Az évforduló

96 4 0
                                    

Jimin szemszöge:

Ma van 10 éve,hogy debütáltunk. Nagyon durva belegondolni,hogy már 10 éve. Ezalatt a 10 év alatt olyanok lettünk egymásnak mint a testvérek. Most éppen Namjoont hallgatjuk ahogy arról beszél,hogy mit csináljunk a 10 éves évfordulón. Gondolat menetemből Jin szakított ki.

-Te mit gondolsz Jimin?- nézett rám az említett.

-Tessék?- kérdeztem.

-Azt kérdeztem,hogy mit gondolsz arról,hogy mit csináljunk az évfordulón.- mondta Jin.

-Tarsunk egy bulit!- kiáltotta el magát Jungkook. Mondjuk az nem rossz ötlet, bár lehet Nam elvetné az ötletet. A tavalyiból kiindulva.

-Buli!- lelkendezett Tae.

-Hogyne azt megint az lesz mint tavaly! - tette karba a kezét.

-Nektek nem szabad alkoholt innotok!- nézett ránk. Ezalatt Taet, Jungkookot és engem értett.

-Naa de miért?- nyafogott Tae.

-Amiatt ami tavaly történt.- pontosított mire mind felidéztük az emléket. Nem tudom a többiek,hogy vannak vele de sz igazat megvallva én nem sokra emlékszem belőle.

-Mi is történt tavaly?Mert, én nem sokra emlékszem belőle. -kérdezte Yoongi.

-Részegen táncolás az asztalon rémlik?- nézett Yoongira mire az említett inkább nem válaszolt. Már értem miért nem akarja Nam ezt a bulit. Bár egy kis családi buli azért jó lenne.

-Az Yoongi volt?- kérdezte meglepetten Hobi.

-És Jimin.- nézett rám Jin. Erre a mellettem ülő Jungkook csak felnevetett. Na most örülök nincs sok emlékem az estéről. Miket csinálhattam? Mindegy, inkább nem akarom megtudni.

-Vajon milyen műsort nyomhatott le Jimin és Yoongi?- gondolkodott el Jungkook.

-Remélem semmi korhatárosat.- nevetett Tae mire kapott tőlem egy nagyon csúnya pillantást.

-Azért te se vagy semmi részegen - nézett Jin a leaderre.

-Ki is akart úgy kimenni a terasz ajtón,hogy szezám tárulj?- gondolkodott el nevetve. Erre az említett csak Jin vállába fúrta a fejét.

-Nem baj drágám! Ilyen mindenkivel előfordul. - veregette meg nevetve a vállát Jin.

-Online koncert!- kiáltotta el magát Hobi. Erre mind kérdőn néztünk rá.

-Csináljunk egy online koncertet az armyknak. Weversen bekapcsoljuk a liveot és úgy koncertezünk. Hasonló mint amiket Jungkook csinál csak felkészültebben. - javasolta. Ez amúgy nem is olyan rossz ötlet.

-Jó!- mondtuk mindannyian. És elkezdtük megszervezni a koncertet.

     Időugrás

A koncert nagyon jó hangulatban telt.
Úgy nézett ki, hogy a nappaliba vittünk pár széket, azokra leültünk és úgy énekeltünk. Megbeszéltük közösen,hogy milyen dalokat fogunk énekelni. Köztük volt a Boy with luv a Butter, Dynamite és a Run BTS.  A koncert végén mindenki mondott pár szót az elmúlt 10 évről.

Boldog 10. évfordulót mindenkinek!💜
Remélem jól telt a napotok és,hogy tetszett ez a sztori.🥰 Próbáltam valami jó kis sztorit összehozni xd
Hamarosan jövök egy újabb résszel.
Jó éjt mindenkinek!💜
Puszi!
Kata

BTS One ShotWhere stories live. Discover now