6 •ΣΟΚ•

9 3 0
                                    

- Απλά είδα τι έγινε στο σχολείο και πέρασα να δω αν είσαι καλά.
  Περίεργο. Με τον Μιχάλη είχαμε μιλήσει μια φορά όλη τη χρονιά κι αυτή ήταν όταν δεν είχα μπλάνκο και το δανείστηκα. Μήπως η Μάγδα έχει δίκιο τελικά;
- Εε ναι φυσικά πέρασε. Ευχαριστώ που ήρθες. Είμαι καλύτερα πάντως.
- Χαίρομαι. Να μη τον ακούς όμως. Ξέρεις είναι βλάκας και ξέρει μόνο να περηφανεύεται και να αυθαδιάζει.
- Εε ναι όντως.
Νιώθω λίγο αμήχανα που κάνω αυτή τη συζήτηση με τον Μιχάλη.
ΟΟ ΦΑΚ ΜΟΛΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΠΕΤΣΕΤΑ.
- Εε με συγχωρείς λίγο να πάω να αλλάξω.
- Κάνε δουλειά σου όμορφη.
Όμορφη; Τέλως πάντων. Ανέβηκα πάνω, ντύθηκα και ξανά κατέβηκα.
- Θες να σου προσφέρω κάτι; Καφέ, κέικ;
- Πάντα ευγενική. Θα ήθελα ένα φρέντο εσπρέσο γλυκό σαν εσένα.
Γλυκό σαν εμένα; Μάλιστα.
- Ορίστε.
- Σ' ευχαριστώ. Λοιπόν, με την εργασία της ιστορίας τι λες να κάνουμε;
- Εε δεν έχουμε κανονίσει κάτι αλλά ήλπιζα να την κάνουμε την Κυριακή μετά το πάρτι αν δεν έχουμε χανγκοβερ.
- Αα θα πας;
- Αναγκαστικά.
- Με ποιον θα πας;
- Με τη κολλητή μου.
- Αα ναι, τη Μάγδα.
- Ναι. Εσύ θα πας;
- Άμα πας εσύ θα έρθω κι εγώ.
- Αα θα μου κάνεις τη χάρη δηλαδή;
- Πες το κι έτσι.
Μου χαμογέλασε. Δε λέω έχει ωραίο χαμόγελο.
...
- Ναι ρε μπρο σου λέω είμαι στο δρόμο για το σπίτι της.
- Μπέσα;
- Θες να σε πάρω βιντεοκλήση να δεις πού στρίβω;
...
- Τέλως πάντων να πηγαίνω κι εγώ. Χαίρομαι που είσαι καλά.
- Ναι να πας και σ' ευχαριστώ και πάλι.
Έκανε κίνηση να με αγκαλιάσει και ανταπέδωσα.
...
Ορφέας pov (αμάν)
Φτάνω σπίτι της. Στο δρόμο σκεφτόμουν όλα όσα της είπα και μπορεί και να το παρα έκανα. Μπορεί. Θα της ζητήσω συγγνώμη όμως. Κοιτάω μέσα από το παράθυρο που βλέπει στο σαλόνι της. ΧΕΣ ΤΗ ΤΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΧΛΕΧΛΕΣ ΠΟΥ ΑΓΚΑΛΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ; Ξαφνικά η πόρτα ανοίγει και βλέπω από μακριά τον Μιχάλη να βγαίνει. Εμ βέβαια ο φλώρος της αρέσει. Δε μπορώ να καταλάβω τι του βρίσκει. Τα χουνε; Πλησιάζω περισσότερο και χτυπάω το κουδούνι. Ακούω βήματα και η πόρτα ανοίγει.
- Τι θες εσύ εδώ;
Πάει να κλείσει την πόρτα αλλά την κρατάω.
