Yeni bölüm geldi umarım beğenirsiniz.Sizden ricam yorum yapıp beğenir misiniz ? Takip etmeyi de unutmayın 😊 İyi okumalar.
*
Hayat kime ne zaman ne getireceği belli olmaz.Aden yaşadığı olayın şoku hala üzerinden atamamıştı.Arabayı kenara çekip sakinleşmeye çalıştı. 4 yıldır görmediği Savaş bugün hiç ummadığı bir anda karşısına çıkmıştı. 4 yıldır görmediği adamdan kurtulduğunu düşünmüştü. O kadar uzun zaman geçmişti ki peşini bıraktığını kendine inandırmıştı.Taki bugüne kadar birkaç gündür herşey üst üste gelmişti.
Bugün olanları amcası duysa kıyamet kopardı.Aden'e cehennemi yaşatır dı hiç çekinmeden.Abileri ve kuzenleri duysa Aden olacakların önünü kesemezdi.Savaş rahat durmaz birinin canını yakardı.Kimsenin canının yanmasını istemiyordu bu yüzden bugün olanları kimseye söylememe kararı aldı.Kendince ne kadar doğru bir karardı bilinmez. Çünkü bugünden sonra Savaş rahat durmayacaktı .
Araba tekrar hareket haline geçmiş Aden birazda olsa sakinleşmişti.Bir süre sonra çalan telefonuyla gözlerini kısa bir süre yoldan ayırıp telefonuna baktı.Arayan kişiyi gördüğünde gülümsedi.
Candan ötem arıyor...
Sanki bu adam kardeşinin kendini kötü hissettiğini anlıyor gibiydi Aden nezaman kötü birşey yaşasa kendini kötü hissetse Ferman hissediyor muş gibi arardı.Telefonu açıp hoparlöre aldı.
" Güzelim " genç kız abisinin sesini duyunca gülümsemesi dahada büyüdü.
"Abim" dedi içtenlikle.Çok özlemiş ti Ferman'ı.
"Nasılsın Antep fıstığım"
"İyiyim sen nasılsın? Dün aradım telefonun kapalıydı.Beş gündür de aramıyorsun.Niye merakta bırakıyorsun beni."
Kardeşinin nefes almadan konusmasına ufak bir kahkaha attı genç adam.
"Bir nefes al güzelim ". Aden abisinin sözünün devamını getirmesini beklemeden konuşmaya başladı.
" Dünde telefonun kapalı olunca endişelendim çok merak ettim seni."
Aden babasının ölümünden sonra abilerinide kaybetmekten korkar olmuştu. Bir ölüm bin korku getirir Aden'in ki de öyle olmuştu.
" İyiyim abicim telefonumun şarjı bitmiş fark etmedim endişeleneceğin bir durum yok .Çok yoğundum fırsat bulamadım aramaya."
"Aras abim de hiç aramıyor. Enson bir hafta önce konuştuk özlüyorum sizi. Ne hayırsız abilersiniz siz ya ."
"Bir kaç aydır işlerimiz çok yoğun . Arasta yoğun çalışıyor oyüzden arayamamıştır. Bir hafta sonra işler hafifletecek zaten."
"Abim "dedi titreyen sesiyle .Şuan abisine okadar ihtiyacı vardı ki yanında olmasını çok istedim .
" Efendim canımın içi"
" Ben seni çok özledim baba yarım ".
Ferman kardeşinin titreyen sesindeki acıyı hissetti .Yine babasını çok özlemişti.Babasıyla arasında okadar güçlü ve güzel bir bağ vardı ki kıskanılacak cinstendi.Babasının zamansız ölümü Aden'i bir boşluğa itti.Aden içindeki acıyı ne kadar bastırdığı nı düşünse de abisi acısın hep hissediyordu.
" Ne zaman geleceksin abi."
Fermanın içi sızladı kardeşine ' baba yarım ' demesine .
Aden babasını küçük yaşta kaybetmişti.Ferman babasının yokluğunu , eksikliğini hissetmesi diye Aden'in bütün sorumluluğunu üstlenmişti küçük yaşta. Aden'i mutlu etmek için herşeyi yapardı. Aden , Ferman'ın kırmızı çizgisiydi. Ferman , Aden'e hem abi hem baba olmuştu . Küçük yaşta büyük sorumluluklar almıştı omuzlarına. Babalarının yokluğunu fırsat bilipte onları ezmesin diye .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMANSIZ AŞK
Teen FictionAşiret konulu İki farklı hayat. İki farklı yaşam. Töreler le büyümüş Doğunun en büyük aşiretinin acımasız ağası olup yer altı dünyasının en karanlık yüzü olan genç bir adam. Tanınmış bir aileye sahip sıradan hayatını sürdüren en masum olmasına rağm...