SAHNE 6
Minibüste Bolu'ya gitmektedirler. Ömer'le Ayşem bebekle ilgilenir. Elif Masal Mazhar'ın kucağında. Deniz'le Reyhan kitapları paketlemektedir. Fahriye camdan dışarıyı izler. Haluk abi şoförün yanındaki koltukta.
Haluk abi: Açılış kutlamasını okulun ilk günü değil de karne günü yapmamız da iyi oldu Mazharcan. Daha mutlu bir gün sonuçta.
Mazhar: Evet abi. Zaten sene başında çok yoğunduk, hiç vaktimiz yoktu gidemezdik. Bir kırmızı kurdele kesip açılışı yapmışlar. Biz de şimdi karne gününde parti yapmaya gidiyoruz değil mi Masal?
Masal: Eveeeet!!
Ömer: Animasyon grubu da ayarlandı bu arada, yoldadır onlar da.
Mazhar: Yaşasın çok eğlenicez. Değil mi Masal? Karagöz Hacivat, Nasreddin Hoca... Sonra palyaçolar...
Masal: Yaşasın!!
Reyhan: Fahriye.
Fahriye: Efendim.
Reyhan: Şu Mazhar'ın hazırladığı konuşmayı bir kontrol eder misin sana zahmet?
Mazhar: Niye ya, hazırladım ben güzel.
Reyhan: Anlatım bozukluğu, yanlış kelime kullanımı falan var mı bir bakarsın.
Fahriye: Tamam bakayım. (Gözlüğünü alır)
Mazhar: Hiç gerek yok bence.
Reyhan: Gecenin 4'ünde hangi kafayla yazdın belli değil Mazhar. Baksın işte.
Fahriye: He ya, bedava redaktör buldun beğenmiyorsun. Ver bakayım.
Mazhar istemeyerek verir. Müzik altında minibüsün içi genel görülür. Herkes işindedir. Fahriye hata bulur, Mazhar'a gösterir. Mazhar kabul etmez. Haluk abi şoförün işine karışır. Yola devam ederler.
SAHNE 7
Bolu'da köy okulunda tören alanı. Okulun tabelası: İYİ KALPLER İLKOKULU. Her yer süslenmiş. Animasyoncular, pamuk şekerciler. Plastik sandalyelerde önde protokol, arkalarda veliler. Ayşem, Ömer, Haluk abi, Deniz, Fahriye de protokoldedir. Mazhar'la Reyhan arka sıralarda kenarda bir yerde oturur. Gözlerinde güneş gözlükleri. Önlüklü çocuklar etrafta koşturur. Hacer ve okul müdür yardımcısı sahnededir.
Müdür Yardımcısı: Evet değerli misafirlerimiz ve hemşehrilerimiz. İstanbul'dan hayırsever bir çiftin yaptırdığı okulumuz, ilk senesini başarıyla tamamladı ve çocuklarımıza bugün karnelerini veriyoruz. Bu okul sayesinde civardaki beş köyümüzün evlatları eğitim alma şansı yakaladı.
Mazhar ve Reyhan sevinçle birbirlerine bakar.
Müdür Yardımcısı: Bu okulu bizlere hediye eden Dostlar Mimarlık Ofisinin üyeleri bu güzel günümüzde bizimle birlikteler. Onlara çok teşekkür ediyoruz.
Alkışlar... Protokolde Ayşem, Ömer, Deniz, Haluk abi, Fahriye heyecanlı ve mutludur. Alkışa katılırlar.
Müdür Yardımcısı: Okulumuzun yapılmasında en büyük emeği ve katkısı olan Mazhar-Reyhan Kirman çifti ise İstanbul'dan bize sevgilerini gönderdiler. Mazhar Bey hazırladığı konuşmayı geçen sene eğitim için ailesinden ayrılarak İstanbul'a gitmek zorunda kalan Hacer'in bizlere okumasını istedi. Evet şimdi Hacer'i dinliyoruz.
Hacer elindeki kağıttan okumaya başlar:
"Bolu'nun güzel dağ köylerinin güzel sakinleri. Hepinizi sevgiyle selamlıyoruz. Bu okulun yapımında büyük desteği olan değerli yetkililer, öğretmenler ve veliler. Müsaade ederseniz bu konuşmada sevgili çocuklara seslenmek istiyorum. Çünkü bugün onların günü ve her şey onlar için. Hem bu sayede büyüklerin de içinde hep var olan o çocuğa seslenmiş olacağımızı düşünüyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reyhan ve Mazhar: İçimizde Bir Düğüm
FanficBu hikayeyi Beni Böyle Sev bittikten yirmi gün sonra yarım kalmışlığa iyi gelsin diye kendim için yazmıştım. Bu hayalde canlandırmalık film senaryosu, dizinin bittiği zamandan bir sonraki yıl Haziran ayında tek bir günde geçiyor. Arada 'flashback'le...