Szívből jövő ajándék (Taekook)

41 3 0
                                    

Hobi szemszöge:

Éppen mentem volna be a konyhába, hogy csináljak valami kaját amikor is veszekedést hallottam bentről.

-Ezredszerre is elmondom,hogy nem sértődtem meg! - hallottam meg Taehyung hangját.

- Életem, legalább nekem ne hazudj! Láttam,hogy rosszul esett. - szólalt meg ezúttal Jungkook.

-Pedig nem. - mondta ismét Tae. Vajon mi történt? Úgy döntöttem,hogy egyenlőre nem megyek be. Elég viharos most ott a helyzet.

-Basszus,kértem tőled egy pohár vizet, erre ide raktál egy poharat tele jégkockákkal mondván,hogy várjam meg amíg kiolvad! - emelte fel a hangját Jungkook.

- Meleg van, majd kiolvad. - érvelt Tae.

- December van és hideg. - mondta Jungkook. Na jó eddig bírtam, benyitok.

-Az egész ház tőletek zeng! Min veszekedtek?- néztem rájuk.

-Jungkook nem értékelte a karácsonyi ajándékát!- akadt ki Tae.

-Ez nem igaz!- ellenkezett a maknae.

-Becsomagoltam magam mivel én voltam az ajándék és Jimin segített ezt megvalósítani. Csak, hogy ez a hülye nem értékelte! - tette karba a kezét Tae.

-Értékeltem de Namjoon hyung pont akkor hívott. - mentegetőzött Jungkook.

-MIT CSINÁLTAM MÁR MEGINT?- kiabálta valahonnan Nam.

-SEMMIT.- kiabált vissza Jungkook.

Ha te mondod.- mondta és kiment a konyhából de az ajtóban megállt és visszanézett Jungkookra.

-Csak,hogy tudd, mást is kaptál volna! - mondta és kiment. Nem akarom megtudni,hogy mit. Épp megakartam volna szólalni de Jungkook megelőzött.

-Tudom mire gondolsz! Inkább ki se mondd!- mondta paradicsom vörösen és ő is kiment.
Én csak éhes voltam, miért kerültem bele egy Taekook drámába?

Hát ez ilyen random valami, ami most pattant ki a fejemből😂
Szerintetek mit kapott volna még Jungkook?😂🤭

BTS One ShotWhere stories live. Discover now