9 •Red•

21 4 0
                                    

Ε ναι Ε ναι Ε ναι. Αυτή είναι μουσική για πάρτι ρε παιδιά. Όλα τα Latin και ισπανικά τραγούδια. Να το κουνάς μέχρι αύριο.
- Pepa y agua pa' la seca
To' el mundo en pastilla' en la discoteca
Pepa y agua pa' la seca
To' el mundo en pastilla' en la discoteca
OUOUOUOUOUOUOU
...
- La mano arriba
Cintura sola
Da media vuelta
Danza Kuduro
No te canse' ahora
Que esto solo empieza
Mueve la cabeza
Danza Kuduro
OI OI OI OI OI OI
Χόρευα σα τη λυσσασμένη. Κουνούσα το κορμί πέρα δώθε πέρα δώθε χωρίς σταματημό. Και όχι δεν έχω πιει. Αυτό είναι το φυσιολογικό μου.
- Despacito
Quiero respirar tu cuello despacito
Deja que te diga cosas al oído
Para que te acuerdes si no estás conmigo
Despacito
Quiero desnudarte a besos despacito
Firmar las paredes de tu laberinto
Y hacer de tu cuerpo todo un manuscrito (sube, sube, sube)
(Sube, sube) Oh
ΠΩΩΩ ΠΟΣΟ ΓΑΜΑΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΡΕΕΕ. Κούνα το, κούνα το, κούνα το. Εντωμεταξύ δεν έχω παρατηρήσει καν αν με έχει προσέξει ο Ορφέας όσο χορεύω καθώς είμαι πολύ απασχολημένη στο να τραγουδάω (φωνάζω) και να χορεύω.
Ορφέας pov
Αν συνεχίσει να κουνιέται έτσι, δε ξέρω κι εγώ τι θα γίνει. Γιατί με προκαλεί ρε γαμώτο; Και δε μου έχει ρίξει ένα βλέμμα τόση ώρα, ένα βλέμμα. Χοροπηδάει πάνω κάτω σα το κατσίκι. Και καθώς πηδάει το φόρεμά της όλο και πιο πολύ ανεβαίνει κι εγώ όλο και πιο πολύ σκληραίνω. Αυτά τα πόδια της... οι μπουτάρες. Το στήθος της... Οοο ρε Ορφέα σκάσε γαμώ αι πάνε παίξ τον να ησυχάσεις. Όλα αυτά τα λέω απλά επειδή είμαι πολύ καυλωμένος όχι επειδή μου αρέσει η Ερατώ. Αν είναι δυνατόν δηλαδή.
Ερατώ pov
Πωω ρε φίλε από το πολύ λίκνισμα ζαλίστηκα.
- Μίλτο που είναι το μπάνιο του φίλου σου ρε φίλε.
- Πάνω, δεύτερη πόρτα δεξιά.
- Να σαι καλά.
Ανεβαίνω τα σκαλιά και μπαίνω στο μπάνιο. Στέκομαι για λίγο όρθια ώστε να συνέλθω και απλά να απολαύσω την ησυχία. Ήδη νιώθω πολύ καλύτερα.
Ξαφνικά ακούω την πόρτα να ανοίγει και μια γνώριμη φυσιογνωμία να μπαίνει μέσα.
- Και να που ήρθα για να τον παίξω αλλά τελικά μπορείς και να μου λύσεις τα χέρια.
- Άι χάσου ρε
Έκανα να φύγω.
- Επ επ επ επ, όχι Ερατούλα. Εδώ θα κάτσεις, ή πάνω μου. Όπου θες.
- Έχεις πιει Ορφέα;
- Ούτε σταγόνα.
- Τι είναι αυτά που λες;
- Λέω...
Με πλησιάζει
- Ότι...
Με κολλάει πάλι στον τοίχο.
- Με έχεις καυλώσει πάρα πολύ σήμερα, το καταλαβαίνεις ή θέλεις να στον δείξω;, μου ψιθυρίζει αισθησιακά στο αυτί και νιώθω ήδη τις πρώτες σταγόνες χαμηλά.
- Με το φόρεμα που φοράς σήμερα, το πώς χορεύεις ... Μου τον έχεις κάνεις πέτρα.
Είπε και ένωσε τα σώματα μας. Άρχισε ελαφρά να τρίβεται πάνω μου. Το ένιωθα πολύ έντονα πάνω μου. Ένιωθα πόσο σκληρός ήταν. Για εμένα.
- Το νιώθεις; Το νιώθεις πόσο καυλωμένος είμαι για πάρτη σου;
- Αχχχ.
- Τι είναι καύλα μου;
- Στα... σταμάτα.
- Αφού δε θες να σταματήσω...
Είπε και ένωσε τα σώματα μας ακόμη πιο πολύ. Με το χέρι του ανέβασε αργά το φόρεμα μου και ξεπρόβαλε το εσώρουχο μου.
