İyi okumalar!
Ruhun acısı, kaleme dökülseydi eğer; okuduğunuz bir kitap bizi bu kadar sarsabilirdi...
Aryanın ruhsuz bakışlarıyla, simsiyahlığıyla uyuşan beden tek bu olabilirdi
ARYA EREZBu kitapta geçen her şey hayal ürünüdür, gerçek kişi ve kurumla alakası yoktur.
Lütfen bölümü beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayalım. Çok önemli ve kıymetli Sonsuzlarım ➰
🎵Billie eilish- Lovely🎵
♩Evanescence, Bring me to life♩
"Sonuçları değil, başlangıçları değiştirmek gerekir.
Alain-
Neden sonları değilde, başlangıçları değiştirmek gerekiyor biliyor musunuz? Sonuçlar ve sonlar bitiştir, bir daha o anı yaşadıklarımızı asla geri alamayız.
Ama eğer benim başlangıcımı değiştirselerdi her şey iyi olabilirdi.
Normal bir insan olabilirdim. Ama onlar elimden bu şansı bile almışlardı. Geri vermemiştiler ve ben geçmişimi değiştirememiştim.
Aynı kalmıştı, değişme şansı bile olmamıştı.Ve yine o boşluktaydım sanki rüya görüyordum. Hiç görmediğim annem, ve babamı kıpkırmızı alev alev yanan bir sobanın içinde yanarken görüyordum. Ve ben hayır, onlara keyifle gülüyordum.
"Hakattiniz!"diye aşalıyordum.
Onlar ise sadece yalvarıp özür diliyorlardı.
Ama onların diledikleri özür bile benim için gereksizdi. Saçmaydı.Fakat ben orda keyiflice onlara hakaret edip aşağılayıcı gözlerle bakıyordum. Ben sanki ben değildim başka birine dönüşmüştüm, kötü birine...
Daha fazla bu görüntüye katlanamayıp kan ter içinde sayıkladım"Hayır, hayır," Gözlerimi şokla açtım.
Yoktu onlar, sakin ol Arya.
Seslice 'oh' diye derin bir nefes aldım. "Kabusmuş." Ellerimle gözlerimi ovuşturdum. Ve karşı koltukta oturan adama baktım. Bana buz gözlerini dikmiş bakıyordu. Gözlerinde merak vardı. Bu adam o adamdı. Beni kaplandan kurtaran adamdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZ
FanfictionBu hikayenin başı da sonu da aynıydı. Lanetliydim ben ve lanetim bulaşıcıydı.. Çünkü, ne ben Peri kızıydım, ne de bu hikaye Peri masalı... "O sadece bir masaldı; kötü sonla biten... bense çocuk gibi o masalın mutlu biteceğini zannetmiştim Anne..." ...