Én: Eddig milyen Budapest?
Jin: Megkérdeztem egy helyitől,hogy ismeri e a BTS-t. Azt mondta,hogy nem. Elénekeltem neki a Dynamite-ból egy részt. Erre otthagyott.
Namjoon: Azt kifelejtetted,hogy úgy mentél oda hozzá,hogy: Worldwilde hadsome Jin vagyok.
Jin: És nincs igazam?
Namjoon nevetve: De persze
Én: És mi volt ezután?
Yoongi: A csávó elég furán nézett szegény Jinre.
Jungkook: Én csináltam képeket egy szökőkútról ami világított.
Namjoon: Aztán majdnem elhagytunk.
Jimin: Annyi fura alak volt ott. És próbáltunk jegyet venni de mivel nem értettük,hogy mi van oda írva, így a google fordítót használtuk ami eltartott egy ideig.
Hobi: Jaja, Namjoon még elnézést is kért az emberektől.
Yoongi: Nem is beszélve a vonatról ami vagy 30 percet késett.
Taehyung: Elhoztam ide Yeontant, hogy kicsit lásson világot. A Margit - sziget vagy mi tetszett neki.
Én: Jaj ne csináljátok már, annyira nem rossz.
Jin: Tényleg? Egy ember ki kiabálta,hogy mennyit ivott!
Jimin: Meg amikor Jungkookkal sétáltunk az utcán és egy idegen ránk akart sózni dolgokat. Nagyon rámenős volt.
Én: Jó de azért vannak itt jó dolgok is. Például ahogy Tae említette, ott van a Margit - sziget vagy a Budai vár. Stb.
Jungkook: Vagy a kaják. Ú! A kürtös kalács az nagyon finom!
Én: Igaz bár én most a látványosságokra gondoltam.
Na, hát próbálkoztam xd
Remélem tetszik nektek!😅
Kicsit el van túlozva szóval senki ne vegye komolyan xd
Nyugodtan szóljatok ha kihagytam valamit.💜
YOU ARE READING
BTS One Shot
FanfictionEbben a könyvben rövid történetek, párbeszédek meg mindenféle lesz.💜 Néhol lesznek benne shippes részek is💜