Jin szemszöge:
Éppen a konyhába mentem inni egy pohár vizet, amikor is hangokat hallottam a konyhából.
-Jimin, ez fáj!- hallottam meg Jungkook hangját. Vajon mit csinálhatnak? Megálltam az ajtó elött és hallgatóztam.
-Mindjárt jobb lesz.- mondta Jimin. Na jó! Ha megmeri rontani a maknaet, én kinyírom!
-Csak lazulj el.- szólalt meg ismét Jimin. Aztán Hobi jött le a lépcsőn.
-Öm...hyung te mit csinálsz?- kérdezte.
-Csak hallgatom,hogy mit csinálnak Jiminék.- mondtam.
-Ah!- hallottuk meg Jungkook hangját.
-Wow! Hát ez tuti korhatáros.- nevetett Hobi.
-Ne nevess! - Ütöttem meg a vállát.
-Mi van itt?- jött oda Taehyung is.
-Szerintünk Jungkook és Jimin korhatáros dolgokat csinálnak a konyhában. - vázolta a helyzetet Hobi.
-Óh! Értem.- bólintott.
-Már nem kell sok.- hallottuk meg Jimin hangját. Na jó! Nem fogják ezt csinálni a konyhámban! És benyitottam.
-Komolyan, a konyhában kell ezt csinálni?!- akadtam ki, aztán megláttam,hogy Jungkook keze beszorult a befőttes üvegbe.
-Hát mivel itt szorult be kezem, így igen....- mondta értetlenül Jungkook.
-Azt hittem mást csináltok.- mondtam teljesen lefagyva.
-Mi ez a nagy hangzavar és miért néz ki úgy Jin mint aki szellemet látott?- sétált be a konyhába Namjoon.
-Komolyan hyung, tiszta sápadt vagy.-nézett rám Jimin.
-Csak azt hittem,hogy- kezdtem.
-Hogy? Mit csinálunk?- kérdezte Jungkook.
-Korhatáros dolgokat.- válaszolt helyettem Taehyung.
- És mi lett volna ha azt csináljuk?- nevetett Jimin.
-Akkor duplán le kéne fertőtleníteni a konyhát.- mondtam.
-Jogos.- értett egyet Jungkook.
- Legközelebb ha ilyenre kerülne sor, akkor a szobában csináljuk.- közölte Jimin.
Próbálkoztam, remélem nem lett olyan rossz xd
Annyi ilyet láttam,hogy gondoltam én is írok egyet😂😂
Milyen shippekkel legyen még sztori?
YOU ARE READING
BTS One Shot
FanfictionEbben a könyvben rövid történetek, párbeszédek meg mindenféle lesz.💜 Néhol lesznek benne shippes részek is💜