Edzés (Taekook)

61 3 0
                                    

Jimin szemszöge:

Éppen készültem filmet nézni és gondoltam megkérdezem Taet,hogy nem akar e velem filmet nézni. El is indultam a szobája felé de az ajtónál megálltam ugyanis elég fura hangok jöttek onnan. És ahogy hallottam, nem volt egyedül.

-Gyorshabban!- lihegte Jungkook. Azta! Azt hiszem jobb dolga akadt.

-Ah!- hallottam meg most Tae hangját. Na jó én ezt nem hallgatom tovább. Nem vagyok kíváncsi az egészre. Már mentem volna le amikor Yoongi jött fel.

-Jimin, miért vágsz olyan fejet mint aki szellemet látott?- nézett rám.

-Bárcsak azt láttam volna...megakartam kérdezni Taet,hogy akar e filmet nézni, erre azt hallottam ahogy Jungkookkal akcióznak. Legalábbis olyan hangok jöttek ki onnan.- mondtam.

-Azta! Hát ezt csak egy módon deríthetjük ki. - mondta és már indult is az ajtó felé.

-Yoongi! Nehogy be nyiss! Nem akarom látni!- fogtam meg a karját. Mire válaszolhatott volna, Nam jött fel szólni,hogy kész a vacsora.

- Ti mit csináltok?- húzta össze a szemét. Éppen nyitottam volna a számat de Yoongi megelőzött.

-Tae és Jungkook akcióznak.- mondta ki kerek perec.

-És ti miért hallgatóztok?- tette fel az újabb kérdést.

-Én csak egy filmet akartam megnézni Taevel csak aztán meghallottam,hogy már más dolga van, erre jött Yoongi aki meg megakart róla bizonyosodni,hogy tényleg azt csinálják e.- hadartam el egy szuszra.

-Ahha....- emésztette meg a történteket.
- Ah! Ez jó volt. - hallottuk meg most Jungkook hangját.

-Na akkor ennek utána járunk.Ha megmeri rontani Jungkookot neki vége!- mondta és bekopogott az ajtón.

-Kész a vacsora és bent bemennék, szóval felöltözni vagy takarózzatok be!- kiabált be és pár perc múlva benyitott. A szobában nem várt látvány fogadott. Ugyanis a két jómadár semmi 18+ - os dolgot nem csinált, csak edzettek a futópadon.

-Miért néztek úgy mint akik nem láttak még embert?- kérdezte Jungkook.

-Hát...azt hittem,hogy....ah felejtsd el.- legyintettem.

-Hát úgy látszik tévedtünk és semmi korhatáros dolog nem történt itt.- állapította meg Yoongi.

-Korhatáros?- kérdezték egyszerre.

-Azt hittétek,hogy- kezdte Tae de Nam közbevágott.

-Egy kicsit. - mondtam.

Na sziasztok!
Remélem tetszik nektek💜
Szegény Jimin, ő csak egy filmet akart megnézni.😅💜
Hamarosan jövök egy újabb résszel💜

BTS One ShotWhere stories live. Discover now