Yoongi szemszöge:
Amióta összejöttünk Jiminnel, azóta eltelt már 1 év pontosabban ma van egy éve. És az utóbbi hetekben egyfolytában Taehyungon lóg. Félreértés ne essék, nagyon szeretem őket. És megértem, hogy az ő kapcsolatuk különleges és, hogy nagyon jó barátok de mostanában alig vagyunk együtt. Jelenleg a stúdióban vagyok és egy dalon dolgozom.
- Mit csinálsz hyung? - lépett be a stúdióba Hobi.
-Csak egy dalon dolgozom. - mondtam.
- Mi a baj? - húzott oda egy széket.
-Semmi csak annyira unom,hogy Jimin egyfolytában Taehyungon lóg.- fakadtam ki.
-De hiszen legjobb barátok és Jimin amúgysem akar semmit Taehyungtól.- mondta.
-Tudom de mostanában alig vagyunk együtt. Csak hiányzik Chim. Ráadásul ma vagyunk egy éve együtt és mintha elfelejtette volna. - tettem a fejem a vállára. Nem szoktam nagyon kimutatni az érzelmeimet de most valakinek ki kellett adnom mindent.
-Elhiszem de kizárt,hogy elfelejtette volna. És szerintem az lenne a legjobb,hogy ha beszélnél vele. Tudnia kell hogy érzel ezzel kapcsolatban. - nézett rám.
- Igazad van csak nem akarom,hogy ebből azt vegye le,hogy féltékeny vagyok.- mondtam. Mert nem vagyok.
-Ha te mondod... Na de menj és beszélj Jiminnel.- paskolta meg a vállam.- állt fel.
-Rendben. - sóhajtottam.
-Köszönöm.- öleltem meg.
-Bármikor.- ölelt vissza. Kiléptem a stúdiómból és egyenesen Chim stúdiója fele vettem az irányt.
-Oké, most vagy soha.- sóhajtottam és bekopogtam. Nem lepődtem meg, amikor Jimin helyett Taehyung nyitott ajtót.
-Szia hyung, miújság?- kérdezte.
-Öm...semmi, vissza jövök késöbb. Ráér a dolog.- motyogtam.
-De Jimin itt van ha hozzá jöttél.- mutatott a felé.
-Nem, látom,hogy nagyon dolgozik valamin. Nem akarom megszavarni.- mondtam.
-Te sosem zavarnád. És mindjárt végez, akkor várd meg.- mosolygott.
-Kedves vagy de inkább majd vissza jövök. - mondtam és épp elakartam menni amikor is Jimin szólt.
-Yoongi, hát te? Azt hittem dolgozol.- mondta.
-Hamarabb végeztem. Mi lenne ha elmennénk valahova? - fogtam meg mindkét kezét.
- Jó lenne szivem de már megígértem Taenek,hogy elmegyek vele moziba.-simogatta a kezem. Ki hitte volna...
-Figyelj, Jimin. Nagyon szeretlek és megértem, hogy Taehyung a legjobb barátod de nekem most lett elegem!- akadtam ki.
-Mégis miből?- kérdezte.
-Abból,hogy egyfolytában lepattintasz Tae miatt! Eddig eltűrtem de ma nem, ma van az évfordulónk és te rohadtul elfelejtetted Jimin!- emeltem fel a hangom. Erre már a többiek is kijöttek.
-Yoongi, beszéljük meg.- könnyesedett be a szeme. Utálom amikor sír.
-Ne Jimin. Jobb ha megyek.- öleltem meg és adtam egy puszit a homlokára majd elmentem. Ahogy távolodtam a fiúktól, eltört nálam a mécses. A lépcsőnél Namjoonnal futottam össze.
-Yoongi!- szólt kicsit erélyessebben.
-Mi az?- kérdeztem.
- Úristen Yoongi mi történt? kérdezte.
YOU ARE READING
BTS One Shot
FanfictionEbben a könyvben rövid történetek, párbeszédek meg mindenféle lesz.💜 Néhol lesznek benne shippes részek is💜