SAHNE 2

334 19 3
                                    

Reyhan ve Mazhar yatak odasında, giyinmişlerdir. Mazhar konuşmayı bir dosyaya koymaya çalışır. Reyhan yeni ayakkabılarını giyiyordur. Zil çalar. Dışarıdan korna sesi gelir.

Mazhar: Geldiler. Hadi çabuk.

Aynı anda kapıdan çıkmaya çalışırlar. Sıkışırlar. Mazhar durur, yol verir. Kapıda ceketini alır, telaşla giymeye çalışır. Zorlanır.

Reyhan: Ver bana. (Ceketi tutar. Tozları silkeler.) Haiyy! Dükkanın anahtarı öbür çantada kaldı. (Yatak odasına koşar)

Mazhar: Çabuk ol.

Zil çalar uzunca.

Mazhar diyafondan: Geliyoruz Haluk abi.

Dışarıdan korna sesi gelir. Mazhar salonun penceresinden bakar. Küçük bir minibüs. Haluk abi ve Deniz dışarıda, arabanın yanında. Haluk abi şoföre 'kornaya bas' demektedir.

Mazhar: (Camı açar) Haluk abi, komşular kızacak. Geliyoruz tamam.

Haluk abi: Hah, Mazharcan biraderim. Arabaya bir oradan bak diye korna çaldırıyorum. Nasıl, güzel araba bulmuş muyuz?

Mazhar: Çok güzel abicim. Zaten nüfusumuza geçirmeyeceğiz değil mi? Kiraladık bugünlük. Bolu'ya kadar gidip gelicez. Değil mi?

Haluk abi: Öyle de... ayrıntılar önemli Mazharcan. Şimdi araba uzun yola elverişli mi, konforlu bir yolculuk vaad ediyor mu, çolukla çocukla gitmek için güvenli mi, çok yakıyor mu, yokuşta rahat kalkıyor mu, balatalar şanzımanlar...

Deniz: Baba tamam. Yeter.

Mazhar: Abi tamam. Her şey harika. Zaten dün beraber karar vermedik mi internetten buna.

Haluk abi: He öyle tabi. E ama hadi Mazharcan biraderim. Daha Ömerleri alacağız, yolumuz uzun. Törene yetişelim ama, değil mi ama.

Mazhar camı kapatır: Reyhaaan...!

Mazhar içeri koşarken salondaki konsolun üstünde duran düğün fotoğrafının olduğu çerçeveye çarpar. Çerçeve yere düşer. Fotoğrafa zum yapılır. Ve FLASHBACK...

Reyhan ve Mazhar: İçimizde Bir DüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin