a už je celkem pozdě tak mě napadlo jestli bych u vás nemohla přespat, když je tak pozdě" řekla úplně nalitě a ten chlast z ní šel cítit i na tři metry. Mámu jsem položila ke mně do postele a šli jsme si lehnout k Tomovi do pokoje
,,Ty jsi jí dával klíče od bytu?" ptala jsem se Toma ,,Jo, pro případ nouze" řekl ,,Tak to bylo těsný" řekla jsem ,,Ale bylo to super" odpověděl Tom a usmál se, dal mi pusu na dobrou noc a usli jsme.

,,Mami pamatuješ si něco ze včerejška?" ptala jsem se mámy, když jsme s Tomem přišli do kuchyně kde seděla s Billem.

Takže tohle byla osmá kapitola, děkuju moc za hlasy, omlouvám se, že je to dnes o dost kratší než normálně, ale snad neva<3

CHAOS with Kaulitz twinsKde žijí příběhy. Začni objevovat