12. část - necháš mě to vysvětlit?

186 9 0
                                    

Pohled Toma

Jsem doma, ležím v posteli a furt zpracovávám to, co se včera stalo, furt tomu nemůžu uvěřit, najednou jsem slyšel cinkání klíčů v zámku. Jsou tady. Zůstal jsem v pokoji.

,,Tome?" někdo klepal na dveře, nejspíš je to y/n. Zvedl jsem se z postele odemkl jsem a otevřel jsem jí, stál jsem ve dveřích.
,,Tome... můžu ti to vysvětlit?" zeptala se, nevěděl jsem, jestli to chci slyšet, nebo nechci, nakonec jsem pokýval hlavou a nechal jsem ji vejít do pokoje.
,,Tome, mě to strašně mrzí, byla jsem opilá a Georg taky, bylo to nedorozumění, strašně mě to mrzí, opravdu moc, je to na tobě, jestli budeme nadále spolu, nebo ne, pochopím, jestli se budeš chtít rozejít, ale moc by mě to mrzelo, miluju tě, ale je to na tobě" řekla a odešla.

Nevěděl jsem, co si o tom mám myslet, mám se s ní rozejít, nebo si s ní mám dát pauzu, nebo jí to mám jen tak prominout a dál to neřešit? Mám dilema. Nechám si to projít hlavou. Zkusím se dnes chovat trochu normálně.

Vyšel jsem z pokoje po dlouhém přemýšlení, potřebuji se najíst a napít, u stolu sedí Bill ,,Ahoj" pozdravil jsem ho zklesle ,,Promiň za to, jak jsem na tebe dneska vyjel" omluvil jsem se Billovi ,,To je vpohodě, nevím, co se stalo, ale kdyby jsi si o tom chtěl promluvit, přijď za mnou" nabídl mi brácha a já přikývl a vrátil jsem se do pokoje, cestou jsem potkal y/n a jen jsem se na ni kouknul a ona na mě, nikdo jsme nic neřekl a šel jsem do pokoje. Potřeboval jsem se odreagovat, tak jsem si vzal kytaru a začal jsem hrát, když hraju, úplně vypnu, je to moje terapie. Hrál jsem asi půl hodiny a pak jsem si nachystal věci do školy, protože jsem neměl nic moc na práci.

Přemýšlel jsem o y/n, nemůžu se rozhodnout, jestli jí dám šanci, nebo si s ní mám dát pauzu. Asi si o tom půjdu promluvit s Billem.

,,Bille?" zavolal jsem na bratra a hlavou naznačil, aby šel za mnou, on tak udělal.
,,Bille...víš co se včera stalo?" ptal jsem se ho ,,Nevím nic, plus jsem byl úplně na sračky" odpověděl a já mu popsal, co se vlastně včera stalo ,,Tome..." řekl Bill a obejmul mě ,,To je mi líto, ale vem si, že byla pod vlivem, možná nevěděla, co dělá" řekl Bill ,,Takže ona byla dost opilá na to, aby se líbala s Georgem, ale dneska je tak vpohodě, že si to pamatuje?" namítnul jsem ,,To je zase pravda, a ty už jsi s ní mluvil předpokládám" řekl bratr ,,Předpokládáš správně" odpověděl jsem ,,Já prostě nevím, jestli jí mam dát šanci a dělat, že se nic nestalo, nebo jestli si s ní mám dát pauzu" řekl jsem ,,S tím ti asi nepomůžu, promiň" dodal Bill a po chvíli odešel, díval jsem se na televizi u mě v pokoji, jelikož jsem nic dělat nechtěl.

Večer jsem si dal akorát sprchu a šel jsem spát.

(čtvrtek)
Ráno se probouzím a vydám se akorát do koupelny. Když jsem vylezl z koupelny, namířil jsem si to do kuchyně, kde už seděl Bill a y/n, pozdravil jsem je, vzal jsem si rohlík a vrátil jsem se do pokoje a převléknul jsem se.

Došli jsme do školy, neprohodili jsme s y/n ani jediné slovo, ale tak to se dalo čekat. První hodina je němčina, sedím s y/n.

,,Pomohl bys mi, prosím?" zeptala se mě y/n. ,,Děkuju moc" poděkovala mi po tom co jsem ji pomohl.

,,Y/n?" zavolal jsem na y/n, když jsme měli přestávku a vzal jsem ji na chodbu.
,,Víš...přemýšlel jsem o tom... hodně jsem přemýšlel, a myslím, že bych ti mohl dát druhou šanci, věřím, že jsi byla opilá a nevěděla jsi co děláš, ale jestli se to někdy bude opakovat, tak už další šanci nedostaneš" řekl jsem a ona mě objala ,,Takže jsme spolu?" ujišťovala se ,,Jo" odpověděl jsem a ona mě políbila.

~~~

Jsme na obědě, je tu ticho a všichni si všímáme jenom našeho jídla. Napadlo mě chytnout y/n za ruku ,,Vy už jste zase spolu?" zeptal se hned Bill když naše ruce zaregistroval ,,Jo" řekl a usmál jsem se.

Po obědě jdeme domů a hned co dojdeme domů, si vezmeme věci a jdeme zkoušet.

,,Tome! Nějak se ti pletou prsty, jseš vpohodě?" zeptal se mě brácha, štval mě ten Georg, ale už jsme si to vyříkali, nechtěl jsem z toho dělat ještě větší drama. ,,Sorry, ale jo, jsem vpohodě, jenom jsem dneska nějak unavenej" odpověděl jsem na Billovu otázku ,,Tak se sbal a jdi domů, nějak to tady bez tebe zvládnem, máme tady i druhou kytaru" řekl ještě brácha a já tak udělal.

Nevím, co se dneska stalo, vždyť už je vše vyřešené, ne? Nevím, co to mělo na té zkoušce znamenat, vypadal jsem jak nějaký idiot, vždycky jsem hrál perfektně. Začínám se nějak kazit.
Doufám, že se to časem spraví.

Asi za přibližně hodinu přišla y/n s Billem domů, y/n přišla za mnou do pokoje. ,,Můžu?" ptala se mě, já jen zakýval hlavou a ona si sedla za mnou na postel a objala mě, lehli jsme si a mazlili se, zanedlouho jsme se začli líbat, pak mi začala jezdit jejíma rukama pod tričkem a chtěla ho sundat
,,Sex na usmířenou?" zeptala se a já nemohl odmítnout, nechal jsem si sundat tričko, zanedlouho jsme byli jen ve spodním prádle, ale ani to nám moc dlouho nevydrželo, nejdříve jsem jí dělal dobře prstama a pak jsem šel do ní, zjevně to bylo vpohodě.

Po usmiřování jsme usli a probudili jsme se až ráno.

(pátek)
,,Tome, vstávej!" zařval na mě brácha, po tom, co mě ani budík nevzbudil.
Vyhrabal jsem se z postele a byl jsem jenom v boxerkách ,,Sex na usmířenou?" vyzvídal bratr ,,Ehm, jo" přitvrdil jsem a šel se rychle obléct a upravit. Zanedlouho jsme vyrazili do školy.

Ve škole to bylo nudný.


Tak jo 12. část je venku, tak doufám, že je to vpohodě, budu moc ráda za hlasy a nějaké hezké komentáře, pokusím se další vydat co nejdříve♡

CHAOS with Kaulitz twinsKde žijí příběhy. Začni objevovat