- Αυτό το εσώρουχο... Θέλω να το σκίσω. Και μετά να σκίσω εσένα.
- Ορφέα...
Άρχισε να τρίβει τη στύση του πάνω στο υγρό εσώρουχο μου. Μου ξέφυγαν αναστεναγμοί.
- Έτσιι το μωρό μου. Στάζεις καύλα για εμένα; Πες μου. Στάζει το μουνάκι σου καύλα για εμένα;
- Αχχ ναι, ναι πολύ.
- Το νιώθω. Νιώθω πόσο υγρή είσαι. Μόνο για μένα. Για κανέναν άλλον.
Είπε και άρχισε να περνάει τα δάχτυλά του κάτω από το εσώρουχο μου.
- Τι... τι πας να κάνεις;
- Σσσσσς... θα σ αρέσει. Στο υπόσχομαι.
Τον άφησα να με αγγίξει. Κάθε άγγιγμα του έβαζε φωτιά μέσα μου. Είχε δίκιο. Ήμουν πολύ καυλωμένη. Για εκείνον.
Τον ένιωσα να παίζει με την κλειτορίδα μου και να τρίβει το G spot μου απαλά. Ύστερα εισχώρησε ένα δάχτυλο μέσα μου. Γαμώτο, γιατί να είναι τόσο ωραίο.
- Ερατώ... Στάζεις.
- Δε σ' αρέσει;
- Θέλω να τα γλείψω όλα. Να σε γλείψω ολόκληρη μωρό μου.
Και έβαλε και δεύτερο δάχτυλο μέσα μου. Άφησα τους αναστεναγμούς ελεύθερους.
- Αυτή η φωνούλα σου... Δε ξέρεις πόσο με ανάβει.
- Αχχ Ορφέα, αχχ.
- Σκάσε μη σε πάρω εδώ και τώρα στα τέσσερα.
Και τότε με αποτέλειωσε. Όταν εισχώρησε και τρίτο δάχτυλο μέσα μου και έπειτα όρμησε στα χείλη μου. Με φιλούσε παθιασμένα, βίαια καθώς έπαιζε με την κλειτορίδα μου. Σε κάθε του φιλί βογκούσα πάνω στο στόμα του και τον ένιωθα να σκληραίνει περισσότερο.
- Δε μπορώ άλλο. Θέλω να στον βάλω μέσα σου. Όλον. Θέλω να σε νιώσω. Το θες μωρό μου;
- Ν.. ναι.
- Πόσο με θες; Πες μου.
- Πολύ σε θέλω μανάρι μου αχχ πολύ.
- Καύλα μου εσύ, μουνάρα μου. Όλον θα στον βάλω. Να βογγάς μέχρι αύριο.
Νοκ νοκ νοκ
- Όχι ρε γαμώτο.
- Συγγνώμη είναι κανείς μέσα, θέλω να κατουρήσω.
- Ναι ένα λεπτό βγαίνω. Κρύψου στη μπανιέρα και κλείσε τη κουρτίνα.
- Είσαι τρελός παιδάκι μου;
- Απλά κάνε αυτό που σου λέω.
Ντυθήκαμε στα γρήγορα κι εγώ κρύφτηκα στην μπανιέρα.
- Σορρυ που άργησα φίλε ξέρεις με έπιασε τρελό κόψιμο.
Τον άκουσα να φεύγει και απλά περίμενα τη στιγμή να φύγει ο τύπος. Όχι ρε μαλάκα χέζει κιόλας. Τι άλλο θα ζήσω;
...
Κατέβηκα κάτω. Η ώρα είχε πάει 4 και ήταν καιρός να φύγουμε. Τι βραδιά κι αυτή.
- Έλα Μάγδα σήκω φεύγουμε.
Την βρήκα κοιμισμένη στον καναπέ.
- Μη κάνεις τον κόπο να την ξυπνήσεις. Είναι πτώμα. Όπως και οι υπόλοιποι. Μπορείς να μείνεις εδώ αν θέλεις.
- Και να ρισκάρω να με βιάσεις στον ύπνο σου;
- Μη μου πεις ότι δε σου άρεσε αυτό που έγινε στο μπάνιο.
- Εε έχω κάνει και καλύτερα.
- Κανένα καλύτερο δεν έχεις κάνει.
- Αλαζόνα.
- Λοιπόν, θα κοιμηθείς;
- Ας κοιμηθώ.
- Θα σου φέρω ρούχα.
- Μπα, είσαι ευγενικός για πρώτη φορά στη ζωή σου;
- Σκάσε μη σ' αφήσω να κοιμηθείς με το φόρεμα.
Μετά από λίγο
- Να μια βερμούδα μου και ένα λευκό μπλουζάκι.
- Πλυμένα είναι;
- Όχι έχουν πάνω χύσια.
- Βλάκα.
-Μην ανησυχείς, την επόμενη φορά μπορεί να έχουν τα δικά σου.
- Καληνύχτα Ορφέα.
- Καληνύχτα εβόλ.
- Μπα αλλάξαμε και μάρκα;
- Σκάσε και κοιμήσου.

Και κααααατ! Τι παίχτηκε εδώ;;; Θα κρατήσει; Μείνετε συντονισμένοι!
-Μ🫶🏻

Οι φλόγες ανάμεσά μας Donde viven las historias. Descúbrelo ahora