- Άνοιξε μου! Θέλω να σου πω κάτι;
- Τι; Ότι είμαι άσπρη σαν το χιόνι, ότι είμαι λευκή σαν χιονάνθρωπος; Ότι είμαι κάτασπρη και ωχρή; Ληγμένη; Ξινισμένη; Ότι...
- Συγγνώμη.
- Τι;
- Να άκουγες.
- Προφανώς και άκουσα. Ζήτησες συγγνώμη;
- Θες να τα πούμε καλύτερα μέσα γιατί τον έχω δαγκώσει;
- Ναταν μόνο αυτός...
- Έλεος.
Μπήκα μέσα.
- Πες τώρα.
- Απλά...
- Απλά;
- Κοίτα...
- Τελείωνε.
- Ναι, σε διακόψαμε κιόλας από το ραντεβουδάκι.
- Δε κατάλαβα;
- Τον είδα τον φλωράκο που βγήκε πριν λίγο. Τα χετε;
- Κι εσένα τι σε νοιάζει; Δεν ήρθες να ζητήσεις συγγνώμη;
- Τη ζήτησα.
- Ωραία, άντε τον πούλο τώρα.
- Πρόσεξε γιατί εγώ δεν είμαι Μιχάλης.
- Ναι είσαι χειρότερο.
- Τι είμαι;
- Ορφέας.
- Ακριβώς.
- Έφευγες;
- Ακόμη δε ξεκίνησα.
- Θες να μου πεις κάτι άλλο;
- Ναι...
- Σώνε.
Θέλω πάρα πολύ να τη ρωτήσω αν το κάνανε. Δε ξέρω γιατί. Πες το περιέργεια; Εννοώ αυτός ο χλεχλες της πέφτει λίγος Εε εννοώ ότι η Ερατώ αξίζει σίγουρα χειρότερα. Ναι. Σίγουρα.
- Εεε...
- Έχεις πέντε δεύτερα να πετάξεις τη μαλακία σου μη σου πετάξω κανά μπρίκι.
- Ωραία. Το κάνατε;
- Ποιο;
- Τι ποιο; Σεξ;
- Δεύτερη φορά. Δε σε ενδιαφέρει.
- Άρα το κάνατε.
- Δε σε απασχολεί παλιοκουτσομπόλη.
- Άρα το κάνατε.
- Όμπο πίστεψε ότι θες. Αρκετά με έπρηξες σήμερα.
- Πουτάνα.
- Πώς με είπες;
- Ήρθε μια φορά σπίτι σου και το κάνατε.
- Μιλάς εσύ που τραβιέσαι με την μια και την άλλη;
- Εγώ είμαι άντρας.
- Δηλαδή οι άντρες θεωρούνται οι μεγάλοι γαμιάδες και οι γυναίκες πουτάνες;
- Ακριβώς.
- Αυτό είναι τέρμα σεξιστικό. Παλιομισογύνη. Και στη τελική δε κάναμε και κα...
- ΧΑ. Το ήξερα ότι θα το παραδεχόσουν. Όταν σε πιάνουν τα φεμινιστικά σου τα βγάζεις όλα στη φόρα.
- Πρώτον δεν είναι φεμινισμός είναι βασικές παγκόσμιες γνώσεις και δεύτερον είσαι βλάκας.
- Όχι και τόσο βλάκας.
- Ο Μιχάλης είναι πιο έξυπνος.
- Άντε πάλι αυτός μπροστά μου. Τι προσπαθείς να κάνεις Ερατώ;
- Να φέρω στο φως την αλήθεια;
- Να με κάνεις να ζηλέψω;
- Δεν έχεις τίποτα να ζηλέψεις. Είναι παντού καλύτερος σου. Είναι πιο έξυπνος, πιο ευγενικός, πιο...
Ερατώ pov
Αρχίζει με πλησιάζει επικίνδυνα μέχρι που με κολλάει στον τοίχο. Σημειωτέον. Φορούσα κοντό σορτσάκι πιτζάμας και τιρατέ τοπάκι. Πού είναι οι μακριές hello kitty πιτζάμες όταν τις χρειάζεσαι;
- Για συνέχισε...
