Selam canlarım.
Beğeni atıp yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar 😘🌹♥️
Tam hole girmek üzereydiler acı dolu bi inilti koptu. Ortam adeta savaş alanı gibiydi ve silah sesleri sanki gittikçe artıyordu. Hayince kurulan pusuda kimden geldiği belli olmayan mermi iki gençten birine isabet etmiş kan damlacıkları zemin ile buluştmuştu.
Bazen zamanın hatta saniyeler bile durduğunu hissederiz şuan tamda Aden ve Barlas öyle bir durumdaydılar . İkisi için de saniyeler durmuştu.
Barlas hızlı bir hamle yapıp sevdiği kadını güvenli olduğunu düşündüğü noktaya çekti hızlıca. Gözleri uğruna öleceği uğruna öldüreceği kadının tüm bedenini taradı kendice sevdiği kadının bedeninde hasar tespiti yaptı. Gözleri korku ile titreyen kadının bedeninden yavaşça ayrılıp bir ömür bakmak istediği gözlerine çıkardı siyahı anımsatan harelerini. Aden'in gözlerindeki korkuyu ve korkudan bembeyaz olan tenini görünce sertçe yutkundu.
Bu hayatta görmek isteyeceği en son şeydi sevdiği kadını bu halde görmekti. Birde kendisi yüzünden bu hale geldiğini bilmesi genç adamın içindeki tüm öfke kendilerine bu hayin pusuyu kuranlara olduğu kadar kendineydi de.
Aden önce ağlamaktan kızaran korku dolu gözlerini Barlas'ın kör kuyunun karanlığını aratmayacak siyahı anımsatan kahvelerine değindi daha sonra kan akan bedenden zemin ile buluşan yoğun kan damlacıklarına çevirdi bakışlarını.
" Barlas." Dedi zarzor bulduğu sesi titriyordu.
"Şşşş korkma birşey yok ." Dedi canın acısını umursamadan .Ama çok geçti Aden'in bedenini büyük bir korku sarmış titriyordu. Genç kadın çoktan gözlerini zemine sabitlemiş donuk bakışları zeminde yer alan kırmızı sıvıya donuk bir şekilde bakıyordu.
Gördüğü kan ile sertçe yutkundu genç kadın. Yoğun kan damlacıklarının arasına geçen her saniye yenisi ekleniyodu ve bu durum genç kadının midesine kıramplar girmesine sebebiyet veriyordu. Genç kadının zihni bulanıklaştı hala olayın şokundaydı. Bu şoku daha atlatamadan zihni kendisine gördüğü görüntü ile oyun oynamaya başladı. Zihnine doluşan görüntülerden kurtulmak için kafasını iki yana sallıyordu sanki zihnine üşüşen görüntüleri yok etmek istercesine.
Bu arada dışarıdan gelen silah sesleri bir anda kesilmiş yerine arabaların teker sesleri gelmeye başlamıştı. Cihangir den hala bir ses yaşam belirtisi yoktu. Ve bu durum da Barlas'ın ayrı canını sıkıyordu.
Barlas kendi canının acısını unutmuş sevdiği kadının korku ile başını sallayıp ellerine birşey bulaşmış gibi sürekli üzerindeki pantolonuna silip duvara doğru geri adımlar attığını gördü. Barlas bir kere daha kendine içinden küfürler savurup lanet etti. Şimdiden sevdiği kadın ile evlenmeden karanlığının tehlikesine çekmiş korkmasına sebep olmuştu.
Aden'in geriye doğru attığı adımları sırtını duvara çarpması ile son buldu. Sırtı duvar ile temas etmesiyle titreyen bacakları genç kadını daha fazla taşıyamadı olduğu yere sert bir şekilde kendisini bırakması bir oldu . Barlas merminin isabet ettiği kolunu tutup acısını bastıra bilmek için dişlerini sıkıyordu aradaki bir kaç adımı kapatıp Aden'in yanı ulaştı sağ dizini bükerek yanın çömeldi . Bir kaç defa adını zikretti ama genç kadın adeta sağır olmuş gibi kendini kilitlemiş ve genç adamın adını zikretmesini dahi duymuyordu.
Gecmişten gelen travması zihnine doluşan görüntüler ile birleşti genç kadının kafasında. Bir şoku atladamadan geçmişteki kötü anıları da üşüştü zihnine .Barlas'ın yaralı olduğunu bile unutturmuştu Aden'e. Ondör yıl önce de böyle bir saldırıya uğramıştı genç kadın . Ogün sekiz yaşındaydı bugün yirmi iki. O gece yanında babası vardı bugün Barlas Karahan. Ondör yıl önceki bedenini saran o korkunun aynısını bugünde iliklerine kadar hissetti Aden .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMANSIZ AŞK
Novela JuvenilAşiret konulu İki farklı hayat. İki farklı yaşam. Töreler le büyümüş Doğunun en büyük aşiretinin acımasız ağası olup yer altı dünyasının en karanlık yüzü olan genç bir adam. Tanınmış bir aileye sahip sıradan hayatını sürdüren en masum olmasına rağm...