- Επίσης είναι πιο όμορφος, πιο σέξυ, πιο...
Δε πρόλαβα να τελειώσω την πρόταση μου, όταν ένιωσα τα χείλη του να σφραγίζουν τα δικά μου και να συνεχίζουν σε ένα βαθύτερο φιλί γεμάτο... πάθος. Το χέρι του ακουμπούσε τον λαιμό μου και το δικό μου ανακατεύαι τα σγουρά μαλλιά του. Έφερε το σώμα του πιο κοντά στο δικό μου και ένιωσα ένα καυτό ρίγος να διαπερνά το κορμί μου όταν τα κόλλησε μεταξύ τους. Ένιωσα τη στύση του να χαϊδεύει το σημείο μου. Φακ νιώθω υγρή. Δε ξέρω γιατί δε το διακόπτω . Αλλά... γαμώτο, είναι τέλειο.
- Ποιος είναι καλύτερος σε αυτό Ερατούλα;
- Θα πρέπει να δοκιμάσω και με τον Μιχάλη για να είμαι απόλυτα σίγουρη.
- Αα έτσι ε; Κι εγώ με την Βάσω, για να σας συγκρίνω.
- Κάνε ότι θες. Στ' αρχίδια μου. Το φιλί δε σήμαινε κάτι.
- Προφανώς και όχι. Απλά ήθελα να αποδείξω ότι είμαι καλύτερος σε αυτό. Και σε πολλά άλλα...
Μου έκλεισε το μάτι καθώς απομακρύνθηκε για να φύγει.
- Θα τα πούμε αύριο στο πάρτι κεφίρ μου.
- Καινούριο είναι τώρα αυτό; Και σιγά μην έρθω.
- Οο θα έρθεις.
- Καληνύχτα Ορφέα.
- Καληνύχτα Ερατώ. Και να ξέρεις ε... Μόνο για μένα θα νιώθεις τόσο υγρή. Μόνο.
- ΑΝΤΕ ΧΑΣΟΥ ΡΕ
- Καληνύχτα καυλιάρα μου.
- ΙΟΥ ΡΕ ΦΥΓΕ ΡΕ ΦΥΓΕ.
Έκλεισε τη πόρτα πίσω του γελώντας.
Λοιπόν έχω να πω ένα πράμα ήρεμα και πολιτισμένα. ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΜΟΛΙΣ ΕΓΙΝΕ; ΠΡΩΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΕΦΤΕΙ, ΜΕΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΟΡΦΕΑΣ ΖΗΤΑΕΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΦΑΣΩΝΕΙ; Που και χάλια φασώνει δηλαδή. Bombastic side eye. Criminal offensive, side eye. Καλά ντε ωραία φασώνει μπαα. Δηλαδή τι ωραία τέλεια... Δηλαδή... Ντάξει οκ απλα ήταν από τα καλύτερα φασώματά μου. Αλλά δε σταματάει να παραμένει ένας κάφρος οπότε... Άσε που τα «έχει» με τη Βάσω. Κυριολεκτικά εμφανισιακά σαν μοντέλο, σκουρόχρωμη σαν λατίνα, μακρύ σκούρο κάστανο μαλλί. Δηλαδή καμία σχέση με εμένα. Από όλα αυτά βέβαια ένα είναι σίγουρο. Πρέπει να τα πω όλα αύριο στη Μάγδα όταν έρθει να ετοιμαστούμε. Μιλάμε θα πάθει κοκομπλοκο.

Και καααατ! Τι ήταν αυτό; Ορφέα μη μαζεύεσαι και πολύ τελικά αλλά πρόσεχε. See you in the next one!
-Μ🫶🏻

Οι φλόγες ανάμεσά μας Where stories live. Discover now